Goedendag. Afgelopen zaterdag t.mobile thuis aangeschaft met overstap service van t.mobile. Nog geen half uur later een mail gekregen of ik wat gegevens wil doorgeven van mijn bestaande provider. Nog geen minuut erna nog een mail dat mijn huidige provider de overstap geweigerd heeft(terwijl ik nog geen gegevens heb doorgegeven) en dat ik nu zelf mijn huidige abonnement moet opzeggen?. OK geen probleem maar nu mijn vraag. Tijdens het aanvragen t.mobile thuis gewenste aansluit datum 31 maart krijg ik te horen dat de bedenk tijd 14 dagen is en dat er pas op dag 15 actie ondernomen wordt en dan pas een activering datum bekend is. Nu omdat ikzelf mijn huidige abo moet opzeggen en geen dubbele kosten wil. wil ik weten of ik echt op 31 maart gewenste aansluitdatum ook echt aangesloten ben met internet en tv.
Hey
Als alles goed is aangesloten en je hebt alleen het signaal en de modem nodig dan zou het geen probleem moeten zijn. Je zou ook de bedenktijd van je contract kunnen overslaan zodat je eerder wordt aangesloten, dit kan je regelen in je T-Mobile thuis omgeving. Mocht het niet lukken dan kan een Moderator je hiermee verder helpen.
Een moderator zal binnen de 24/48 reageren.
Je huidige internet aanbieder zal wel een maand opzegtermijn hebben dus het contract daar eindigd pas na een maand wanneer je opzegt, houd hier wel rekening mee.
Hoi
Welkom op de Community, gaaf dat je klant bent geworden! Wat
Thanks voor je vlotte topreactie, as usual
voor op gesteld is de overstapservice de beste keuze.
T Mobile adviseert pas je huidige provider op te zeggen als de leverdatum bekend is. dit kan betekenen dat er een overlap in de diensten zit.
dubbele kosten zit natuurlijk niemand op te wachten maar meestal is dit slechts een week of 2 lijkt mij beter dan 2 weken zonder internet :)
maak je gebruik van glasvezel dan is de datum van de afspraak de geplande datum. deze kan je een maand in de toekomst zetten zodat je geen overlap heb.
Bedankt Allen voor het mee denken.. Pm gestuurd naar jason
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.