Skip to main content
  • 6,911 Topics
  • 53,785 Reacties
6911 Topics
Geluid tijdens tv kijken / via apps valt uit
Hallo, Ik hoop dat je me kunt helpen en met een duurzame oplossing komt. Vanaf begin dit jaar (januari 2025) valt mij op dat het geluid tijdens het tv kijken, zowel via de mediabox als via internet via de bekende apps geregeld 1 a 2 sec uitvalt. Daardoor mis je woorden en kun je de serie moeilijk volgen. Ik heb op 31-01, 19-03, 26-03, 30-03, 16-04, 24-05 en vandaag hierover contact gehad met jullie klantenservice via 0800-0092. Acties die zijn uitgevoerd de afgelopen maanden: In instellingen mediabox bij beeld en geluid wat vinkjes aangezet (CEC etc) Mediabox 2x omgeruild. 1x werd door jullie mediabox opgestuurd die al gebruikt was met software probleem Harde reset van alles. Zelfs mijn camera’s moesten opnieuw geïnstalleerd en gekoppeld worden (dit was vooraf niet medegedeeld en zadelde mij met kosten op) Afstandbediening opnieuw gekoppeld Meerdere malen alles opnieuw opgestart Splitters op jullie aanwijzing verwijderd (die het probleem zouden veroorzaken, wat niet was) Wifi punten extra gekoppeld wat de storing in het signaal sterker zou moeten maken (wat niet was) Vandaag belde ik weer met hetzelfde probleem naar de klantenservice, ondanks alle acties die zijn ondernomen de afgelopen maanden. Elke keer krijg ik een andere probleemanalyse te horen, is het niet een van bovenstaand, zou het vandaag aan mijn Samsung TV liggen. Bij Odido zouden software problemen bekend zijn tussen de samsung tv en de odido software, dit matcht niet met elkaar en IT zou bezig zijn dit op te lossen. Onbekend hoe lang dit ging duren. Daarnaast werd ik doorverwezen naar deze Community om mijn vraag te stellen. Omdat de problemen al meer dan 6 maanden aanhouden dat de dienstverlening niet goed werkt en ik daarom niet prettig TV kan kijken heb ik om een compensatie gevraagd van 6 maanden 50% korting met terugwerkende kracht op mijn gehele abonnementskosten. Dit werd niet gehonoreerd omdat: Bij de desbetreffende afdeling die dit soort verzoeken behandeld niet bekend en zichtbaar was hoe vaak ik al had gebeld. Dit had te maken dat er tijdens die gesprekken geen case zou zijn aangemaakt. (Wat wel zo is want ik ben zelfs een keer teruggebeld door jullie) Volgens de medewerker ik een onrealistisch verzoek had omdat alleen de tv problemen gaf en niet het internet dus na nogmaals overleg wilde ze alleen in de tv kosten tegemoet komen Voor toekomstige maanden moest ik maar telkens bellen voor zo lang het probleem niet was opgelost want hij kon niet vergoeden in de toekomst Uiteindelijk akkoord gegaan met een tegemoetkoming van eenmalig 54 euro. Maar het valt te betwisten of dat alleen de tv niet goed werkt of ook het internet niet. Dit omdat het geluid ook uitvalt tijdens het kijken op diverse apps (NPO, netflix, Videoland etc). Daarnaast is het natuurlijk belachelijk dat wordt ontkend dat ik gebeld heb terwijl ik letterlijk de printscreens kan aanleveren van de gesprekken. Los van de veel te schrale compensatie is mijn probleem nog niet opgelost. Graag wens ik dat ik gewoon weer ononderbroken TV kan kijken en volledig gebruik kan maken van hetgeen waarvoor ik de volle pond betaal. Ik heb meer kosten gemaakt dan noodzakelijk door dit gedoe zoals nu al maanden teveel betaal voor 2 mediaboxen waarvan ik er maar 1 gebruik en gedoe heb gehad met terugsturen. Daarnaast kan ik al een hele tijd mijn abonnement verlengen tegen een scherper tarief maar dit wil ik niet doen zo lang het nog allemaal niet goed werkt. @moderator Wie kan mij helpen en heeft oplossingen voor bovenstaand? Hartelijke dank. Gr Nicole Klantnr: QMD98288

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen