Skip to main content
  • 6,702 Topics
  • 52,461 Reacties
6702 Topics
Videoland via Samsung Tizen streamt niet
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende issue. Sinds vorige week ben ik overgestapt naar glasvezel van T-Mobile. Al met al zeer tevreden maar ik heb 1 vreemde situatie die ik niet opgelost krijg. Voordat we overstapte hadden we al een abonnement op videoland, ik heb een samsung smart TV waar ik de videoland(V2) app op heb geinstalleerd en op die manier maken we er gebruik van zonder problemen ….. totdat we aangesloten waren op T-Mobile. Als ik een serie probeer te starten dan blijft het scherm volledig zwart en er gebeurd verder niets. Wanneer ik de TV met een wifi-hotspot verbind werkt alles perfect. Echter op al mijn andere devices (mobiel etc) werkt de videoland app ook zoals het hoort (op de wifi wat dus gewoon weer t-mobile glasvezel netwerk is). Ik zit dus met de situatie dat de combinatie Samsung tizen app VideoLand V2 in combinatie met het T-Mobile netwerkt niet werkt. Ik heb alle stappen die videoland zelf aangeeft om problemen op te lossen al geprobeerd daarnaast heb ik ook ; TV een volledige reset gegeven Alle apps opnieuw geinstalleerd TV van stroom afgehad om reset te forceren Via kabel en WIFI geprobeerd Maar het werkt nog steeds niet. Andere streaming apps als Netflix / Disney+ etc werken wel. Omdat videoland op andere devices wel werkt lijkt het me niet dat T-Mobile iets blokkeerd (dan zou het daar ook niet moeten werken). Maar omdat de TV switchen naar een wifi hotspot (buiten T-Mobile Thuis netwerk om) wel werkt lijkt me toch dat de combinatie TV App → T-Mobile Thuis niet helemaal werkt zoals hoort. Heeft iemand enig idee waarom de magische combinatie ‘Videoland V2 (Tizen app) met T-Mobile niet werkt en wat ik er aan kan doen om het wel werkend te krijgen.
Problemen met de TV Box, zwart beeld
Mijn dank is alvast groots @Demi. Heb ik nog een lastige vraag echter weet ik niet of ik dat hier kwijt kan. Ik ben nu een aantal weken klant en al vanaf het begin heb ik problemen met mijn stb. Wanneer ik de stb en de tv aanzet heb ik zwart beeld. Voorheen had ik de wifi+ extenders aangesloten op de stb echter het middelste lampje ging steeds weer uit en zag op de tv de melding "geen internet" staan. Na vele keren de helpdesk te hebben gebeld kreeg ik steeds weer een andere oplossing tot gegeven moment ik gezegd heb dat ik geen vertrouwen meer heb en heb de wifi+ extenders opgezegd. Echter het probleem is niet opgelost aangezien de klantenservice maar een doel voor ogen heeft en dat is dat ik kabels ga trekken naar de woonkamer en de slaapkamer. Maar dat gaat in dit geval niet aangezien ik door mijn ziekte geen kabels over de vloer mag laten lopen en wegwerken via plinten een enorm bedrag kost. Als oplossing kreeg ik dat ik de kabel van Ziggo er moest uittrekken en te vervangen voor een UTP kabel. Ik moet eerlijk zeggen zeggen dat ik in jaren nog nooit zo'n dom antwoord heb gehad zelfs niet toen ik de opleiding voor klantenservice medewerker (waaronder ook T-Mobile) heb gevolgd. Nu heb ik op 3 plaatsen (de basis zit in het stopcontact in de meterkast en vanuit daar een kabel naar - inmiddels poort 4 - aangezien ik op geen van de andere poorten een betere oplossing had, de tweede Powerline adapter zit in de muur in de woonkamer en de UTP kabels lopen naar de stb en de derde zit in het stopcontact van de slaapkamer) gebruik gemaakt van een TP-Link Powerline adapter zonder wifi die ik vorig jaar heb gekocht. Maar wat wil nu het feit dat wanneer ik mijn tv (Philips) en stb op mijn slaapkamer aanzet ik zwart beeld heb. Pas wanneer ik de stekker van de stb er uithaal en weer terug doe na ongeveer 15 tot 30 seconde heb ik weer normaal beeld. De klantenservice zegt dat dit probleem niet aan de stb ligt maar aan de combinatie van de Powerline adapters en mijn onwil om kabels te trekken. Ook hebben ze het steeds over een splitter al kunnen ze niet uitleggen wat ze bedoelen. Ze kunnen de Amino's wel gewoon uitlezen. Zelf denk ik met mijn kennis van zaken dat het aan de Amino ligt. Zouden jullie mij kunnen helpen? Greetz, Marc

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen