Op 3 april verloopt mijn contract waar gratis Viaplay en ESPN bij zat. Worden deze twee diensten vanzelf stopgezet of moet ik dit zelf stopzetten? Ik heb hier geen herinnering over ontvangen en ben met de maand opzegtermijn nu dus al iets te laat.
Hoi
Ik heb het net bij de Internet + Tv Klantnummer (Privé) gegevens tussen haakjes toegevoegd.
Hi
Hi
Bedankt voor het antwoord. Ik heb het nu zelf stop gezet maar vind het beetje jammer dat ik dus voor april moet betalen omdat de gratis diensten voor een jaar met een maand opzegtermijn automatisch doorlopen en ik hier geen waarschuwing voor gehad heb want dan had ik ze al eerder stop gezet.
Hi
Bedankt voor het antwoord. Ik heb het nu zelf stop gezet maar vind het beetje jammer dat ik dus voor april moet betalen omdat de gratis diensten voor een jaar met een maand opzegtermijn automatisch doorlopen en ik hier geen waarschuwing voor gehad heb want dan had ik ze al eerder stop gezet.
Bij aanvang van je abonnement is aangegeven dat het automatisch doorloopt tot wederopzegging. Daar volgt niet na een jaar weer een mail om dat te bevestigen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.