klacht over de service

  • 21 March 2024
  • 6 reacties
  • 69 Bekeken

Enkele dagen geleden gemeld dat mijn mediabox defect is. Een vriendelijke medewerker hielp mij, controleerde het e.e.a. en beloofde een nieuwe box te sturen. Tevens raadde hij mij de wifibooster die ik gebruikte te vervangen door een (te huren) nieuw apparaat van Odido. Tot mijn verbazing ontving ik wel een nieuwe wifibooster maar geen nieuwe mediabox…. Wederom gebeld met Odido. De man aan de telefoon kon wel vinden dat er een nieuwe wifibooster was toegezegd, maar niets over een defecte mediabox, dus hij wilde alles weer gaan controleren. Het controleren begon erg stroef en hij wist niet echt waar hij moest zoeken om de defecte box te controleren, maar hij moest die procedure doorlopenn omdat hij anders geen nieuwe box kon toezenden. Dus ik zou wederom alle controles moeten doorlopen. Ik had hier geen zin in, te meer omdat twee maanden geleden ook al eens een telefoontje niet genoteerd was en ik toen ook al alles twee keer moest controleren, overigens bleek toen dat de fout bij de centrale van Odido lag.

Enfin, omdat ik sedert januari 2024 al meerdere keren problemen ondervindt met de service overweeg ik nu om maar weer terug te gaan naar Ziggo, beter een duur goed werkend pakket dan een goedkoop pakket met een service bemand door weliswaar vriendelijke, maar onkundige en slordige medewerkers.

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hoi @FrederikH, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is niet de service die ik gewend ben, mijn excuses hiervoor. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er inderdaad geen Mediabox is opgestuurd. Ook zie ik dit niet terug in mijn systeem, de desbetreffende medewerker heeft alleen een log gemaakt van het wifipunt. Wat is er precies aan de hand met de Mediabox? Ik help je graag om dit voor je op te lossen!  

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @FrederikH, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is niet de service die ik gewend ben, mijn excuses hiervoor. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er inderdaad geen Mediabox is opgestuurd. Ook zie ik dit niet terug in mijn systeem, de desbetreffende medewerker heeft alleen een log gemaakt van het wifipunt. Wat is er precies aan de hand met de Mediabox? Ik help je graag om dit voor je op te lossen!  

De mediabox geeft geen geluid meer door, de zenders zijn er wel gewoon, maar zonder geluid. Het ligt niet aan de TV, dat is door de fabrikant gecontroleerd en getest. Met de medewerker was afgesproken dat hij een nieuwe box zou sturen en ook een monteur op kosten van Odido omdat die dan ook het wifipunt zou installeren. De medewerker vertelde mij dat hij kon zien dat mijn box een storing gaf.

Vanochtend kwam mijn dochter op visite en die vroeg of ik de mediabox eens opnieuw zou kunnen opstarten om te zien wat er dan gebeurd…….. en ja hoor nu is alles weer normaal. Ik vraag me wel af waarom de twee medewerkers niet op dat idee kwamen….

Enfin, ik hoef nu dus geen nieuwe box en ik zou graag het wifipunt willen retourneren, want ik heb het idee dat die me is aangepraat, terwijl ik al drie wif-iboosters in huis heb, die ik bij mijn vorige provider heb aangeschaft en die verder naar behoren werken. Zou u een retourbericht kunnen sturen daarvoor?

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @FrederikH, super fijn dat je Mediabox weer naar behoren werkt! Zou je je wifipunt ook niet één maand willen testen? Het is namelijk de eerste maand gratis. Groetjes, Ishana

Ik wil het wifipunt graag retourneren, het huidige systeem werkt naar behoren.

Reputatie 7
Badge +5

Geen probleem @FrederikH. Ik heb de verwijdering meteen geregeld. Je ontvangt van mij nog een e-mail ter bevestiging waar je ook de verzendinstructies kan vinden voor de retour van het apparaat. Super bedankt alvast! 😀

Reageer