Enkele dagen geleden gemeld dat mijn mediabox defect is. Een vriendelijke medewerker hielp mij, controleerde het e.e.a. en beloofde een nieuwe box te sturen. Tevens raadde hij mij de wifibooster die ik gebruikte te vervangen door een (te huren) nieuw apparaat van Odido. Tot mijn verbazing ontving ik wel een nieuwe wifibooster maar geen nieuwe mediabox…. Wederom gebeld met Odido. De man aan de telefoon kon wel vinden dat er een nieuwe wifibooster was toegezegd, maar niets over een defecte mediabox, dus hij wilde alles weer gaan controleren. Het controleren begon erg stroef en hij wist niet echt waar hij moest zoeken om de defecte box te controleren, maar hij moest die procedure doorlopenn omdat hij anders geen nieuwe box kon toezenden. Dus ik zou wederom alle controles moeten doorlopen. Ik had hier geen zin in, te meer omdat twee maanden geleden ook al eens een telefoontje niet genoteerd was en ik toen ook al alles twee keer moest controleren, overigens bleek toen dat de fout bij de centrale van Odido lag.
Enfin, omdat ik sedert januari 2024 al meerdere keren problemen ondervindt met de service overweeg ik nu om maar weer terug te gaan naar Ziggo, beter een duur goed werkend pakket dan een goedkoop pakket met een service bemand door weliswaar vriendelijke, maar onkundige en slordige medewerkers.