Letterlijk alles gaat langzaam, en soms word het scherm zwart voor 0,5 seconden… als ik op Twitch een livestream kijk is dit om de 30 seconden.
Het gaat om de mediabox trouwens, ongeveer 1-2 weken ontvangen en aangesloten.
Heb je de box al even stroomloos gemaakt doormiddel de stekker er uit te halen voor 10 seconden. (Herstart)
Welkom op onze Community!
Dank je wel voor je feedback over de Mediabox. Ik wil graag dat jij optimaal TV kunt kijken, ik help je graag om dit te realiseren!
Heb je de Mediabox draadloos of bekabeld aangesloten? Daarnaast verneem ik graag of je de Mediabox van 10 seconden van de stroom hebt gehad en of dit heeft gelopen. Laat je het mij weten?
Heb je de box al even stroomloos gemaakt doormiddel de stekker er uit te halen voor 10 seconden. (Herstart)
Hey, ja dit heb ik gedaan maar helpt niet
Welkom op onze Community!
Dank je wel voor je feedback over de Mediabox. Ik wil graag dat jij optimaal TV kunt kijken, ik help je graag om dit te realiseren!
Heb je de Mediabox draadloos of bekabeld aangesloten? Daarnaast verneem ik graag of je de Mediabox van 10 seconden van de stroom hebt gehad en of dit heeft gelopen. Laat je het mij weten?
Hoi Teresa,
De box is bekabeld aangesloten.
Dit heb ik gedaan, alleen is alles nogsteeds heel langzaam. Dit was trouwens al zo vanaf het eerste moment dat ik de mediabox gebruikte...
Ik ben nogmaals het systeem ingedoken, maar ik kom tot de conclusie dat je nog niet beschikt over onze Nieuwe Mediabox, maar over de oude TV Box. Uiteraard kan ik deze voor je omruilen, wil je dat ik dit in orde maak?
De oude box (Amino) is hier sinds een dikke week ofzo ook heel erg traag. Weet niet of er toen een update is geweest?
Ik ben nogmaals het systeem ingedoken, maar ik kom tot de conclusie dat je nog niet beschikt over onze Nieuwe Mediabox, maar over de oude TV Box. Uiteraard kan ik deze voor je omruilen, wil je dat ik dit in orde maak?
Komt omdat het staat op de naam van mijn vriendin haha. Het gaat wel om de nieuwe Mediabox, zwart blok met ‘Odido’ logo en een aan/uit knop op de bovenkant.
Er zit waarschijnlijk gewoon verouderde hardware in, wel jammer voor iets waar jullie in november mee begonnen zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.