Skip to main content
  • 105 Topics
  • 1,957 Reacties
105 Topics
[Info] Onderhoud TV in de nacht van 12-07 op 13-07
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV kijken en bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op de TV diensten. Het onderhoud vindt ’s nachts van 12-07 op 13-07 plaats, tussen 00:00 uur en 06:00 uur. Het onderhoud wordt uitgevoerd op verschillende zenders door de leverancier. Wanneer? Het onderhoud vindt plaats in de nacht van 12-07 op 13-07 tussen 00.00 en 06.00 uur 's nachts. Welke zenders? Het onderhoud wordt uitgevoerd op de volgende zenders: 1LIVE 24 Kitchen HD 24 Kitchen SD 24H 2M Monde 3sat HD Al Jazeera Arabic SD Al Jazeera English HD Animal Planet Europe HD Arte France HD Arte Germany HD Baby TV BBC Entertainment Europe BBC Four / CBeebies HD BBC Four / CBeebies SD BBC One HD BBC One SD BBC R1 BBC R2 BBC R3 BBC R4 FM BBC R5L BBC Two HD BBC Two SD BBC World News Europe HD BBC World News BBC World Service Radio Bloomberg Europe TV Bloomberg HD Brazzers HD BVN CANAL SUR A. CBBC HD CBBC SD Cbeebies SD CBS Reality EMEA 1 CCTV 4E CGTN Documentary CGTN HD CGTN CNBC HD CNEWS CNN HD CNN TÜRK CNN SD Comedy Central NL HD Das Erste HD Das Erste DAYSTAR HD DLF Dorcel TV HD E! Entertainment Europe Eurochannel HD Euronews English HD Euronews SD Extreme Sports FashionTV HD FashionTV L'Original France 24 (en Francais) HD France 24 (in English) HD Hillsong Insight Europe UHD Insight HD NL Insight International HD kabel eins KiKA HD Love Nature 4K Luxe TV M6 Suisse HD M6 Suisse Mediaset Italia Mezzo Live HD MTV Live HD myZen.tv HD NDR FS NDS NDR Info NDS NDR Kultur Nick Jr ONE HD ProSieben Radio Exterior Rai 1 RTL Lounge SD RTL Television RTL2 RTVi SAT.1 Sky News International SD Sonlife Broadcasting Network Stingray Classica HD Stingray iConcerts tagesschau24 HD TRT World HD TVE Internacional VH1 VRT Radio 1 WDR 2 Rheinland WDR 3 WDR 4 WDR ZDF HD ZDF zdf_neo HD Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Heb je vragen over het onderhoud? Laat het dan weten in het topic!
GOGOGO DEALS: de beste deals voor superscherpe prijzen!
Wil jij jouw mobiele abonnement verlengen of ben je geïnteresseerd in een nieuw T-Mobile Thuis contract? Wacht dan niet langer, want we hebben weer superscherpe deals voor je klaarliggen! Zo krijg je bij aanschaf van een Xiaomi 12 een gratis Watch S1 Active t.w.v. € 199! [Update 20-06-2022] Goed nieuws! De GOGOGO DEALs zijn v erlengd t/m zondag 26 juni. Profiteer nu van de superscherpe prijzen! Vandaag 16 mei starten we weer met de GOGOGO DEALS. De nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk geen aansluitkosten bij een nieuw abonnement! Ook als ondernemer kun je bij ons terecht en bespaar je met deze deals op jouw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Daar houdt het voordeel niet mee op. Sluit je een nieuw mobiel abonnement af en had je al een Thuis abonnement op hetzelfde adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over. Toestelflexibiliteit Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch nog een prachtig toestel te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement heel eenvoudig om naar een abonnement mét smartphone. Handig toch? Heb je een smartphone die zijn laatste adem al heeft uitgeblazen? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van deze fantastische GOGOGO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! Kies jij voor de nieuwste iPhone 13, de Samsung Galaxy S22 serie, de OPPO Find X5, de Xiaomi 12 of een ander prachtig toestel? Kijk dan welke deals we voor jou klaar hebben liggen! GOGOGO daarvoor snel naar onze webshop. Sta p over op Thuis van T-Mobile Stap jij tijdens de GOGOGO DEALS over op Thuis van T-Mobile ? Dan profiteer jij van een mooie aanbieding! Voor alle Thuis aansluitingen geldt namelijk dat je nu gratis kan aansluiten. Voor nieuwe DSL klanten betekent dit nu geen activatiekosten (t . w . v . €30) . Voor alle nieuwe glasvezel klanten betekent dit gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €105). Dat zijn superscherpe deals toch? En we maken het nog mooier! Want we bieden nu Internet en TV niet de eerste 4, maar zelfs de eerste 6 maanden voor maar € 30 euro per maand aan (dit geldt ook voor Internet Only). Dit geldt zowel voor Internet + TV als Internet Only. Bij eigen glasvezelgebied geldt nog altijd; Gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €105) en de eerste 8 maanden voor maar €30 per maand. En daarbij krijg je een prachtig cadeau namelijk nu 1 jaar gratis wifi plus. Check alle voorwaarden op t-mobile.nl/thuis Dus waar wacht je nog op? Bestel jouw mobiele abonnement en jouw Thuis aansluiting vandaag nog! FAQ Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Heb jij de Xiaomi 12 gekocht en kan je niet wachten om je cadeau te ontvangen? Registreer je dan voor de actie via de promo website van Xiaomi . Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via Xiaomi. Neem daarom goed de actievoorwaarden door. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat? Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.
[Info] FAQ en levertijden Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim
Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de Apple Watch Series 7 Cellular en over T-Mobile Multisim. De Apple Watch Series 7 Cellular is nu beschikbaar bij T-Mobile. De Apple Watch Series 7 Cellular is bij T-Mobile ook verkrijgbaar in combinatie met Multisim. T-Mobile Multisim is een nieuwe dienst waarmee klanten met een Apple Watch Cellular via 4G kunnen bellen en internetten zonder iPhone op zak. Multisim abonnementen zijn vanaf nu in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 7 te bestellen voor klanten met een Go-abonnement. Klanten die al in het bezit zijn van een Apple Watch Cellular model, kunnen vanaf nu ook een Multisim abonnement afsluiten. Een Multisim abonnement kost 5 Euro per maand. Actuele levertijden Apple Watch Series 7 Cellular Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Apple Watch SE 40mm Aluminium Case Apple Watch S7 41mm Aluminium Case Apple Watch SE 44mm Aluminium Case Apple Watch S7 45mm Aluminium Case Wanneer is de Apple Watch Cellular te koop bij T-Mobile? De Apple Watch Series 7 (GPS + Cellular) en Apple Watch SE (GPS + Cellular) zijn nu te bestellen en beschikbaar vanaf 5 november 2021. Heeft T-Mobile een abonnement voor de Apple Watch Cellular? T-Mobile introduceert een nieuwe dienst: Multisim. Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Series 7 (GPS + Cellular) of Apple Watch SE (GPS + Cellular) via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Multisim is geschikt voor klanten die gebruikmaken van een iPhone en is nu te bestellen in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 7. Beschikbaar vanaf 5 november 2021. De nieuwe dienst koppelt beide apparaten aan hetzelfde telefoonnummer en abonnement. Multisim is een add-on voor klanten met een Go-abonnement en kost € 5 per maand.​ Komt de Apple Watch Cellular binnenkort ook naar andere providers in Nederland? De Apple Watch Series 7 Cellular is nu te bestellen bij T-Mobile en vanaf 5 november 2021 beschikbaar. Wij kunnen die vraag voor andere providers niet beantwoorden. Ik heb een Apple Watch Cellular gekocht buiten Nederland. Kan ik die gebruiken met mijn T-Mobile abonnement? Multisim kan gebruikt worden met alle Apple Watch Cellular modellen die besturingssysteem Watch OS 8.1 ondersteunen. Dat zijn de Apple Watch Cellular series 3, 4, 5, 6, 7 en SE. Let op: er zijn varianten uitgebracht voor verschillende regio’s. Of de Apple Watch Cellular die jij buiten Nederland hebt gekocht geschikt is voor het T-Mobile netwerk, kun je navragen bij Apple. Wat is eigenlijk het verschil tussen Apple Watch GPS en Cellular? Met de nieuwe dienst Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Kijk voor meer informatie over Apple Watch en verschillen tussen modellen op www.apple.com/nl/watch Waarom kan ik de Apple Watch GPS niet bij jullie bestellen? De Apple Watch GPS is niet te bestellen bij T-Mobile. De Apple Watch Series 7 Cellular is nu te bestellen bij T-Mobile en vanaf 5 november 2021 beschikbaar. We ondersteunen de volledige functionaliteit van Apple Watch Cellular modellen met onze nieuwe dienst Multisim.​ Op welk nummer ben ik bereikbaar met een Apple Watch Cellular als ik een Multisim abonnement aflsuit? T-Mobile klanten die een Multisim abonnement afsluiten, zijn op hun Apple Watch Cellular bereikbaar op het 06-nummer van het Go-abonnement. Hoe zit het met de internetsnelheid van mijn Multisim abonnement? De internetsnelheid van het Multisim abonnement is speciaal afgestemd op de functionaliteit van de Cellular modellen van Apple Watch. Het apparaat wordt optimaal ondersteund. Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!
Demi van Odido
Moderator
Nieuw portfolio 2022: T-Mobile voor thuis
T-Mobile breidt 1Gbit/s glasvezelaanbod uit naar 3.3 miljoen huishoudens De toepassingen van internet en nieuwe technologieën zijn eindeloos. Maar als je ongelimiteerd wilt spelen met de mogelijkheden van vandaag en samen met je familie en vrienden nieuwe dingen wilt blijven ontdekken, vraagt dit om steeds beter en sneller internet. T-Mobile wil graag dat iedereen zorgeloos kan genieten van supersnel en betaalbaar internet. Vanaf vandaag breidt T-Mobile in het 1Gbit/s aanbod uit voor iedereen met Glasvezel. Deze klanten kunnen vanaf 24 januari kiezen uit abonnementen van 100 Mbit/s, 400 Mbit/s en 1 Gbit/s. Voor DSL is er een internetbundel en leveren we altijd de maximaal haalbare snelheid op het adres tot 100 Mbit/s. Klanten die al een mobiel abonnement hebben bij T-Mobile of Tele2 en deze combineren met een abonnement voor thuis, ontvangen iedere maand extra voordelen op beide abonnementen. Wat de exacte wijzigingen zijn, lees je in dit topic! Let op! Het nieuwe aanbod geldt voor alle klanten die vanaf 24 januari 2022 een nieuwe aanvraag hebben gedaan. Voor huidige klanten blijft het bestaande portfolio en prijsplan van kracht. Na wijziging in snelheid, verhuizing of bij een verlenging gaan ook bestaande klanten over naar het nieuwe portfolio. Snelheid Nieuwe abonnementen Glasvezel Wij willen dat iedereen kan genieten van superhoge snelheden van Glasvezel. Het instappunt van 50 Mbit/s verdwijnt en het nieuwe instappunt wordt 100 Mbit/s. We introduceren een nieuwe snelheid van 400 Mbit/s én we maken de snelheid van 1Gbit/s mogelijk voor alle glasvezeltechnologieën. Dus ook voor alle huishoudens waar we Glasvezel aanbieden via een andere netwerkbeheerder. Zo krijgen ook deze klanten de mogelijkheid om 10x sneller internet bij ons af te nemen dan voorheen. DSL Voor de klanten die nog DSL hebben en nog niet aangesloten kunnen worden op Glasvezel, leveren we altijd de maximaal haalbare snelheid op het adres tot 100 Mbit/s. Er komt hiervoor één bundel van een maximale snelheid tot 100 Mbit/s. Prijzen Glasvezel 100 Mbit/s → vanaf € 35 400 Mbit/s → vanaf € 40 1 Gbit/s → vanaf € 45 * Wanneer we Glasvezel aanbieden via een andere netwerkbeheerder, kunnen bovenstaande prijzen afwijken door de hoge inkooptarieven waarmee we te maken hebben. Prijzen DSL 100 Mbit/s → € 35 * Er komt één bundel voor DSL, je ontvangt de maximale snelheid die op jouw adres mogelijk is tot 100 Mbit/s voor € 35. Klantvoordeel Altijd € 5/mnd korting Combineer je vanaf nu een mobiel abonnement van T-Mobile of Tele2 met Internet voor thuis? Dan ontvang je altijd € 5/ mnd extra korting op je internetabonnement, ongeacht de hoogte van de bundel van je mobiele abonnement. De voordelen voor mobiele abonnementen blijven ongewijzigd. Als bestaande klanten vanaf nu hun internetabonnement voor thuis aanmelden voor Klantvoordeel, wordt automatisch de korting verwerkt. Voor bestaande klanten die hun internetabonnement voor thuis al hadden aangemeld voor Klantvoordeel wijzigt er niets, zolang het internetabonnement niet wordt gewijzigd of de snelheid wordt aangepast. In My T-Mobile Thuis zie je welke voordelen van Klantvoordeel je ontvangt. Contractduur Maandelijks opzegbaar na afloop termijn Combineer je Internet met T-Mobile TV en/of Vast Bellen? Dan worden deze diensten aan de contractduur van het internetabonnement gekoppeld. Dit is alleen voor abonnementen die zijn afgesloten vanaf 24 januari. Zodra die termijn is afgelopen, zijn alle diensten maandelijks opzegbaar. Dit betekent dat TV en Vast Bellen niet meer maandelijks opzegbaar zijn in het eerste jaar. Na het eerste jaar zijn alle diensten wél weer maandelijks opzegbaar. Het is mogelijk om later alsnog voor TV en/of Vast Bellen te kiezen. Kies je na bijvoorbeeld 6 maanden voor TV, dan wordt deze gekoppeld aan de resterende 6 maanden van je internetabonnement. Daarna kun je TV, net als je internetabonnement, maandelijks opzeggen. Dit geldt ook voor Vast Bellen.
Inflatiecorrectie 2022: gaan mijn maandkosten omhoog?Info
Hi allemaal, Jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland. Dit wordt prijsinflatie genoemd. In dit topic lees je meer over de prijsinflatie en prijscorrectie en wat voor effect dit heeft op jouw abonnement. Elk jaar verhogen wij de vaste maandkosten van de meeste abonnementen. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat is vastgesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Het verhogen van de kosten als gevolg van de prijsinflatie noemen wij inflatiecorrectie. In januari 2022 verhogen wij de vaste kosten van een abonnement met 2,0%. Dit zie je terug vanaf de eerste factuur die je in 2022 krijgt. FAQ Waarom een inflatiecorrectie? Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Met deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementstarieven. Hoe hoog is de inflatiecorrectie? De inflatiecorrectie voor dit jaar (2022) is vastgesteld op 2,0%. Wij volgen - zoals voorgaande jaren - de door het Centraal Bureau voor de Statistiek berekende inflatie (consumentenprijsindex) over de maand juni. Je maandelijkse abonnementstarief gaat met dit percentage omhoog. Hoe is het inflatiepercentage bepaald? Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekent elke maand de hoogte van de inflatie op consumentenproducten en -diensten. Ze meten de procentuele verandering van de Consumenten Prijs Index (CPI) ten opzichte van dezelfde periode het jaar daarvoor. Onze aanpassing baseren wij op het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS van de maand juni van het voorafgaande jaar. Dit inflatiepercentage was 2,0% in juni 2021. Hoe ben / word ik geïnformeerd over de inflatiecorrectie? Deze inflatiecorrectie is in lijn met onze beloften en de contractuele afspraken met onze klanten. We informeren Thuis klanten via de nieuwsbrief van december. Alle klanten zien de inflatiecorrectie toegepast op de rekening in januari, met een verwijzing naar meer informatie op de website. Wanneer gaat de correctie in? Wij corrigeren het abonnementstarief elk jaar op 1 januari. Is jouw contract na 1 oktober 2021 afgesloten of verlengd? Dan zal het contract pas volgend jaar gecorrigeerd worden met het dan geldende inflatiepercentage. Abonnement Mag ik mijn contract opzeggen? Het is niet mogelijk om je abonnement vanwege deze inflatiecorrectie –voor het einde van de contracttermijn– op te zeggen. De inflatiecorrectie is onderdeel van je contract en staat vermeld in de Algemene Voorwaarden van T-Mobile. Je bent dus hieraan gebonden. Hoe kan het dat ik geen verhoging zie op mijn factuur? Als je een abonnement hebt afgesloten of verlengd sinds 1 oktober 2021, dan geldt deze inflatiecorrectie niet voor jouw abonnement. Geldt inflatiecorrectie voor alle abonnementen? Voor mobiele abonnementen geldt:Heb je je abonnement na 5 december 2010 nieuw aangesloten of verlengd? Dan wordt deze in prijs verhoogd.Maar is je huidige abonnement na 1 oktober 2021 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Voor T-Mobile Thuis abonnementen geldt:Is je huidige abonnement na 1 oktober 2021 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Ik heb een mobiel abonnement, hoe wordt de prijsverhoging berekend? We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag (de vaste afgesproken kosten) van je mobiele abonnement inclusief de kortingen op het maandbedrag We berekenen geen inflatiecorrectie over: aanvullende mobiele diensten zoals Deezer en Videoland de maandelijkse betaling voor je toestel kosten buiten je mobiele bundel zoals bellen naar servicenummers eenmalige tarieven zoals aansluitkosten of het bestellen van een nieuwe simkaart kortingen die je krijgt over aanvullende diensten, via T-Mobile Samen of T-Mobile Klantvoordeel Ik heb T-Mobile Thuis, hoe wordt de prijsverhoging berekend? We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag van je internet abonnement inclusief permanente kortingen* op het maandbedrag en inclusief Klantvoordeel Meer snelheid het maandbedrag van je televisie abonnement inclusief eventueel Mobiel+Thuis voordeel het maandbedrag van je Vast Bellen abonnement *(Internet 80, Postcodekorting, Glasvezel Internet 750) We berekenen geen inflatiecorrectie over: extra TV pakketten zoals Themapakketten, ESPN en Film1 beltarieven voor vast Bellen tijdelijke kortingen zoals actiekortingen van T-Mobile Thuis eenmalige tarieven zoals activatiekosten Heb jij hier nog vragen over? Stel ze gerust hieronder!
[Info] Levertijden Apple Watch S7 45mm Aluminium CaseNews
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe Apple Watch Series 7 Cellular! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe Apple Watch. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden Apple Watch 7 45mm Aluminium case Deze levertijden zijn aangepast op 3 november 2021 om 10:48 NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. [Update 5 november 2021] Hi allemaal, Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald. We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip! Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je Apple Watch zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde Apple Watch willen. Hierdoor duurt het langer voor we de Apple Watch bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft de Apple Watch al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de Apple Watch eerder, dan krijg je de Apple Watch ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/grootte besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw keuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in dit FAQ topic . Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Apple Watch en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
[Info] Levertijden Apple Watch S7 41mm Aluminium CaseNews
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe Apple Watch Series 7 Cellular! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe Apple Watch. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden Apple Watch 7 41mm Aluminium case Deze levertijden zijn aangepast op 3 december 2021 om 10:46 NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. [Update 5 november 2021] Hi allemaal, Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald. We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip! Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je Apple Watch zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde Apple Watch willen. Hierdoor duurt het langer voor we de Apple Watch bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft de Apple Watch al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de Apple Watch eerder, dan krijg je de Apple Watch ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/grootte besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw keuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in dit FAQ topic . Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Apple Watch en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
T-Mobile, KPN en VodafoneZiggo: alle waardevolle smartphones uit Nederlandse winkelsNieuws
Afgelopen week hebben we maatregelen genomen vanwege de overvallen in de verschillende winkels. Zo is ook te lezen in dit topic. Naar aanleiding van meer incidenten is besloten om verdere maatregelen te treffen. Hieronder lees je ons persbericht en vind je ook een FAQ met antwoorden op jouw vragen. De telecombedrijven KPN, VodafoneZiggo en T-Mobile hebben alle waardevolle smartphones uit hun voorraad in alle telefoonwinkels gehaald in heel Nederland. Aanleiding hiervoor zijn de reeks van overvallen in de afgelopen weken in Amsterdam en omgeving, waarbij gewapende overvallers medewerkers in telefoonwinkels dwongen tot het afgeven van smartphones. De drie telecombedrijven hebben dit besluit genomen omdat zij de veiligheid en welzijn van medewerkers en klanten vooropstellen. De mentale en fysieke impact van een dergelijke overval op betrokkenen is immers enorm. Dit besluit komt bovenop de eerdere maatregelen die afgelopen donderdag werden afgekondigd, waarbij de telecombedrijven smartphone voorraden verwijderden in gebieden met een verhoogd overvalrisico. In een eerder stadium werden er door de drie aanbieders al een groot aantal zichtbare en onzichtbare maatregelen getroffen om de winkels veilig te houden. Gezien de aanhoudende dreiging hebben KPN, VodafoneZiggo en T-Mobile besloten de waardevolle smartphones nu overal uit de voorraad te halen. De telecombedrijven maken zich grote zorgen over de ontstane situatie en doen er alles aan om overvallen te voorkomen. Hierbij wordt nauw samengewerkt met de politie en overheidsinstanties. Gezien de aanhoudende dreiging en de verschuiving van het overvalrisico naar andere telefoonwinkels hebben KPN, VodafoneZiggo en T-Mobile besloten de waardevolle smartphones overal uit de voorraad te halen. Criminelen beperken zich niet tot het overvallen van telefoonwinkels in winkelcentra. Zo dwongen overvallers in Amsterdam op vrijdagavond 29 oktober een medewerker van VodafoneZiggo die op weg naar huis was de sleutels van de winkel en de code van de kluis af te geven. VodafoneZiggo trof in samenwerking met de politie direct maatregelen om de beroving van de winkel te voorkomen. De medewerker is na het voorval opgevangen en maakt het naar omstandigheden goed. Thuisbezorging Klanten kunnen nog wel de winkels bezoeken om daar beveiligde demonstratieversies van smartphones te proberen. De telecombedrijven bezorgen waardevolle smartphones echter alleen thuis. De drie telecombedrijven willen benadrukken dat het stelen van telefoons niet loont voor criminelen, omdat alle telefoons te traceren zijn. Veelgestelde vragen Ik had een bestelling geplaatst en zou mijn bestelling ophalen in de winkel, wat gebeurt hier nu mee? Deze bestellingen zullen worden omgezet naar een levering bij je thuis. Hier zal zo spoedig mogelijk contact met je over worden opgenomen. Kan ik nog steeds in de winkel terecht voor vragen, accessoires, Recycle Deal, reparaties en andere services? Jazeker! Onze deuren staan nog altijd open voor je, dus kom gerust langs of stel je vraag hier op de Community. Zijn er nog wel demotoestellen in jullie winkel die ik kan bekijken en kan testen? Ja, die hebben we nog steeds liggen in onze winkels. Je kunt de telefoons gewoon bekijken, testen en je vragen stellen bij onze winkelmedewerker. Als je besluit om over te gaan tot koop, dan regelen we dit in de winkel voor je en zal het toestel naar je worden opgestuurd. Staat jouw vraag hier niet tussen? Laat het hieronder in een reactie gerust weten, dan komen we zo snel mogelijk bij je terug!
[Info] Levertijden Apple Watch SE 44mm Aluminium CaseNews
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe Apple Watch Series 7 Cellular! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe Apple Watch. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden Apple Watch SE 44mm Aluminium Case Deze levertijden zijn aangepast op 3 december 2021 om 10:47 NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. [Update 5 november 2021] Hi allemaal, Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald. We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip! Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je Apple Watch zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde Apple Watch willen. Hierdoor duurt het langer voor we de Apple Watch bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft de Apple Watch al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de Apple Watch eerder, dan krijg je de Apple Watch ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/grootte besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw keuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in dit FAQ topic . Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Apple Watch en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
[Info] Levertijden Apple Watch SE 40mm Aluminium CaseNews
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe Apple Watch Series 7 Cellular! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe Apple Watch. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden Apple Watch SE 40mm Aluminium Case Deze levertijden zijn aangepast op 3 december 2021 om 10:45 NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. [Update 5 november 2021] Hi allemaal, Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald. We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip! Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je Apple Watch zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde Apple Watch willen. Hierdoor duurt het langer voor we de Apple Watch bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft de Apple Watch al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de Apple Watch eerder, dan krijg je de Apple Watch ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/grootte besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw keuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in dit FAQ topic . Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Apple Watch en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
[Nieuws] T-Shops in risicogebieden hebben geen voorraad meer in verband met overvallen
[Update 1 november 16:15]T-Mobile, KPN en Vodafone hebben besloten om verdere maatregelen te treffen om deze overvallen tegen te gaan. In dit nieuwe topic vind je hier meer informatie over en daar kun je ook antwoorden vinden op jouw vragen en/of jouw vraag stellen. Vanwege de vele gewapende overvallen van de laatste weken heeft T-Mobile smartphones weggehaald uit onze T-Mobile Shops in risicogebieden. We nemen dit besluit omdat wij de veiligheid van onze medewerkers en klanten vooropstellen. Wij kiezen ervoor om voorraden weg te halen uit onze winkels en bestellingen van klanten in de winkel de volgende dag thuis te laten bezorgen. Dit besluit komt boven op de eerdere maatregelen die wij als T-Mobile al getroffen hebben – bijvoorbeeld het plaatsen van beveiligers bij de ingang en dat wij klanten vragen aan te bellen voordat zij naar binnen kunnen. Onze T-Mobile Shops zullen geopend blijven voor winkelend publiek om klanten van dienst te kunnen zijn. In de winkels wordt gebruik gemaakt van demonstratie toestellen. Bij T-Mobile maken we ons zorgen over de situatie die is ontstaan. Die is niet alleen gevaarlijk voor onze medewerkers, maar ook voor het winkelpubliek. We willen benadrukken dat het stelen van telefoons criminelen niet loont, omdat alle telefoons te traceren zijn. We werken nauw samen met de lokale autoriteiten om de daders op te sporen en de veiligheid van onze klanten en medewerkers te waarborgen. “Wij zetten altijd de veiligheid van onze mensen voorop en hebben al veel maatregelen getroffen. Helaas zijn we nu gedwongen om daarin nog een stap verder te gaan.”, aldus Onno Rip, Director Consumer Sales bij T-Mobile. English statement After a series of robberies that took place in our T-Mobile Shops of the course of the past weeks, T-Mobile has decided to remove smartphones from our T-Mobile Shops located in high-risk areas. The safety of employees and customers is our top concern and we have chosen to remove stock from our stores. Smartphones that will be purchased by customers in our shops will be delivered to their homes the next day. This decision is taken in addition to the previous series of thorough measures – consisting of placing security guards at the entrances and asking customers to ring the doorbell before entering. Our T-Mobile Shops will remain open to deliver services to our customers. Smartphones that will be displayed in our shops are demonstration units. At T-Mobile, we are concerned about the situation that has arisen. It is not only dangerous for our employees, but also for the shopping public. We want to emphasize that stealing phones does not pay off for criminals, because all phones can be traced. We are working closely with local authorities to track down the perpetrators and ensure the safety of our customers and employees. "We always put the safety of our people first and have already taken many measures. Unfortunately, we are now forced to take additional measures," said Onno Rip, Director of Consumer Sales at T-Mobile.
Chris O
Odido
GOGOGO DEALS: de beste deals voor superscherpe prijzen!News
UPDATE: Van maandag 22 november 2021 t/m maandag 29 november 2021 maak je gebruik van de Black Friday Deals! Mag jij jouw mobiele abonnement verlengen of ben je geïnteresseerd in een nieuw T-Mobile Thuis contract? Wacht dan niet langer, want we hebben weer superscherpe deals voor je klaarliggen! Zo scoor je tot en met 31 oktober 2021 bij aanschaf van de Xiaomi 11T (Pro) een gloednieuwe Xiaomi TV. Misschien had je al een vermoeden: vandaag 18 oktober 2021 starten we weer met de GOGOGO DEALS . De nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk geen aansluitkosten bij een nieuw abonnement! Ook als ondernemer kun je bij ons terecht en bespaar je met deze deals op jouw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Daar houdt het voordeel niet mee op. Sluit je een nieuw mobiel abonnement af en had je al een Thuis abonnement op hetzelfde adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over. Toestelflexibiliteit Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch nog een ge-wel-dig toestel te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement in een handomdraai om naar een abonnement mét smartphone. Handig toch? Heb je een smartphone die zijn laatste adem al heeft uitgeblazen? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van deze fantastische GOGOGO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! Kies jij voor de nieuwste iPhone 13, de Samsung Galaxy S21 serie, de nog steeds super toffe iPhone 12 of een Oppo Reno 6 Pro? Kijk dan welke deals we voor jou klaar hebben liggen! GOGOGO daarvoor snel naar onze webshop . Stap over op T-Mobile Thuis Stap jij tijdens de GOGOGO DEALS over op T-Mobile Thuis ? Ook dan profiteer jij van een mooie aanbieding! Voor alle T-Mobile Thuis aansluitingen geldt namelijk dat je geen activatiekosten (t.w.v. €30,00) betaalt. Dat zijn aanbiedingen waarmee je ‘Thuis’ kunt komen, toch? En we maken het nog mooier. Kies je voor ons Glasvezelnetwerk dan betaal je de installatiekosten (t.w.v €75,00) ook niet. Je kunt dus tot wel €105,00 besparen. Waar wacht je nog op? Bestel jouw mobiele abonnement en jouw Thuis aansluiting vandaag nog! FAQ Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Natuurlijk kunnen we ons goed voorstellen dat je graag jouw cadeau zo snel mogelijk ontvangt. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via de aanbieder. Neem daarom goed de actievoorwaarden door en bekijk de promo website van bijvoorbeeld Xiaomi . Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat? Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.
Chris O
Odido
[NIEUWS] Nieuw verlengaanbod, speciaal voor jou!
Vanaf vandaag, 13 september 2021, hebben we een nieuw verlengaanbod voor jou klaarliggen! Wanneer je groen licht hebt om het abonnement te verlengen, kun je kiezen uit de volgende nieuwe databundels: 1 GB, 8 GB en 15 GB. En dat tegen bijna dezelfde prijzen. Ideaal toch? Vanzelfsprekend verandert er niets voor de Unlimited databundels (Standaard, Plus en Unlimited & Entertainment). Je blijft per dag een starttegoed houden van 8 GB die je zo vaak als nodig is kunt blijven aanvullen! Alle informatie over de prijzen, vind je hier. Goed om te weten: met de komst van de verhoogde databundels nemen we per vandaag ook afscheid van de optie om datavrij muziek te luisteren. Dit was voorheen nog mogelijk met een 10 GB databundel of hoger, maar is vanaf nu dus niet meer mogelijk. Klantvoordeel Wat gelukkig niet zal veranderen, is ons Klantvoordeel. Meer data en minder betalen kan nog steeds bij ons! Met twee of meer T-Mobile abonnementen profiteer jij maandelijks van 2 GB extra data. Daarbovenop ontvang je ook nog eens €2,50 korting. Iedere maand! Hiervoor dien je alleen het Klantvoordeel te registreren in het My T-Mobile account. Verleng je dus met één van de nieuwe databundels en kan jij gebruikmaken van ons Klantvoordeel? Dan ontvang je vanaf nu maandelijks 3 GB, 10 GB of 17 GB aan data. Geniet dus zorgeloos van je extra GB’s met onze nieuwe databundels. Weet jij al waar je die aan gaat besteden? FAQ Ik heb mijn abonnement vlak voor deze aankondiging verlengd. Kan ik ook nog gebruik maken van deze nieuwe databundels? Alle klanten die in de periode van 30 augustus 2021 tot en met 12 september 2021 een abonnement hebben afgesloten of hebben verlengd, kunnen gebruikmaken van de nieuwe databundels. Hiervoor neem je contact op met de Klantenservice of de Webcare. Waarom is het gat tussen 1 en 8 GB zo groot, zit daar niet iets tussenin? Voorheen boden we de 1 GB en 5 GB databundels aan en zat daar ook niets tussenin. Daarbij zitten we weer steeds vaker op het mobiele netwerk en zien we dat je niet genoeg data kunt hebben. Voor degene die 8 GB data niet op krijgt, is er de 1 GB databundel. In combinatie met ons Klantvoordeel wordt dat dus 3 GB. Ik zie Datavrije Muziek nergens meer terug. Stopt dit nu helemaal? Dat klopt. Datavrije Muziek is niet meer mogelijk met de nieuwste versie van Go. Per vandaag nemen we afscheid van deze optie om verschillende redenen. Muziekstreamingsdiensten breiden hun portfolio’s steeds vaker uit met podcasts, video- en audioboeken en omdat Datavrije Muziek zich alleen richt tot muziekcontent, wordt het voor ons steeds moeilijker om de muziekdienst datavrij aan te bieden. Daarbij blijkt uit onderzoek dat een klein percentage van onze klanten met een 10 GB databundel of hoger Datavrije Muziek niet als belangrijkste reden zien om specifiek te kiezen voor dit abonnement. Klanten met een oudere abonnementsvorm kunnen nog wel steeds Datavrije Muziek gebruiken.
T-Mobile-familie klantvriendelijkste telecomproviders van Nederland
We zijn enorm trots om te kunnen vertellen dat de Magenta-familie weer een prijs in ontvangst mag nemen. Samen met Ben zijn we namelijk bekroond tot klantvriendelijkste telecomprovider van Nederland, zo blijkt uit onafhankelijk marktonderzoek van MarketResponse. Jaarlijks monitoren zij de prestaties van organisaties in uiteenlopende branches op het gebied van klantvriendelijkheid. Trots Extra trots zijn we op het feit dat Ben de nummer 1 positie aangewezen heeft gekregen, gefeliciteerd Ben, gefeliciteerd @David! Ben blij voor jullie! Wanneer je broertje/zusje/zoon/dochter het hoogste podium mag betreden is dat natuurlijk extra bijzonder. Ben gekozen tot klantvriendelijkste telecombedrijf van Nederland 2021 Onze directeur consumentenmarkt, Tisha, zei hierover het volgende:“Klanttevredenheid en service staan bij al onze merken hoog in het vaandel. Om onze klanten een optimale service te verlenen, werken we doorlopend aan het nog verder verbeteren van onze dienstverlening en klantondersteuning. We zijn trots en blij met deze feedback van onze klanten, om hen gaat het uiteindelijk. Deze mooie titel is voor ons en onze partners in klantenservice, VANAD Group, dan ook een prachtige kroon op ons werk.” Onderzoek MarketResponse MarketResponse monitort al sinds 2007 hoe bedrijven presteren op klantvriendelijkheid, met als hoogtepunt de jaarlijkse bekendmaking van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Geen jury, geen nominaties, geen stemmingen, maar een score op basis van onafhankelijk marktonderzoek onder consumenten. Los van het feit dat we supertrots zijn op onze familie, zet ons dit wel op scherp. Wat zouden wij direct kunnen verbeteren zodat de samenstelling van winnaars volgende jaar weer vergelijkbaar is? Laat het ons weten in de comments!

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen