Skip to main content
  • 110 Topics
  • 1,967 Reacties
110 Topics
Demi van Odido
Moderator
Black Friday Deals - GRATIS Google Nest Cam Wired t.w.v. € 99,99
Van 21 november tot en met 28 november zijn er weer de Black Friday deals bij T-Mobile. Dit betekent 8 dagen lang superscherpe prijzen op Mobiel en Glasvezel + TV én gratis aansluiten. Ook krijg je tijdens deze Black Friday Deals de Google Nest Cam Wired t.w.v. € 99,99 cadeau bij jouw thuis bestelling of wanneer je bij een mobiel abonnement één van onze geselecteerde toestellen bestelt! Mobiel Bij een nieuw mobiel abonnement icm één van onze geselecteerde toestellen (Apple iPhone 13 series, Samsung Galaxy S22 series, OPPO Find X5 series en Google Pixel 6 en 7 series) ontvang je een Google Nest Cam. We hebben ook een mooie korting op onze 3GB, 10GB en 20GB bundels. De korting op de bundels geldt voor alle toestellen. Glasvezel + TV Bij een nieuw T-Mobile voor thuis abonnement, krijg je naast de Google Nest Cam de eerste 6 maanden Glasvezel + TV voor € 30/mnd én gratis aansluiten (ook voor Internet Only). Google Nest Cam Wired Klanten ontvangen bij aanschaf van Mobiel op geselecteerde toestellen (Apple iPhone 13 series, Samsung Galaxy S22 series, OPPO Find X5 series en Google Pixel 6 en 7 series) en Thuis een Google Nest Cam Wired t.w.v. €99,99*. *Actieperiode duurt t/m 28 november 2022. Claimen is mogelijk t/m 12 december 2022 via promoties.t-mobile.nl ​ Wat is en wat kun je met een Google Nest Cam? De Nest Cam heeft ingebouwde intelligente meldingen die je relevante informatie geven. Hij kent het verschil tussen een mens, een huisdier en een voertuig en geeft je alleen meldingen over wat belangrijk voor je is. Met dag en nacht videobeelden in 1080p HD kun je wanneer je maar wilt kijken wat er thuis gebeurt.1 HDR geeft zelfs in fel zonlicht met veel contrast belangrijke details duidelijk weer en Nachtzicht zorgt dat je zelfs bij weinig licht of in het donker een helder beeld hebt. Ook kun je met de ingebouwde speaker en microfoon communiceren met mensen in je huis. Bestelproces Mobiel aanvraag Google Nest Cam Je registreert je aankoop via: promoties.t-mobile.nl/ blackfriday mobiel , waarbij een upload wordt gedaan van: ​1. kassabon (ontvangen in T-Mobile winkel), of​ 2. contract, per e-mail ontvangen ​ ​ Binnen 2 werkdagen wordt de registratie gecontroleerd door 10XCREW. Hierbij heb je ingevuld:​ Voornaam​ Achternaam​ E-mailadres ​ Postcode en huisnummer (adresgegevens worden aangevuld vanuit postcode api)​ Telefoonnummer (controle met contract en aankoopbon)​ Gekocht toestel (controle of het een van de actietoestellen is)​ Imeinummer (soft validatie 1 registratie per imeinummer)​ Kanaal van aankoop (controle DS kanaal)​ Aankoopdatum (binnen actieperiode)​ ​ De Google Nest Cam wordt binnen 8 weken na ontvangst afgeleverd, eerste registraties worden op 21 november verwacht, wat betekent dat uiterlijk 14 januari de eerste producten moeten worden afgeleverd.​ Thuis aanvraag Google Nest Cam Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement afgesloten tussen 21 November t/m 28 November dan kun je aanspraak maken op een Google Nest Cam Wired t.w.v. €99,99. Je kunt hiervoor een aanvraag doen op de volgende manier:​ Je ontvangt de orderbevestiging van de bestelling van T-Mobile voor thuis met daarin een:​Verwijzing naar de Google Nest Cam Wired actie.​ Doe de aanvraag voor 12 December 23:59, 2022 via ​ promoties.t-mobile.nl/ blackfridaythuis​ Je komt dan uit op de redemptie pagina en vult de gevraagde invulvelden in​ Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van jouw aanvraag ​ Je ontvangt binnen 8 weken na aanvraag de Google Nest Cam Wired thuis gestuurd. ​ Heb je vragen over het aanvragen van de voucher? ​Dan kun je contact opnemen met 10XCREW door een e-mail te sturen naar ​​​​ ​ t-mobile@activationboxx.com ​ Annuleren aankoop/aanvraag Indien een aankoop wordt geannuleerd, vervalt het recht op de Google Nest Cam Wired.​ ​Proces annuleringen:​ Door T-Mobile wordt op 29 november een download van alle registraties gemaakt welke via het campagne platform zijn ontvangen.​ T-Mobile controleert welke registraties de aansluiting hebben geannuleerd waardoor recht op de Google Nest Cam Wired vervalt.​ T-Mobile communiceert naar 10XCREW de display ID van de registraties welke geannuleerd moeten worden.​ 10XCREW annuleert de registraties welke geen recht hebben op de Google Nest Cam Wired, o.b.v. de ontvangen display ID's en informeert de klant hierover.​ De niet geannuleerde registraties worden door 10XCREW overgedragen aan fulfillment voor verzending van de Google Nest Cam Wired naar de klant. ​ Zodra de Google Nest Cam Wired is verzonden, wordt de klant daar per e-mail (incl. track & trace code) over geïnformeerd.​
[Belangrijk!] Phishing of spamberichten in omloop
Volgens mij heb ik een phishing mail ontvangen, wat kan ik hier aan doen? Belangrijk! Klik nergens in de mail op een knop of op een link, ook niet om te kijken wat er dan zou gebeuren! Stuur daarnaast ook geen persoonlijke informatie door! Klikken op links in de mail kan zogeheten malware binnenhalen en soms omzeilt deze malware ook nog je firewall. Het kan gebeuren dat de ransomware bestanden vergrendelt, waarna er "losgeld" wordt geëist om de bestanden vrij te laten geven. Het is ook niet zeker of het na het betalen dan daadwerkelijk vrijgegeven wordt. Van tijd tot tijd ontvangen we berichten over zogenaamde phishing e-mails. Dit zijn e-mails van fraudeurs die zich voordoen als een bedrijf. In deze berichten wordt dan vaak aangegeven dat er nog een betaling openstaat en dat deze voldaan moet worden om vervolgstappen te voorkomen. Hoe kun je valse e-mails herkennen? ► Links in een officiële e-mail van Odido verwijzen alleen naar URL's met daarin odido.nl► Odido vraagt je nooit om te betalen in bitcoins► De e-mailadressen zijn in veel gevallen ook al een signaal van phishing. In de mail-headers (of berichtkop) kun je het werkelijke e-mailadres van de afzender zien. Daar kun je dubbelchecken waar de e-mail vandaan komt.► De inhoud van de e-mails is vaak slordig geschreven, er staan bijvoorbeeld veel spel- en grammaticale fouten in de tekst. Fraude met je simkaart? Lees snel verder hoe je dit voorkomt: Spear phishing: Phishing via WhatsApp Er is ook een nieuwere vorm van phishing actief en dit noemen we 'Spear phishing'. Iemand doet zich voor als een bekende van je en komt met een verhaal dat hij/zij iets moet betalen. Met vage antwoorden en reacties probeert deze fraudeur je te overtuigen om geld over te maken naar een rekeningnummer. In dit topic plaatsen we updates over actieve phishing mails en als je twijfelt of een bericht van ons afkomstig is kun je hier ook een bericht achterlaten! We kunnen dan kijken of het echt of phishing is!
Best of 2022 - de beste deals van 2022 voor 6 weken lang!
We gaan het jaar afsluiten met een knaller; namelijk een geweldige actie waarbij de beste deals van 2022 terugkomen voor wel 6 weken lang! Van 29 november 2022 t/m 8 januari 2023 kun jij gebruik maken van de beste prijzen op Mobiel + Internet voor Thuis én gratis aansluiten! We bieden tijdelijk ook hoge kortingen op de 3GB, 10GB and 20GB databundels. Dus mis deze actie niet! Mobiel Bij een nieuw mobiel abonnement i.c.m. één van onze geselecteerde toestellen (Apple iPhone 13 series, Samsung Galaxy S22 series, OPPO Find X5 series en Google Pixel 6 en 7 series) ontvang je korting op onze 3GB, 10GB en 20GB databundels. De korting op de bundels geldt voor alle toestellen en Sim Only abonnementen. Toestel deals Dit zijn de prijzen per maand: Sim Only 24mnd 10 GB + 120 min/sms voor maar € 16,- iPhone 14 128GB 24mnd met 10GB + 120 min/sms voor maar €54,50 Samsung Galaxy S22 128GB 24mnd met 10 GB + 120 min/SMS voor maar €42,- OPPO Reno 8 24mnd met 10 GB + 120 min/SMS voor maar € 36,- Google Pixel 7 Pro 24mnd met 10 GB + 120 min/SMS voor maar € 40- OPPO Reno8 Product Plus Koop je een OPPO Reno8 tussen 1 november 2022 en 1 januari 2023? Dan ontvang je gratis Enco Air2 t.w.v. € 69! Je kunt deze heel gemakkelijk claimen tot en met 14 januari 2023 via deze pagina. Samsung S22 Cashback Ga je liever voor een Samsung S22 Series of Z Flip4/Z Fold4? Bestel jouw toestel dan tussen 14 november en 4 december 2022 en ontvang tot wel € 150 cashback! Je kunt de cashback claimen tussen 14 november en 6 februari 2023 via deze pagina. Glasvezel + TV Bij een nieuw T-Mobile voor thuis abonnement krijg je de eerste 6 maanden Glasvezel + TV voor € 30* per maand én gratis aansluiten en installatie t.w.v. € 105. Ook voor Internet Only. *Check alle voorwaarden op t-mobile.nl/thuis en geniet van: Supersnel internet tot 1 Gbit/s​ TV kijken waar en wanneer je wil, met of zonder TV-Box​ Gratis sportzender ESPN​​ Combineer je abonnementen en krijg korting op beide FAQ Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Heb jij de OPPO Reno8 gekocht en kan je niet wachten om je cadeau te ontvangen? Registreer je dan voor de actie via de promo website van OPPO . Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via OPPO . Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat? Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.
[Info] Onderhoud TV in de nacht van 12-07 op 13-07
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV kijken en bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op de TV diensten. Het onderhoud vindt ’s nachts van 12-07 op 13-07 plaats, tussen 00:00 uur en 06:00 uur. Het onderhoud wordt uitgevoerd op verschillende zenders door de leverancier. Wanneer? Het onderhoud vindt plaats in de nacht van 12-07 op 13-07 tussen 00.00 en 06.00 uur 's nachts. Welke zenders? Het onderhoud wordt uitgevoerd op de volgende zenders: 1LIVE 24 Kitchen HD 24 Kitchen SD 24H 2M Monde 3sat HD Al Jazeera Arabic SD Al Jazeera English HD Animal Planet Europe HD Arte France HD Arte Germany HD Baby TV BBC Entertainment Europe BBC Four / CBeebies HD BBC Four / CBeebies SD BBC One HD BBC One SD BBC R1 BBC R2 BBC R3 BBC R4 FM BBC R5L BBC Two HD BBC Two SD BBC World News Europe HD BBC World News BBC World Service Radio Bloomberg Europe TV Bloomberg HD Brazzers HD BVN CANAL SUR A. CBBC HD CBBC SD Cbeebies SD CBS Reality EMEA 1 CCTV 4E CGTN Documentary CGTN HD CGTN CNBC HD CNEWS CNN HD CNN TÜRK CNN SD Comedy Central NL HD Das Erste HD Das Erste DAYSTAR HD DLF Dorcel TV HD E! Entertainment Europe Eurochannel HD Euronews English HD Euronews SD Extreme Sports FashionTV HD FashionTV L'Original France 24 (en Francais) HD France 24 (in English) HD Hillsong Insight Europe UHD Insight HD NL Insight International HD kabel eins KiKA HD Love Nature 4K Luxe TV M6 Suisse HD M6 Suisse Mediaset Italia Mezzo Live HD MTV Live HD myZen.tv HD NDR FS NDS NDR Info NDS NDR Kultur Nick Jr ONE HD ProSieben Radio Exterior Rai 1 RTL Lounge SD RTL Television RTL2 RTVi SAT.1 Sky News International SD Sonlife Broadcasting Network Stingray Classica HD Stingray iConcerts tagesschau24 HD TRT World HD TVE Internacional VH1 VRT Radio 1 WDR 2 Rheinland WDR 3 WDR 4 WDR ZDF HD ZDF zdf_neo HD Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Heb je vragen over het onderhoud? Laat het dan weten in het topic!
GOGOGO DEALS: de beste deals voor superscherpe prijzen!
Wil jij jouw mobiele abonnement verlengen of ben je geïnteresseerd in een nieuw T-Mobile Thuis contract? Wacht dan niet langer, want we hebben weer superscherpe deals voor je klaarliggen! Zo krijg je bij aanschaf van een Xiaomi 12 een gratis Watch S1 Active t.w.v. € 199! [Update 20-06-2022] Goed nieuws! De GOGOGO DEALs zijn v erlengd t/m zondag 26 juni. Profiteer nu van de superscherpe prijzen! Vandaag 16 mei starten we weer met de GOGOGO DEALS. De nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk geen aansluitkosten bij een nieuw abonnement! Ook als ondernemer kun je bij ons terecht en bespaar je met deze deals op jouw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Daar houdt het voordeel niet mee op. Sluit je een nieuw mobiel abonnement af en had je al een Thuis abonnement op hetzelfde adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over. Toestelflexibiliteit Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch nog een prachtig toestel te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement heel eenvoudig om naar een abonnement mét smartphone. Handig toch? Heb je een smartphone die zijn laatste adem al heeft uitgeblazen? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van deze fantastische GOGOGO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! Kies jij voor de nieuwste iPhone 13, de Samsung Galaxy S22 serie, de OPPO Find X5, de Xiaomi 12 of een ander prachtig toestel? Kijk dan welke deals we voor jou klaar hebben liggen! GOGOGO daarvoor snel naar onze webshop. Sta p over op Thuis van T-Mobile Stap jij tijdens de GOGOGO DEALS over op Thuis van T-Mobile ? Dan profiteer jij van een mooie aanbieding! Voor alle Thuis aansluitingen geldt namelijk dat je nu gratis kan aansluiten. Voor nieuwe DSL klanten betekent dit nu geen activatiekosten (t . w . v . €30) . Voor alle nieuwe glasvezel klanten betekent dit gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €105). Dat zijn superscherpe deals toch? En we maken het nog mooier! Want we bieden nu Internet en TV niet de eerste 4, maar zelfs de eerste 6 maanden voor maar € 30 euro per maand aan (dit geldt ook voor Internet Only). Dit geldt zowel voor Internet + TV als Internet Only. Bij eigen glasvezelgebied geldt nog altijd; Gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €105) en de eerste 8 maanden voor maar €30 per maand. En daarbij krijg je een prachtig cadeau namelijk nu 1 jaar gratis wifi plus. Check alle voorwaarden op t-mobile.nl/thuis Dus waar wacht je nog op? Bestel jouw mobiele abonnement en jouw Thuis aansluiting vandaag nog! FAQ Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Heb jij de Xiaomi 12 gekocht en kan je niet wachten om je cadeau te ontvangen? Registreer je dan voor de actie via de promo website van Xiaomi . Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via Xiaomi. Neem daarom goed de actievoorwaarden door. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat? Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.
[Info] FAQ en levertijden Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim
Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de Apple Watch Series 7 Cellular en over T-Mobile Multisim. De Apple Watch Series 7 Cellular is nu beschikbaar bij T-Mobile. De Apple Watch Series 7 Cellular is bij T-Mobile ook verkrijgbaar in combinatie met Multisim. T-Mobile Multisim is een nieuwe dienst waarmee klanten met een Apple Watch Cellular via 4G kunnen bellen en internetten zonder iPhone op zak. Multisim abonnementen zijn vanaf nu in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 7 te bestellen voor klanten met een Go-abonnement. Klanten die al in het bezit zijn van een Apple Watch Cellular model, kunnen vanaf nu ook een Multisim abonnement afsluiten. Een Multisim abonnement kost 5 Euro per maand. Actuele levertijden Apple Watch Series 7 Cellular Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Apple Watch SE 40mm Aluminium Case Apple Watch S7 41mm Aluminium Case Apple Watch SE 44mm Aluminium Case Apple Watch S7 45mm Aluminium Case Wanneer is de Apple Watch Cellular te koop bij T-Mobile? De Apple Watch Series 7 (GPS + Cellular) en Apple Watch SE (GPS + Cellular) zijn nu te bestellen en beschikbaar vanaf 5 november 2021. Heeft T-Mobile een abonnement voor de Apple Watch Cellular? T-Mobile introduceert een nieuwe dienst: Multisim. Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Series 7 (GPS + Cellular) of Apple Watch SE (GPS + Cellular) via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Multisim is geschikt voor klanten die gebruikmaken van een iPhone en is nu te bestellen in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 7. Beschikbaar vanaf 5 november 2021. De nieuwe dienst koppelt beide apparaten aan hetzelfde telefoonnummer en abonnement. Multisim is een add-on voor klanten met een Go-abonnement en kost € 5 per maand.​ Komt de Apple Watch Cellular binnenkort ook naar andere providers in Nederland? De Apple Watch Series 7 Cellular is nu te bestellen bij T-Mobile en vanaf 5 november 2021 beschikbaar. Wij kunnen die vraag voor andere providers niet beantwoorden. Ik heb een Apple Watch Cellular gekocht buiten Nederland. Kan ik die gebruiken met mijn T-Mobile abonnement? Multisim kan gebruikt worden met alle Apple Watch Cellular modellen die besturingssysteem Watch OS 8.1 ondersteunen. Dat zijn de Apple Watch Cellular series 3, 4, 5, 6, 7 en SE. Let op: er zijn varianten uitgebracht voor verschillende regio’s. Of de Apple Watch Cellular die jij buiten Nederland hebt gekocht geschikt is voor het T-Mobile netwerk, kun je navragen bij Apple. Wat is eigenlijk het verschil tussen Apple Watch GPS en Cellular? Met de nieuwe dienst Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Kijk voor meer informatie over Apple Watch en verschillen tussen modellen op www.apple.com/nl/watch Waarom kan ik de Apple Watch GPS niet bij jullie bestellen? De Apple Watch GPS is niet te bestellen bij T-Mobile. De Apple Watch Series 7 Cellular is nu te bestellen bij T-Mobile en vanaf 5 november 2021 beschikbaar. We ondersteunen de volledige functionaliteit van Apple Watch Cellular modellen met onze nieuwe dienst Multisim.​ Op welk nummer ben ik bereikbaar met een Apple Watch Cellular als ik een Multisim abonnement aflsuit? T-Mobile klanten die een Multisim abonnement afsluiten, zijn op hun Apple Watch Cellular bereikbaar op het 06-nummer van het Go-abonnement. Hoe zit het met de internetsnelheid van mijn Multisim abonnement? De internetsnelheid van het Multisim abonnement is speciaal afgestemd op de functionaliteit van de Cellular modellen van Apple Watch. Het apparaat wordt optimaal ondersteund. Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!
Demi van Odido
Moderator
Nieuw portfolio 2022: T-Mobile voor thuis
T-Mobile breidt 1Gbit/s glasvezelaanbod uit naar 3.3 miljoen huishoudens De toepassingen van internet en nieuwe technologieën zijn eindeloos. Maar als je ongelimiteerd wilt spelen met de mogelijkheden van vandaag en samen met je familie en vrienden nieuwe dingen wilt blijven ontdekken, vraagt dit om steeds beter en sneller internet. T-Mobile wil graag dat iedereen zorgeloos kan genieten van supersnel en betaalbaar internet. Vanaf vandaag breidt T-Mobile in het 1Gbit/s aanbod uit voor iedereen met Glasvezel. Deze klanten kunnen vanaf 24 januari kiezen uit abonnementen van 100 Mbit/s, 400 Mbit/s en 1 Gbit/s. Voor DSL is er een internetbundel en leveren we altijd de maximaal haalbare snelheid op het adres tot 100 Mbit/s. Klanten die al een mobiel abonnement hebben bij T-Mobile of Tele2 en deze combineren met een abonnement voor thuis, ontvangen iedere maand extra voordelen op beide abonnementen. Wat de exacte wijzigingen zijn, lees je in dit topic! Let op! Het nieuwe aanbod geldt voor alle klanten die vanaf 24 januari 2022 een nieuwe aanvraag hebben gedaan. Voor huidige klanten blijft het bestaande portfolio en prijsplan van kracht. Na wijziging in snelheid, verhuizing of bij een verlenging gaan ook bestaande klanten over naar het nieuwe portfolio. Snelheid Nieuwe abonnementen Glasvezel Wij willen dat iedereen kan genieten van superhoge snelheden van Glasvezel. Het instappunt van 50 Mbit/s verdwijnt en het nieuwe instappunt wordt 100 Mbit/s. We introduceren een nieuwe snelheid van 400 Mbit/s én we maken de snelheid van 1Gbit/s mogelijk voor alle glasvezeltechnologieën. Dus ook voor alle huishoudens waar we Glasvezel aanbieden via een andere netwerkbeheerder. Zo krijgen ook deze klanten de mogelijkheid om 10x sneller internet bij ons af te nemen dan voorheen. DSL Voor de klanten die nog DSL hebben en nog niet aangesloten kunnen worden op Glasvezel, leveren we altijd de maximaal haalbare snelheid op het adres tot 100 Mbit/s. Er komt hiervoor één bundel van een maximale snelheid tot 100 Mbit/s. Prijzen Glasvezel 100 Mbit/s → vanaf € 35 400 Mbit/s → vanaf € 40 1 Gbit/s → vanaf € 45 * Wanneer we Glasvezel aanbieden via een andere netwerkbeheerder, kunnen bovenstaande prijzen afwijken door de hoge inkooptarieven waarmee we te maken hebben. Prijzen DSL 100 Mbit/s → € 35 * Er komt één bundel voor DSL, je ontvangt de maximale snelheid die op jouw adres mogelijk is tot 100 Mbit/s voor € 35. Klantvoordeel Altijd € 5/mnd korting Combineer je vanaf nu een mobiel abonnement van T-Mobile of Tele2 met Internet voor thuis? Dan ontvang je altijd € 5/ mnd extra korting op je internetabonnement, ongeacht de hoogte van de bundel van je mobiele abonnement. De voordelen voor mobiele abonnementen blijven ongewijzigd. Als bestaande klanten vanaf nu hun internetabonnement voor thuis aanmelden voor Klantvoordeel, wordt automatisch de korting verwerkt. Voor bestaande klanten die hun internetabonnement voor thuis al hadden aangemeld voor Klantvoordeel wijzigt er niets, zolang het internetabonnement niet wordt gewijzigd of de snelheid wordt aangepast. In My T-Mobile Thuis zie je welke voordelen van Klantvoordeel je ontvangt. Contractduur Maandelijks opzegbaar na afloop termijn Combineer je Internet met T-Mobile TV en/of Vast Bellen? Dan worden deze diensten aan de contractduur van het internetabonnement gekoppeld. Dit is alleen voor abonnementen die zijn afgesloten vanaf 24 januari. Zodra die termijn is afgelopen, zijn alle diensten maandelijks opzegbaar. Dit betekent dat TV en Vast Bellen niet meer maandelijks opzegbaar zijn in het eerste jaar. Na het eerste jaar zijn alle diensten wél weer maandelijks opzegbaar. Het is mogelijk om later alsnog voor TV en/of Vast Bellen te kiezen. Kies je na bijvoorbeeld 6 maanden voor TV, dan wordt deze gekoppeld aan de resterende 6 maanden van je internetabonnement. Daarna kun je TV, net als je internetabonnement, maandelijks opzeggen. Dit geldt ook voor Vast Bellen.
Inflatiecorrectie 2022: gaan mijn maandkosten omhoog?Info
Hi allemaal, Jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland. Dit wordt prijsinflatie genoemd. In dit topic lees je meer over de prijsinflatie en prijscorrectie en wat voor effect dit heeft op jouw abonnement. Elk jaar verhogen wij de vaste maandkosten van de meeste abonnementen. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat is vastgesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Het verhogen van de kosten als gevolg van de prijsinflatie noemen wij inflatiecorrectie. In januari 2022 verhogen wij de vaste kosten van een abonnement met 2,0%. Dit zie je terug vanaf de eerste factuur die je in 2022 krijgt. FAQ Waarom een inflatiecorrectie? Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Met deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementstarieven. Hoe hoog is de inflatiecorrectie? De inflatiecorrectie voor dit jaar (2022) is vastgesteld op 2,0%. Wij volgen - zoals voorgaande jaren - de door het Centraal Bureau voor de Statistiek berekende inflatie (consumentenprijsindex) over de maand juni. Je maandelijkse abonnementstarief gaat met dit percentage omhoog. Hoe is het inflatiepercentage bepaald? Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekent elke maand de hoogte van de inflatie op consumentenproducten en -diensten. Ze meten de procentuele verandering van de Consumenten Prijs Index (CPI) ten opzichte van dezelfde periode het jaar daarvoor. Onze aanpassing baseren wij op het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS van de maand juni van het voorafgaande jaar. Dit inflatiepercentage was 2,0% in juni 2021. Hoe ben / word ik geïnformeerd over de inflatiecorrectie? Deze inflatiecorrectie is in lijn met onze beloften en de contractuele afspraken met onze klanten. We informeren Thuis klanten via de nieuwsbrief van december. Alle klanten zien de inflatiecorrectie toegepast op de rekening in januari, met een verwijzing naar meer informatie op de website. Wanneer gaat de correctie in? Wij corrigeren het abonnementstarief elk jaar op 1 januari. Is jouw contract na 1 oktober 2021 afgesloten of verlengd? Dan zal het contract pas volgend jaar gecorrigeerd worden met het dan geldende inflatiepercentage. Abonnement Mag ik mijn contract opzeggen? Het is niet mogelijk om je abonnement vanwege deze inflatiecorrectie –voor het einde van de contracttermijn– op te zeggen. De inflatiecorrectie is onderdeel van je contract en staat vermeld in de Algemene Voorwaarden van T-Mobile. Je bent dus hieraan gebonden. Hoe kan het dat ik geen verhoging zie op mijn factuur? Als je een abonnement hebt afgesloten of verlengd sinds 1 oktober 2021, dan geldt deze inflatiecorrectie niet voor jouw abonnement. Geldt inflatiecorrectie voor alle abonnementen? Voor mobiele abonnementen geldt:Heb je je abonnement na 5 december 2010 nieuw aangesloten of verlengd? Dan wordt deze in prijs verhoogd.Maar is je huidige abonnement na 1 oktober 2021 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Voor T-Mobile Thuis abonnementen geldt:Is je huidige abonnement na 1 oktober 2021 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Ik heb een mobiel abonnement, hoe wordt de prijsverhoging berekend? We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag (de vaste afgesproken kosten) van je mobiele abonnement inclusief de kortingen op het maandbedrag We berekenen geen inflatiecorrectie over: aanvullende mobiele diensten zoals Deezer en Videoland de maandelijkse betaling voor je toestel kosten buiten je mobiele bundel zoals bellen naar servicenummers eenmalige tarieven zoals aansluitkosten of het bestellen van een nieuwe simkaart kortingen die je krijgt over aanvullende diensten, via T-Mobile Samen of T-Mobile Klantvoordeel Ik heb T-Mobile Thuis, hoe wordt de prijsverhoging berekend? We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag van je internet abonnement inclusief permanente kortingen* op het maandbedrag en inclusief Klantvoordeel Meer snelheid het maandbedrag van je televisie abonnement inclusief eventueel Mobiel+Thuis voordeel het maandbedrag van je Vast Bellen abonnement *(Internet 80, Postcodekorting, Glasvezel Internet 750) We berekenen geen inflatiecorrectie over: extra TV pakketten zoals Themapakketten, ESPN en Film1 beltarieven voor vast Bellen tijdelijke kortingen zoals actiekortingen van T-Mobile Thuis eenmalige tarieven zoals activatiekosten Heb jij hier nog vragen over? Stel ze gerust hieronder!
[Info] Levertijden Apple Watch S7 45mm Aluminium CaseNews
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe Apple Watch Series 7 Cellular! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe Apple Watch. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden Apple Watch 7 45mm Aluminium case Deze levertijden zijn aangepast op 3 november 2021 om 10:48 NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. [Update 5 november 2021] Hi allemaal, Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald. We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip! Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je Apple Watch zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde Apple Watch willen. Hierdoor duurt het langer voor we de Apple Watch bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft de Apple Watch al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de Apple Watch eerder, dan krijg je de Apple Watch ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/grootte besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw keuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in dit FAQ topic . Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Apple Watch en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
[Info] Levertijden Apple Watch S7 41mm Aluminium CaseNews
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe Apple Watch Series 7 Cellular! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe Apple Watch. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden Apple Watch 7 41mm Aluminium case Deze levertijden zijn aangepast op 3 december 2021 om 10:46 NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. [Update 5 november 2021] Hi allemaal, Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald. We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip! Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je Apple Watch zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde Apple Watch willen. Hierdoor duurt het langer voor we de Apple Watch bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft de Apple Watch al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de Apple Watch eerder, dan krijg je de Apple Watch ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/grootte besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw keuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in dit FAQ topic . Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Apple Watch en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
T-Mobile, KPN en VodafoneZiggo: alle waardevolle smartphones uit Nederlandse winkelsNieuws
Afgelopen week hebben we maatregelen genomen vanwege de overvallen in de verschillende winkels. Zo is ook te lezen in dit topic. Naar aanleiding van meer incidenten is besloten om verdere maatregelen te treffen. Hieronder lees je ons persbericht en vind je ook een FAQ met antwoorden op jouw vragen. De telecombedrijven KPN, VodafoneZiggo en T-Mobile hebben alle waardevolle smartphones uit hun voorraad in alle telefoonwinkels gehaald in heel Nederland. Aanleiding hiervoor zijn de reeks van overvallen in de afgelopen weken in Amsterdam en omgeving, waarbij gewapende overvallers medewerkers in telefoonwinkels dwongen tot het afgeven van smartphones. De drie telecombedrijven hebben dit besluit genomen omdat zij de veiligheid en welzijn van medewerkers en klanten vooropstellen. De mentale en fysieke impact van een dergelijke overval op betrokkenen is immers enorm. Dit besluit komt bovenop de eerdere maatregelen die afgelopen donderdag werden afgekondigd, waarbij de telecombedrijven smartphone voorraden verwijderden in gebieden met een verhoogd overvalrisico. In een eerder stadium werden er door de drie aanbieders al een groot aantal zichtbare en onzichtbare maatregelen getroffen om de winkels veilig te houden. Gezien de aanhoudende dreiging hebben KPN, VodafoneZiggo en T-Mobile besloten de waardevolle smartphones nu overal uit de voorraad te halen. De telecombedrijven maken zich grote zorgen over de ontstane situatie en doen er alles aan om overvallen te voorkomen. Hierbij wordt nauw samengewerkt met de politie en overheidsinstanties. Gezien de aanhoudende dreiging en de verschuiving van het overvalrisico naar andere telefoonwinkels hebben KPN, VodafoneZiggo en T-Mobile besloten de waardevolle smartphones overal uit de voorraad te halen. Criminelen beperken zich niet tot het overvallen van telefoonwinkels in winkelcentra. Zo dwongen overvallers in Amsterdam op vrijdagavond 29 oktober een medewerker van VodafoneZiggo die op weg naar huis was de sleutels van de winkel en de code van de kluis af te geven. VodafoneZiggo trof in samenwerking met de politie direct maatregelen om de beroving van de winkel te voorkomen. De medewerker is na het voorval opgevangen en maakt het naar omstandigheden goed. Thuisbezorging Klanten kunnen nog wel de winkels bezoeken om daar beveiligde demonstratieversies van smartphones te proberen. De telecombedrijven bezorgen waardevolle smartphones echter alleen thuis. De drie telecombedrijven willen benadrukken dat het stelen van telefoons niet loont voor criminelen, omdat alle telefoons te traceren zijn. Veelgestelde vragen Ik had een bestelling geplaatst en zou mijn bestelling ophalen in de winkel, wat gebeurt hier nu mee? Deze bestellingen zullen worden omgezet naar een levering bij je thuis. Hier zal zo spoedig mogelijk contact met je over worden opgenomen. Kan ik nog steeds in de winkel terecht voor vragen, accessoires, Recycle Deal, reparaties en andere services? Jazeker! Onze deuren staan nog altijd open voor je, dus kom gerust langs of stel je vraag hier op de Community. Zijn er nog wel demotoestellen in jullie winkel die ik kan bekijken en kan testen? Ja, die hebben we nog steeds liggen in onze winkels. Je kunt de telefoons gewoon bekijken, testen en je vragen stellen bij onze winkelmedewerker. Als je besluit om over te gaan tot koop, dan regelen we dit in de winkel voor je en zal het toestel naar je worden opgestuurd. Staat jouw vraag hier niet tussen? Laat het hieronder in een reactie gerust weten, dan komen we zo snel mogelijk bij je terug!
[Info] Levertijden Apple Watch SE 44mm Aluminium CaseNews
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe Apple Watch Series 7 Cellular! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe Apple Watch. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden Apple Watch SE 44mm Aluminium Case Deze levertijden zijn aangepast op 3 december 2021 om 10:47 NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. [Update 5 november 2021] Hi allemaal, Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald. We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip! Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je Apple Watch zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde Apple Watch willen. Hierdoor duurt het langer voor we de Apple Watch bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft de Apple Watch al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de Apple Watch eerder, dan krijg je de Apple Watch ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/grootte besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw keuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in dit FAQ topic . Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Apple Watch en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
[Info] Levertijden Apple Watch SE 40mm Aluminium CaseNews
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe Apple Watch Series 7 Cellular! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe Apple Watch. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden Apple Watch SE 40mm Aluminium Case Deze levertijden zijn aangepast op 3 december 2021 om 10:45 NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. [Update 5 november 2021] Hi allemaal, Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald. We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip! Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je Apple Watch zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde Apple Watch willen. Hierdoor duurt het langer voor we de Apple Watch bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft de Apple Watch al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de Apple Watch eerder, dan krijg je de Apple Watch ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/grootte besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw keuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in dit FAQ topic . Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Apple Watch en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
[Nieuws] T-Shops in risicogebieden hebben geen voorraad meer in verband met overvallen
[Update 1 november 16:15]T-Mobile, KPN en Vodafone hebben besloten om verdere maatregelen te treffen om deze overvallen tegen te gaan. In dit nieuwe topic vind je hier meer informatie over en daar kun je ook antwoorden vinden op jouw vragen en/of jouw vraag stellen. Vanwege de vele gewapende overvallen van de laatste weken heeft T-Mobile smartphones weggehaald uit onze T-Mobile Shops in risicogebieden. We nemen dit besluit omdat wij de veiligheid van onze medewerkers en klanten vooropstellen. Wij kiezen ervoor om voorraden weg te halen uit onze winkels en bestellingen van klanten in de winkel de volgende dag thuis te laten bezorgen. Dit besluit komt boven op de eerdere maatregelen die wij als T-Mobile al getroffen hebben – bijvoorbeeld het plaatsen van beveiligers bij de ingang en dat wij klanten vragen aan te bellen voordat zij naar binnen kunnen. Onze T-Mobile Shops zullen geopend blijven voor winkelend publiek om klanten van dienst te kunnen zijn. In de winkels wordt gebruik gemaakt van demonstratie toestellen. Bij T-Mobile maken we ons zorgen over de situatie die is ontstaan. Die is niet alleen gevaarlijk voor onze medewerkers, maar ook voor het winkelpubliek. We willen benadrukken dat het stelen van telefoons criminelen niet loont, omdat alle telefoons te traceren zijn. We werken nauw samen met de lokale autoriteiten om de daders op te sporen en de veiligheid van onze klanten en medewerkers te waarborgen. “Wij zetten altijd de veiligheid van onze mensen voorop en hebben al veel maatregelen getroffen. Helaas zijn we nu gedwongen om daarin nog een stap verder te gaan.”, aldus Onno Rip, Director Consumer Sales bij T-Mobile. English statement After a series of robberies that took place in our T-Mobile Shops of the course of the past weeks, T-Mobile has decided to remove smartphones from our T-Mobile Shops located in high-risk areas. The safety of employees and customers is our top concern and we have chosen to remove stock from our stores. Smartphones that will be purchased by customers in our shops will be delivered to their homes the next day. This decision is taken in addition to the previous series of thorough measures – consisting of placing security guards at the entrances and asking customers to ring the doorbell before entering. Our T-Mobile Shops will remain open to deliver services to our customers. Smartphones that will be displayed in our shops are demonstration units. At T-Mobile, we are concerned about the situation that has arisen. It is not only dangerous for our employees, but also for the shopping public. We want to emphasize that stealing phones does not pay off for criminals, because all phones can be traced. We are working closely with local authorities to track down the perpetrators and ensure the safety of our customers and employees. "We always put the safety of our people first and have already taken many measures. Unfortunately, we are now forced to take additional measures," said Onno Rip, Director of Consumer Sales at T-Mobile.
Chris O
Odido
GOGOGO DEALS: de beste deals voor superscherpe prijzen!News
UPDATE: Van maandag 22 november 2021 t/m maandag 29 november 2021 maak je gebruik van de Black Friday Deals! Mag jij jouw mobiele abonnement verlengen of ben je geïnteresseerd in een nieuw T-Mobile Thuis contract? Wacht dan niet langer, want we hebben weer superscherpe deals voor je klaarliggen! Zo scoor je tot en met 31 oktober 2021 bij aanschaf van de Xiaomi 11T (Pro) een gloednieuwe Xiaomi TV. Misschien had je al een vermoeden: vandaag 18 oktober 2021 starten we weer met de GOGOGO DEALS . De nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk geen aansluitkosten bij een nieuw abonnement! Ook als ondernemer kun je bij ons terecht en bespaar je met deze deals op jouw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Daar houdt het voordeel niet mee op. Sluit je een nieuw mobiel abonnement af en had je al een Thuis abonnement op hetzelfde adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over. Toestelflexibiliteit Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch nog een ge-wel-dig toestel te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement in een handomdraai om naar een abonnement mét smartphone. Handig toch? Heb je een smartphone die zijn laatste adem al heeft uitgeblazen? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van deze fantastische GOGOGO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! Kies jij voor de nieuwste iPhone 13, de Samsung Galaxy S21 serie, de nog steeds super toffe iPhone 12 of een Oppo Reno 6 Pro? Kijk dan welke deals we voor jou klaar hebben liggen! GOGOGO daarvoor snel naar onze webshop . Stap over op T-Mobile Thuis Stap jij tijdens de GOGOGO DEALS over op T-Mobile Thuis ? Ook dan profiteer jij van een mooie aanbieding! Voor alle T-Mobile Thuis aansluitingen geldt namelijk dat je geen activatiekosten (t.w.v. €30,00) betaalt. Dat zijn aanbiedingen waarmee je ‘Thuis’ kunt komen, toch? En we maken het nog mooier. Kies je voor ons Glasvezelnetwerk dan betaal je de installatiekosten (t.w.v €75,00) ook niet. Je kunt dus tot wel €105,00 besparen. Waar wacht je nog op? Bestel jouw mobiele abonnement en jouw Thuis aansluiting vandaag nog! FAQ Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Natuurlijk kunnen we ons goed voorstellen dat je graag jouw cadeau zo snel mogelijk ontvangt. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via de aanbieder. Neem daarom goed de actievoorwaarden door en bekijk de promo website van bijvoorbeeld Xiaomi . Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat? Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.
Chris O
Odido
[NIEUWS] Nieuw verlengaanbod, speciaal voor jou!
Vanaf vandaag, 13 september 2021, hebben we een nieuw verlengaanbod voor jou klaarliggen! Wanneer je groen licht hebt om het abonnement te verlengen, kun je kiezen uit de volgende nieuwe databundels: 1 GB, 8 GB en 15 GB. En dat tegen bijna dezelfde prijzen. Ideaal toch? Vanzelfsprekend verandert er niets voor de Unlimited databundels (Standaard, Plus en Unlimited & Entertainment). Je blijft per dag een starttegoed houden van 8 GB die je zo vaak als nodig is kunt blijven aanvullen! Alle informatie over de prijzen, vind je hier. Goed om te weten: met de komst van de verhoogde databundels nemen we per vandaag ook afscheid van de optie om datavrij muziek te luisteren. Dit was voorheen nog mogelijk met een 10 GB databundel of hoger, maar is vanaf nu dus niet meer mogelijk. Klantvoordeel Wat gelukkig niet zal veranderen, is ons Klantvoordeel. Meer data en minder betalen kan nog steeds bij ons! Met twee of meer T-Mobile abonnementen profiteer jij maandelijks van 2 GB extra data. Daarbovenop ontvang je ook nog eens €2,50 korting. Iedere maand! Hiervoor dien je alleen het Klantvoordeel te registreren in het My T-Mobile account. Verleng je dus met één van de nieuwe databundels en kan jij gebruikmaken van ons Klantvoordeel? Dan ontvang je vanaf nu maandelijks 3 GB, 10 GB of 17 GB aan data. Geniet dus zorgeloos van je extra GB’s met onze nieuwe databundels. Weet jij al waar je die aan gaat besteden? FAQ Ik heb mijn abonnement vlak voor deze aankondiging verlengd. Kan ik ook nog gebruik maken van deze nieuwe databundels? Alle klanten die in de periode van 30 augustus 2021 tot en met 12 september 2021 een abonnement hebben afgesloten of hebben verlengd, kunnen gebruikmaken van de nieuwe databundels. Hiervoor neem je contact op met de Klantenservice of de Webcare. Waarom is het gat tussen 1 en 8 GB zo groot, zit daar niet iets tussenin? Voorheen boden we de 1 GB en 5 GB databundels aan en zat daar ook niets tussenin. Daarbij zitten we weer steeds vaker op het mobiele netwerk en zien we dat je niet genoeg data kunt hebben. Voor degene die 8 GB data niet op krijgt, is er de 1 GB databundel. In combinatie met ons Klantvoordeel wordt dat dus 3 GB. Ik zie Datavrije Muziek nergens meer terug. Stopt dit nu helemaal? Dat klopt. Datavrije Muziek is niet meer mogelijk met de nieuwste versie van Go. Per vandaag nemen we afscheid van deze optie om verschillende redenen. Muziekstreamingsdiensten breiden hun portfolio’s steeds vaker uit met podcasts, video- en audioboeken en omdat Datavrije Muziek zich alleen richt tot muziekcontent, wordt het voor ons steeds moeilijker om de muziekdienst datavrij aan te bieden. Daarbij blijkt uit onderzoek dat een klein percentage van onze klanten met een 10 GB databundel of hoger Datavrije Muziek niet als belangrijkste reden zien om specifiek te kiezen voor dit abonnement. Klanten met een oudere abonnementsvorm kunnen nog wel steeds Datavrije Muziek gebruiken.

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen