Skip to main content

Google introduceert maar liefst 4 nieuwe toestellen. Voor al je vragen over de Google Pixel 9, 9 Pro, 9 Pro XL, Pro Fold en de Pixel Watch 3 ben je hier op het juiste adres!

 

Geweldig nieuws! Vanaf vandaag – dinsdag 13 augustus om 20:00 uur kan je jouw gloednieuwe Google Pixel 9, 9 Pro en 9 Pro XL in de pre-sale bestellen op Odido.nl. De Pro Fold en de Pixel Watch 3 volgen binnenkort.
 



Actuele levertijden Google Pixel 9 Series + Pixel Watch 3

  • Google Pixel 9 – leverbaar vanaf donderdag 22 augustus 2024
  • Google Pixel 9 Pro – leverbaar vanaf 11 september 2024
  • Google Pixel 9 Pro XL - leverbaar vanaf donderdag 22 augustus 2024
  • Google Pixel Pro Fold - leverbaar vanaf 2 september 2024
  • Google Pixel Watch 3 - leverbaar vanaf 2 september 2024

 

Google Pixel 9 Pro

Alles over de Google Pixel 9 Pro

Dit is de Pixel 9 Pro met Gemini. Het apparaat heeft een gestroomlijnd, prachtig ontwerp en is de krachtigste Pixel tot nu toe. Maak fantastische foto's en video's met het drievoudige camerasysteem en bewerk ze als een expert. Deze smartphone is ontwikkeld door Google en krijgt als eerste de beste AI van Google.


Toestelspecificaties | Google Pixel 9 Pro

Toestelspecificaties | Google Pixel 9 Pro

Bekijk alle toestelspecificaties op Odido.nl. Hieronder zetten we alvast een aantal mooie kenmerken voor je op een rijtje.


Een echte krachtpatser

De Pixel 9 Pro is ontworpen voor de snelste Pixel-prestaties en heeft 16 GB RAM voor de meest geavanceerde AI van Google.


Schitterend en helder dankzij het Super Actua-scherm

Op het helderste, meest meeslepende Pixel-scherm ooit zijn de kleuren levensecht, zelfs in de zon. En met 120 Hz scrol en game je vlotjes.


De snelst ladende batterij die de hele dag meegaat

De batterij van de Pixel 9 Pro gaat ruim 24 uur mee en zelfs tot 100 uur met Extreme batterijbesparing. Je laadt deze in een halfuur tot 55% op.


Ontworpen om lang mee te gaan

De Pixel kan tegen valpartijen, spetters en stof.1 En het scherm is kras- en schadebestendig, gemaakt met Corning®️ Gorilla®️ Glass Victus®️


Prachtige foto's en video's

De drievoudige camera aan de achterzijde is de krachtigste Pixel Camera ooit. Maak close-ups met 30x zoom met hoge resolutie.1 Zelfs bij weinig licht en van een grote afstand maak je superscherpe video's in hoge resolutie.

 

 Kleuren en geheugen

Kleuren en geheugen

De Google Pixel 9 Pro is verkrijgbaar in 2 geheugenvarianten: 128GB en 256GB en in 3 kleuren, namelijk:

  • Zwart
  • Wit
  • Grijs
Pixel 9 Pro - voor- en achterkant

 


Ontvang nu tot € 263 voordeel*​ op de Google Pixel 9 Pro.

Dit voordeel bestaat uit een abonnement cadeau van 12 Maanden Google One AI Premium twv €263,88​.

Algemene actievoorwaarden

Voor het Google One AI Premium-abonnement is een geldige betaalmethode vereist bij aanmelding, maar de kosten van € 21,99 per maand worden pas in rekening gebracht na afloop van de proefperiode van 12 maanden. Altijd opzegbaar. Als u het gekochte apparaat terugstuurt, wordt het abonnement misschien opgezegd. Zie one.google.com/offer/terms-and-conditions/pixel9pro&profold voor alle voorwaarden.


 


 

Google Pixel 9 Pro XL

Alles over de Google Pixel 9 Pro XL

Dit is de Pixel 9 Pro XL met Gemini. Ontwikkeld door Google en ontworpen voor AI: de krachtigste Pixel tot nu toe.

Toestelspecificaties | Google Pixel 9 Pro XL

Hieronder zetten we alvast een aantal specificaties voor je op een rijtje. Bekijk de volledige specificatielijst op Odido.nl

  • Super Actua-scherm van 17,1cm (LTPO)
  • 1344x2992 LTPO-oled bij 486 PPI
  • Beschermglas van Corning®️ Gorilla®️ Glass Victus®️ 2
  • HDR-ondersteuning
  • Ruim 24 uur batterijduur
  • Snel opladen
  • Batterij delen
  • 16GB RAM
  • Google Tensor G4
  • Titan M2-beveiligingscoprocessor
  • Octa PD-groothoekcamera van 50 MP
  • Quad PD-ultragroothoekcamera met autofocus van 48 MP
  • Quad PD-telefotocamera van 48 MP
  • Dual PD-selfiecamera met autofocus van 42 MP

 

Kleuren en geheugen:

De Google Pixel 9 Pro XL is verkrijgbaar in 3 geheugenvarianten: 128GB, 256GB en 512GB en in 3 kleuren, namelijk:

  • Zwart
  • Wit
  • Grijs
Pixel 9 Pro XL - voor- en achterkant

 

 

 Ontvang nu tot € 263 voordeel*​ op de Google Pixel 9 Pro XL.

Dit voordeel bestaat uit een abonnement cadeau van 12 Maanden Google One AI Premium twv €263,88​.

Algemene actievoorwaarden

Voor het Google One AI Premium-abonnement is een geldige betaalmethode vereist bij aanmelding, maar de kosten van € 21,99 per maand worden pas in rekening gebracht na afloop van de proefperiode van 12 maanden. Altijd opzegbaar. Als u het gekochte apparaat terugstuurt, wordt het abonnement misschien opgezegd. Zie one.google.com/offer/terms-and-conditions/pixel9pro&profold voor alle voorwaarden.

 


 

Google Pixel 9 Pro Fold

Alles over de Google Pixel 9 Pro Fold

Het is zover. Ook Google voegt een inklapbare telefoon toe aan het assortiment. Naast de standaardmodellen maakt ook de Google Pixel 9 Pro Fold deel uit van de Google Pixel 9-serie. Een telefoon die veel meer is dan alleen een prachtig design. En gemaakt met Google AI als uitgangspunt, waardoor deze Google-telefoon met zijn tijd meegaat. We horen je denken, welke specs heeft de Google Pixel 9 Pro Fold dan allemaal? Hieronder zetten we er een paar op een rij. De volledige lijst met specificaties vind je op Odido.nl.

Toestelspecificaties | Google Pixel 9 Pro Fold

Hieronder zetten we alvast een aantal specificaties voor je op een rijtje. Bekijk de volledige specificatielijst op Odido.nl

  • Afmetingen – 155,2 x 150,2 x 5,1 mm
  • Metaal - Aluminium
  • Schermresolutie buitenkant– 2424x1080 Pixels
  • Schermresolutie binnenkant – 2152x2076 Pixels
  • Type scherm – FHD+ OLED
  • Aantal camera’s – 3
  • Megapixel camera achterkant – 48, 10,5 en 10,8 MP
  • Megapixel camera voorkant – 10 MP
  • Werkgeheugen - 16 GB RAM
  • Opslagcapaciteit – 256 GB, 512 GB
  • Batterijcapaciteit – 4650 mAh
  • Snelladen – Ja
  • Vingerafdrukscanner – Voorkant
  • Type processor – Google Tensor G4

 

Kleuren en geheugen:

De Google Pixel 9 Pro Fold is verkrijgbaar in 2 geheugenvarianten: 256GB en 512GB en in 1 kleur, namelijk: Zwart

 

Google Pixel 9 Pro Fold - achterkant

 

 

 Ontvang nu tot € 263 voordeel*​ op de Google Pixel 9 Pro Fold.

Dit voordeel bestaat uit een abonnement cadeau van 12 Maanden Google One AI Premium twv €263,88​.

Voor het Google One AI Premium-abonnement is een geldige betaalmethode vereist bij aanmelding, maar de kosten van € 21,99 per maand worden pas in rekening gebracht na afloop van de proefperiode van 12 maanden. Altijd opzegbaar. Als u het gekochte apparaat terugstuurt, wordt het abonnement misschien opgezegd. Zie one.google.com/offer/terms-and-conditions/pixel9pro&profold voor alle voorwaarden.


 



Google Pixel 9

Alles over de Google Pixel 9

Dit is de Pixel 9 met Gemini. De Pixel is ontwikkeld door Google en krijgt als eerste de beste AI van Google. Zo maak jij prachtige foto's, bewerk je ze alsof het magie is en krijg je met nog minder moeite meer voor elkaar. De Pixel kan je beschermen tegen spam en andere dreigingen. De telefoon helpt je bij noodgevallen 1 en is gemaakt om lang mee te gaan.
 

Toestelspecificaties | Google Pixel 9

Hieronder zetten we alvast een aantal specificaties voor je op een rijtje. Bekijk de volledige specificatielijst op Odido.nl

  • Actua-scherm van 16cm
  • Beeldverhouding van 20:9
  • 1080x2424 OLED bij 422 PPI
  • Smooth Display (60-120 Hz)
  • Beschermglas van Corning®️ Gorilla®️ Glass Victus®️ 2
  • HDR-ondersteuning
  • Volledige 24-bits diepte voor 16 miljoen kleuren
  • Ruim 24 uur batterijduur
  • Batterij delen
  • Snel draadloos opladen
  • 12 GB RAM
  • Geheugen: 128 GB / 256 GB
  • Google Tensor G4
  • Titan M2-beveiligingscoprocessor
  • Google VPN zonder extra kosten
  • End-to-end beveiliging ontworpen door Google
  • Geavanceerd dubbel camerasysteem aan de achterzijde
  • Octa PD-groothoekcamera: 50 MP
  • Ultragroothoek: 48 MP met macrofocus
  • Dual PD-selfiecamera van 10,5 MP met autofocus

 

Kleuren en geheugen:

De Google Pixel 9 is verkrijgbaar in 2 geheugenvarianten: 128GB en 256GB en in 2 kleuren, namelijk:

  • Zwart
  • Wit
Pixel 9 - voor- en achterkant

 

 

 Ontvang nu tot € 59 voordeel*​ op de Google Pixel 9.

Dit voordeel bestaat een abonnement cadeau van 6 Maanden Google One Premium twv €59,94​.

Algemene actievoorwaarden

De Google One-aanbieding is beschikbaar voor nieuwe gebruikers van Google One die tussen 7 augustus 2024 en 31 oktober 2025 om 23:59 CET een Pixel 9 kopen en activeren. Deze aanbieding verloopt op 15 november 2025 om 23:59 CET. Bij aanmelding heb je een geldige betaalmethode nodig, maar de maandelijkse kosten (€ 9,99) worden pas in rekening gebracht als de proefperiode is afgelopen. Altijd opzegbaar. Als je het gekochte apparaat terugstuurt, wordt het abonnement mogelijk opgezegd. Ga naar one.google.com/offer/terms-and-conditions/pixel9 voor de volledige voorwaarden.

 

 

 

Relevante topics

 

Zijn er al demo modellen in de winkels te vinden?


Komt de Pixel 3 Watch ook met een abonnement? Net zoals de Apple Watch en de Samsung Watch?


Komt de Pixel 3 Watch ook met een abonnement? Net zoals de Apple Watch en de Samsung Watch?

Odido verkoopt alleen Apple en Samsung watches. Als je een ander merk/type/kleur wenst dan kun je wellicht bij retailers terecht zoals Belsimpel of mobiel.nl.


Komt de Pixel 3 Watch ook met een abonnement? Net zoals de Apple Watch en de Samsung Watch?

Odido verkoopt alleen Apple en Samsung watches. Als je een ander merk/type/kleur wenst dan kun je wellicht bij retailers terecht zoals Belsimpel of mobiel.nl.

Omdat de Watch 3 specifiek hierboven genoemd werd, dacht ik dat Odido deze ook gaat aanbieden.


Hoi @GoofyBaars ,

Je hebt helemaal gelijk... " De Pro Fold en de Pixel Watch 3 volgen binnenkort" staat erbij. Dan zal de watch pagina waar ik naar refereerde vastbworden aangepast. Maar zolang Odidon daar niets over het commerciële aanbod op hun website over communiceerd krijg je op dit forum ook geen formeel antwoord.  Maar het zou in licht wel logisch zijn om een vergelijkbare commercieel aanbod te verwachten.  Even geduld tot september dus.


Dan hoop ik ook zoooo dat de Pixel Watch 3 ook eindelijk officiële LTE ondersteuning van Odido krijgt! 


Dan hoop ik ook zoooo dat de Pixel Watch 3 ook eindelijk officiële LTE ondersteuning van Odido krijgt! 

had ook gehoopt dat die 41mm beschikbaar is (voor de vriendin 😂 )

maar gebruik zelfs Pixel Watch (Gen 1) met LTE via Odido, natuurlijk niet op de officiele manier


Heb ik ook gebruikt, op de on-officiële manier, echter gebruik ik nu de PW 2 (Non LTE) maar zit eraan te denken om de PW3 te kopen, hopelijk snel groen licht vanuit Odido dat multisim geactiveerd kan worden 


 

Je kunt het hier bestellen (pre-order):

Odido


Voor iedereen die had verwacht vandaag de Pro binnen te krijgen: deze is niet vanaf de 11e op voorraad zoals overal staat omschreven.

Vanmorgen kreeg ik te horen dat mijn telefoon bij PostNL lag en dat ik maar met hun moest uitzoeken waarom ik daar nog niks vanaf wist.

PostNL reageerde verontwaardigd en gaf aan dat het niet de bedoeling is dat ik als consument hierover met hun in contact ben, maar dat Odido dat moet doen.

In mijn tweede contact met Odido bleek dat de telefoon er nog helemaal niet is en kon mij niet worden verklaard waarom dat eerder wel is aangegeven.

Jammer dat de informatie zo karig is en dan ook nog eens in allerlei aspecten niet klopt!


Voor iedereen die had verwacht vandaag de Pro binnen te krijgen: deze is niet vanaf de 11e op voorraad zoals overal staat omschreven.

Vanmorgen kreeg ik te horen dat mijn telefoon bij PostNL lag en dat ik maar met hun moest uitzoeken waarom ik daar nog niks vanaf wist.

PostNL reageerde verontwaardigd en gaf aan dat het niet de bedoeling is dat ik als consument hierover met hun in contact ben, maar dat Odido dat moet doen.

In mijn tweede contact met Odido bleek dat de telefoon er nog helemaal niet is en kon mij niet worden verklaard waarom dat eerder wel is aangegeven.

Jammer dat de informatie zo karig is en dan ook nog eens in allerlei aspecten niet klopt!

 

Hoi!

 

Welke kleur en opslaggrootte heb jij besteld?

Ik heb grijs/256gb besteld en nu zie ik dat deze optie van de Odido-website is verdwenen.


Voor iedereen die had verwacht vandaag de Pro binnen te krijgen: deze is niet vanaf de 11e op voorraad zoals overal staat omschreven.

Vanmorgen kreeg ik te horen dat mijn telefoon bij PostNL lag en dat ik maar met hun moest uitzoeken waarom ik daar nog niks vanaf wist.

PostNL reageerde verontwaardigd en gaf aan dat het niet de bedoeling is dat ik als consument hierover met hun in contact ben, maar dat Odido dat moet doen.

In mijn tweede contact met Odido bleek dat de telefoon er nog helemaal niet is en kon mij niet worden verklaard waarom dat eerder wel is aangegeven.

Jammer dat de informatie zo karig is en dan ook nog eens in allerlei aspecten niet klopt!

 

Hoi!

 

Welke kleur en opslaggrootte heb jij besteld?

Ik heb grijs/256gb besteld en nu zie ik dat deze optie van de Odido-website is verdwenen.

Ik heb de Google Pixel 9 Pro 128GB Zwart besteld.


Voor iedereen die had verwacht vandaag de Pro binnen te krijgen: deze is niet vanaf de 11e op voorraad zoals overal staat omschreven.

Vanmorgen kreeg ik te horen dat mijn telefoon bij PostNL lag en dat ik maar met hun moest uitzoeken waarom ik daar nog niks vanaf wist.

PostNL reageerde verontwaardigd en gaf aan dat het niet de bedoeling is dat ik als consument hierover met hun in contact ben, maar dat Odido dat moet doen.

In mijn tweede contact met Odido bleek dat de telefoon er nog helemaal niet is en kon mij niet worden verklaard waarom dat eerder wel is aangegeven.

Jammer dat de informatie zo karig is en dan ook nog eens in allerlei aspecten niet klopt!

 

Hoi!

 

Welke kleur en opslaggrootte heb jij besteld?

Ik heb grijs/256gb besteld en nu zie ik dat deze optie van de Odido-website is verdwenen.

 

Onderhand al iets te horen gekregen? Ik heb ook grijs/256gb besteld en wacht ook nog terwijl de aanname was dat ik deze 11 september op had mogen halen in de winkel. Vindt het ook heel gek dat de hele optie nu van de site gehaald is. 

 

Je zou op z’n minst verwachten dat er bij vertraging een mail verstuurd wordt.

Ik ben naar de winkel gelopen werd daar verteld dat “ze snel gaan” en dat er geen op voorraad is in de winkel. Werd verteld dat ik moet hopen op vrijdag (vandaag dus) of zondag.  


 

Voor iedereen die had verwacht vandaag de Pro binnen te krijgen: deze is niet vanaf de 11e op voorraad zoals overal staat omschreven.

Vanmorgen kreeg ik te horen dat mijn telefoon bij PostNL lag en dat ik maar met hun moest uitzoeken waarom ik daar nog niks vanaf wist.

PostNL reageerde verontwaardigd en gaf aan dat het niet de bedoeling is dat ik als consument hierover met hun in contact ben, maar dat Odido dat moet doen.

In mijn tweede contact met Odido bleek dat de telefoon er nog helemaal niet is en kon mij niet worden verklaard waarom dat eerder wel is aangegeven.

Jammer dat de informatie zo karig is en dan ook nog eens in allerlei aspecten niet klopt!

 

Hoi!

 

Welke kleur en opslaggrootte heb jij besteld?

Ik heb grijs/256gb besteld en nu zie ik dat deze optie van de Odido-website is verdwenen.

 

Onderhand al iets te horen gekregen? Ik heb ook grijs/256gb besteld en wacht ook nog terwijl de aanname was dat ik deze 11 september op had mogen halen in de winkel. Vindt het ook heel gek dat de hele optie nu van de site gehaald is. 

 

Je zou op z’n minst verwachten dat er bij vertraging een mail verstuurd wordt.

Ik ben naar de winkel gelopen werd daar verteld dat “ze snel gaan” en dat er geen op voorraad is in de winkel. Werd verteld dat ik moet hopen op vrijdag (vandaag dus) of zondag.  

 

 

Ik heb mijn bestelling geplaatst op 16 augustus en sindsdien niets meer gehoord. Ik was in de winkel, maar zij hebben geen informatie. Voor zover ik begrijp, zou ik een SMS moeten krijgen wanneer de telefoon er is.

 

Laat me alsjeblieft weten of je nieuws hebt over je bestelling.


Mijn toestel (Pro 128GB zwart) is gistermiddag om 17:15 uur aangemeld bij PostNL en wordt als het goed is vandaag bezorgd. 


Mijn toestel (Pro 128GB zwart) is gistermiddag om 17:15 uur aangemeld bij PostNL en wordt als het goed is vandaag bezorgd. 

Is het al binnen?


Mijn toestel (Pro 128GB zwart) is gistermiddag om 17:15 uur aangemeld bij PostNL en wordt als het goed is vandaag bezorgd. 

Is het al binnen?

Ja, hij is begin van de middag bezorgd! Ik zou zeker even bellen als je nog niks weet. Chatten is onmogelijk, haha


Ik heb nog steeds geen sms ontvangen en zit nog steeds zonder apparaat.

Je zou toch verwachten dat klanten op de hoogte gehouden moeten worden als er een vertraging is.


Ik zou daar zeker niet op rekenen. Ik had het blijkbaar al verdrongen, maar in post geschiedenis zag ik dat mijn vorige bestelling ook al slecht verliep.

 

Ik kan je niks anders doen dan aanraden te blijven bellen en vragen om duidelijkheid.


Reageer