Skip to main content

FAQ en levertijden iPhone 16 | 16 Plus | 16 Pro | 16 Pro Max

FAQ en levertijden iPhone 16 | 16 Plus | 16 Pro | 16 Pro Max
Toon eerste reactie

191 reacties

• Debutant
  • 15 reacties
  • 9 oktober 2024
Esmees schreef:

Hebben intussen de meeste van jullie al een telefoon in ontvangst kunnen nemen? En weet iemand hoe dit bij andere providers zit? Heeft het zin om over te stappen bijvoorbeeld?
Mijn vriend heeft later besteld en hem al 2 weken in huis. Mijn geduld raakt op 😂

Hier nog een wachtende 🙈 Vanmorgen nog contact gehad met de winkel waar de mijne heengaat, maar helaas, hij was er nog niet. De kleur Desert Titanium is de populairste kleur begreep ik dus dat levert ook vertraging op. Hopen dat voor iedereen het wachten snel beloond wordt đŸ€žđŸ»â˜ș

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 oktober 2024
Nonalief schreef:
Esmees schreef:

Hebben intussen de meeste van jullie al een telefoon in ontvangst kunnen nemen? En weet iemand hoe dit bij andere providers zit? Heeft het zin om over te stappen bijvoorbeeld?
Mijn vriend heeft later besteld en hem al 2 weken in huis. Mijn geduld raakt op 😂

Hier nog een wachtende 🙈 Vanmorgen nog contact gehad met de winkel waar de mijne heengaat, maar helaas, hij was er nog niet. De kleur Desert Titanium is de populairste kleur begreep ik dus dat levert ook vertraging op. Hopen dat voor iedereen het wachten snel beloond wordt đŸ€žđŸ»â˜ș

Ik las hier dat hij via belsimpel sneller geleverd werd. Dat heb ik nu geprobeerd en er staat dat hij morgen bezorgd gaat worden
 Ben erg benieuwd 😂

• Debutant
  • 15 reacties
  • 9 oktober 2024
Esmees schreef:
Nonalief schreef:
Esmees schreef:

Ik las hier dat hij via belsimpel sneller geleverd werd. Dat heb ik nu geprobeerd en er staat dat hij morgen bezorgd gaat worden
 Ben erg benieuwd 😂

Ik ook! đŸ€žđŸ»đŸ€žđŸ»

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 9 oktober 2024

Sommige Apple Stores hebben ze zo nu en dan ook op voorraad voor afhalen, als je een toestel in je winkel mandje stopt op de app dan kun je het in de gaten houden.

• is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 9 oktober 2024

vĂ­a belsimpel besteld đŸ«Ł

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 10 oktober 2024

Nou he he! De telefoon wordt dan toch eindelijk vanmiddag bezorgd!

16 pro max desert 256gb besteld op 13/9 om 14:20

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 oktober 2024
Alb94 schreef:

Damn, dus dat betekent eigenlijk dat er de eerste twee weken amper toestellen zijn geleverd gezien je lever tijd. Tenzij er zo bizar veel ge pre-ordered zijn rond 2 uur.

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 10 oktober 2024
arrow-methods0x schreef:
Alb94 schreef:

Damn, dus dat betekent eigenlijk dat er de eerste twee weken amper toestellen zijn geleverd gezien je lever tijd. Tenzij er zo bizar veel ge pre-ordered zijn rond 2 uur.

er zijn inderdaad veel pre orders geweest en is de 16 pro max desert en 256gb ook de populairste ertussen scheelde al 5000 orders met iemand die om 14:10 had besteld..

• Debutant
  • 15 reacties
  • 10 oktober 2024

""Achter de schermen zijn we druk bezig om je iPhone zo snel mogelijk bij je te krijgen. We kunnen nog geen duidelijke levertijd gegeven, omdat de vraag groot is en we niet precies weten hoeveel iPhones we per week binnenkrijgen. Je hebt wel een geschatte levertijd gekregen. Hier kan je vanuit gaan. Op de bestelstatuspagina kan je de geschatte levertijd vinden. Duurt het langer? Dan krijg je meteen een sms van ons. Als je iPhone onderweg is, sturen we je ook een sms.

Bestelstatus""

Net een mail ontvangen met bovenstaande tekst. Na op de bestelstatus geklikt en gekeken te hebben blijkt dat die pagina nog steeds niet werkt helaas. "Bestelling niet gevonden". Morgen is het vier weken, dus met een beetje geluk zou ie er dus binnen nu en twee weken moeten zijn denk ik gezien de eerste indicatie van 4-6 weken. 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 oktober 2024

Na lang wachten krijg ik morgen eindelijk mijn 16 Pro Max Desert titanium 256 

ik heb hem 13-09 besteld in de pre order om exact 14:20 

ik hoop dat iedereen die ook al zo lang wacht (morgen exact 4 weken) hem ook snel zal ontvangen! Ik heb Odido zakelijk
. Geen idee of daar verschil tussen zit maar hopelijk helpt mijn bericht degenen die zich afvragen of ze hun telefoon ooit nog gaan krijgen en wanneer 😉

• is een Top Poster
  • 80 reacties
  • 10 oktober 2024
valeriadds schreef:

Welk model is dit ook weer?

• is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 10 oktober 2024
TarzanEnJane schreef:
valeriadds schreef:

16 pro max in zwart 256gb

• is een Top Poster
  • 80 reacties
  • 10 oktober 2024
valeriadds schreef:
TarzanEnJane schreef:
valeriadds schreef:

Ah ja, dat model is misschien net iets makkelijker te krijgen dan de Desert. 
Had je de zwarte ook bij Odido besteld?

edit: ik zie dat als ik het toestel mét een abonnement koop dat het dan wél op voorraad is bij Belsimpel. Niet alle varianten, maar mijn variant wel. Bizar!

• is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 10 oktober 2024
TarzanEnJane schreef:
valeriadds schreef:
TarzanEnJane schreef:
valeriadds schreef:

edit: ik zie dat als ik het toestel mét een abonnement koop dat het dan wél op voorraad is bij Belsimpel. Niet alle varianten, maar mijn variant wel. Bizar!

Ja ik had de zwarte ook bij odido besteld! Ja het is heel gek dat ze daar vaak wel gewoon op voorraad zijn. Hangt ook af van de dag maar ze krijgen zowat elke dag een nieuwe batch binnen. 

• is een Top Poster
  • 80 reacties
  • 10 oktober 2024
valeriadds schreef:
TarzanEnJane schreef:
valeriadds schreef:
TarzanEnJane schreef:
valeriadds schreef:

Ja ik had de zwarte ook bij odido besteld! Ja het is heel gek dat ze daar vaak wel gewoon op voorraad zijn. Hangt ook af van de dag maar ze krijgen zowat elke dag een nieuwe batch binnen. 

Ja maar het gekke is dat een los toestel wel gewoon weken levertijd heeft. Maar ga je dan met abo bestellen dan zijn sommige toestellen wel direct leverbaar. 

• Debutant
  • 15 reacties
  • 11 oktober 2024

Nou ‘k heb ‘m op kunnen halen uit de store daarnet! Blij! Ik hoop dat iedereen die nog wacht ook snel bericht krijgt! đŸ€žđŸ»

*Besteld op 13-9, bevestigingsmail kwam om 17:30*

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen