Skip to main content

 

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 16 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabel dagelijks bij zodra er een update is, zodat je weet wat de levertijd is voor jouw iPhone als je vandaag besteld.


Heb je al een lopende bestelling voor de iPhone 16 Pro? Scrol dan verder naar het kopje ‘Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?’.  
 



Levertijden iPhone 16 Pro

De levertijden zijn voor het laatst bijgewerkt op 11-09-24 om 15:30 uur.

 


 

Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?

Heb je al een bestelling lopen voor de iPhone 16? Klik op onderstaande link om naar onze website te gaan. Hier vind je 4 PDF-bestanden per iPhone model. Zoek het door jou gekozen toestel en kijk welke levertijd er voor jou geldt.

Bekijk hier jouw besteldatum en levertijd

 


Veel gestelde vragen over de bestelling.

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Bestelling is geplaatst. Nu afwachten wanneer dit geweldige device wordt geleverd


In die PDF staat niks ingevuld.

Vraag: als ik om 14.03u besteld heb, maar pas om 18.30u betaald via de e-mail link (omdat ik die mail gemist had), is m’n bestelling dan pas ná betaling definitief ingeboekt?


Hallo,

 

Ik heb een vraagje.

Kenissen die bij andere providers iphone 16 hebben besteld weten sinds afgelopen weekend al of ze vrijdag gelijk aan de beurt komen, kunnen we bij odido dat niet weten?


De PDF onder het kopje “Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?” Is voor de iPhone 16 Pro niet goed bijgewerkt. De opslag variant 2TB is nooit aangekondigd en de 16 Pro start met 128GB opslag. Daarnaast zijn de PDF’s ook niet ingevuld.


Hi @PDorfel, wat een goede vraag! De bestelling is inderdaad pas afgerond zodra de betaling binnen is! 🍀


Hi @Meral29. welkom op onze Community! Nog even geduld! Zodra er meer bekend is over je bestelling, brengen we je direct op de hoogte! 😊


Hi @iPhoneUser96! Scherp, goed gezien! Ik ga er direct achteraan zodat dit wordt aangepast. De PDF's worden op een later moment nog ingevuld! 


Hi @iPhoneUser96! Scherp, goed gezien! Ik ga er direct achteraan zodat dit wordt aangepast. De PDF's worden op een later moment nog ingevuld! 

Super! Ik zie net ook je reactie op een andere klant, dat een bestelling pas “afgerond” is na betaling. Hoe zit dat met ophalen in de winkel? In de mail staat namelijk een bedrag dat je in de winkel moet afrekenen. Betekend dit dat mijn order wordt uitgesteld tot alle post-order bestellingen zijn verstuurd?


Hi @PDorfel, wat een goede vraag! De bestelling is inderdaad pas afgerond zodra de betaling binnen is! 🍀

Wat jammer als dat inderdaad het geval is. En zoals @iPhoneUser96 schrijft, zou dat in relatie tot winkel-ophaal-bestellingen wel heel krom zijn.


Hi @iPhoneUser96 en @PDorfel, geen zorgen! Dit geldt uiteraard niet voor bestellingen die je bij ons in de winkel ophaalt. Deze zetten we meteen door en reken je af zodra je het toestel ophaalt. Mijn collega's sturen een SMS wanneer het zover is! 


Hi @iPhoneUser96 en @PDorfel, geen zorgen! Dit geldt uiteraard niet voor bestellingen die je bij ons in de winkel ophaalt. Deze zetten we meteen door en reken je af zodra je het toestel ophaalt. Mijn collega's sturen een SMS wanneer het zover is! 

Ik heb mijn abonnement op 13-9-2024 14:01 verlengd met de iPhone 16 pro 128 gb Desert Titanium en ook direct de bevestigingsmail ontvangen, maar afgelopen maandag pas de bevestiging per SMS ontvangen. Welke is nu leidend voor mijn levertijd? Ik heb trouwens gekozen voor de optie om het toestel op te halen in de winkel


Hi @iPhoneUser96 en @PDorfel, geen zorgen! Dit geldt uiteraard niet voor bestellingen die je bij ons in de winkel ophaalt. Deze zetten we meteen door en reken je af zodra je het toestel ophaalt. Mijn collega's sturen een SMS wanneer het zover is! 

Ik heb mijn abonnement op 13-9-2024 14:01 verlengd met de iPhone 16 pro 128 gb Desert Titanium en ook direct de bevestigingsmail ontvangen, maar afgelopen maandag pas de bevestiging per SMS ontvangen. Welke is nu leidend voor mijn levertijd? Ik heb trouwens gekozen voor de optie om het toestel op te halen in de winkel

Ik had de bevestigingsmail om 14:03 binnen maar heb geen SMS gehad, wat betekend dit?


Hi @iPhoneUser96 en @PDorfel, geen zorgen! Dit geldt uiteraard niet voor bestellingen die je bij ons in de winkel ophaalt. Deze zetten we meteen door en reken je af zodra je het toestel ophaalt. Mijn collega's sturen een SMS wanneer het zover is! 

Ik heb mijn abonnement op 13-9-2024 14:01 verlengd met de iPhone 16 pro 128 gb Desert Titanium en ook direct de bevestigingsmail ontvangen, maar afgelopen maandag pas de bevestiging per SMS ontvangen. Welke is nu leidend voor mijn levertijd? Ik heb trouwens gekozen voor de optie om het toestel op te halen in de winkel

Ik had de bevestigingsmail om 14:03 binnen maar heb geen SMS gehad, wat betekend dit?

 

Dat de Odido werkwijze totaal niet consequent is en we moeten afwachten tot we dat ding daadwerkelijk in handen hebben. 😬


Hi @Wwt98, @iPhoneUser96 en @PDorfel, ik geef jullie graag wat meer duidelijkheid over de bestellingen die opgehaald kunnen worden bij ons in de winkels. Zoals gezegd hoef je de eenmalige betaling hier niet meteen te doen, maar doe je deze in de winkel. We zetten je bestelling daarom direct door. Er zijn een aantal winkels die je meteen een SMS sturen of pas enkele dagen later om te vermelden dat jouw toestel niet op voorraad is. Een aantal winkels doet dit soms ook niet, omdat we op de website vermelden dat het toestel pas vanaf een bepaald moment leverbaar is. De SMS is dus niet leidend. Vanaf het moment dat je bestelling is doorgezet heb je een plek gekregen in de wachtrij. Geen zorgen dus!


Hi @Wwt98@iPhoneUser96 en @PDorfel, ik geef jullie graag wat meer duidelijkheid over de bestellingen die opgehaald kunnen worden bij ons in de winkels. Zoals gezegd hoef je de eenmalige betaling hier niet meteen te doen, maar doe je deze in de winkel. We zetten je bestelling daarom direct door. Er zijn een aantal winkels die je meteen een SMS sturen of pas enkele dagen later om te vermelden dat jouw toestel niet op voorraad is. Een aantal winkels doet dit soms ook niet, omdat we op de website vermelden dat het toestel pas vanaf een bepaald moment leverbaar is. De SMS is dus niet leidend. Vanaf het moment dat je bestelling is doorgezet heb je een plek gekregen in de wachtrij. Geen zorgen dus!

Bedankt voor je bericht en goede communicatie! Ik had al zoiets verwacht 🙂 Hopelijk krijg ik vrijdag bericht om ‘m op te kunnen halen :)


KLACHT:

 

Ik heb afgelopen vrijdag om 14:15 besteld en betaald, eerst werd er gezegd vrijdag of uiterlijk zaterdag wordt het bezorgd. nou net krijg ik te horen van een klantenservicemedewerker aan telefoon dat het net bekend is geworden dat het 2 tot 4 weken zal duren!

 

vind dit echt misleidend, eerst krijg je valse beloftes en nu dit? 


Wanneer krijgt Odido de aantallen telefoons die ze gaan krijgen te weten? En wanneer krijgen de winkels de ranglijstjes met bestellingen van de klanten door gestuurd?

Zag dat KPN de klanten al aan het informeren is


Wanneer krijgt Odido de aantallen telefoons die ze gaan krijgen te weten? En wanneer krijgen de winkels de ranglijstjes met bestellingen van de klanten door gestuurd?

Zag dat KPN de klanten al aan het informeren is



Zag je dat langskomen in de Fabeltjeskrant?


Wanneer krijgt Odido de aantallen telefoons die ze gaan krijgen te weten? En wanneer krijgen de winkels de ranglijstjes met bestellingen van de klanten door gestuurd?

Zag dat KPN de klanten al aan het informeren is



Zag je dat langskomen in de Fabeltjeskrant?

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2263720/last


Zojuist op de statuspagina het volgende over mijn bestelling gekregen:

“We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger. 

Binnen 3 werkdagen krijg je een e-mail van onze bezorger. Hierin lees je hoe het staat met je bestelling. 
(Alleen als je een telefoon of simkaart hebt besteld.)”

Er zit dus schot in de zaak! En volgens deze info telt de besteldatum / het bestelmoment en niet het betaalmoment. Nu bij de voordeur op de bezorger wachten … 😉


Zojuist op de statuspagina het volgende over mijn bestelling gekregen:

“We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger. 

Binnen 3 werkdagen krijg je een e-mail van onze bezorger. Hierin lees je hoe het staat met je bestelling. 
(Alleen als je een telefoon of simkaart hebt besteld.)”

Er zit dus schot in de zaak! En volgens deze info telt de besteldatum / het bestelmoment en niet het betaalmoment. Nu bij de voordeur op de bezorger wachten … 😉

Dat is fijn om te horen! Mag ik vragen wat ongeveer jou bestelnummer is? Aangezien ik ook om 14:03 besteld heb, ben ik benieuwd of onze bestellingen in de buurt zitten van elkaar, aangezien ik nog niets heb vernomen behalve de bevestigingsmail op 13-09


Zojuist op de statuspagina het volgende over mijn bestelling gekregen:

“We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger. 

Binnen 3 werkdagen krijg je een e-mail van onze bezorger. Hierin lees je hoe het staat met je bestelling. 
(Alleen als je een telefoon of simkaart hebt besteld.)”

Er zit dus schot in de zaak! En volgens deze info telt de besteldatum / het bestelmoment en niet het betaalmoment. Nu bij de voordeur op de bezorger wachten … 😉

Dat is fijn om te horen! Mag ik vragen wat ongeveer jou bestelnummer is? Aangezien ik ook om 14:03 besteld heb, ben ik benieuwd of onze bestellingen in de buurt zitten van elkaar, aangezien ik nog niets hebt vernomen behalve de bevestigingsmail op 13-09

Haal jij hem toevallig op? Ik heb om 14:01 besteld en nog niks ontvangen


Zojuist op de statuspagina het volgende over mijn bestelling gekregen:

“We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger. 

Binnen 3 werkdagen krijg je een e-mail van onze bezorger. Hierin lees je hoe het staat met je bestelling. 
(Alleen als je een telefoon of simkaart hebt besteld.)”

Er zit dus schot in de zaak! En volgens deze info telt de besteldatum / het bestelmoment en niet het betaalmoment. Nu bij de voordeur op de bezorger wachten … 😉

Dat is fijn om te horen! Mag ik vragen wat ongeveer jou bestelnummer is? Aangezien ik ook om 14:03 besteld heb, ben ik benieuwd of onze bestellingen in de buurt zitten van elkaar, aangezien ik nog niets hebt vernomen behalve de bevestigingsmail op 13-09

Haal jij hem toevallig op? Ik heb om 14:01 besteld en nog niks ontvangen

Ja, ik heb ook voor ophalen in de winkel gekozen.


Wanneer laat de winkel iets weten als je voor de optie bestelling ophalen in winkel hebt gekozen? 


Net heeft Odido mij gebeld en verteld dat mijn iPhone 16 pro 256gb morgen afgehaald kan worden. 


Reageer