Skip to main content

Wijzigingen Viaplay vanaf 3 maart 2025

• 4 februari 2025
  • 5 reacties
  • 747 Bekeken
Wijzigingen Viaplay vanaf 3 maart 2025
Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Per 3 maart 2025 past Viaplay landelijk de prijzen en pakkettypes aan. Ook als Odido klant merk je hier wat van.

Prijs- & pakketwijziging

Vanaf 3 maart 2025 verhoogt Viaplay je abonnementsprijs van € 17,99/mnd naar € 19,99/mnd. Voor het combipakket Viaplay + ESPN Compleet zal de prijs stijgen van € 24/mnd naar € 26/mnd.

Daarnaast voegt Viaplay vanaf die datum korte advertenties toe rondom live sportwedstrijden. De wedstrijden worden hiervoor niet onderbroken. Natuurlijk blijf je gewoon genieten van live sport, documentaires en meer.

FAQ

Waarom worden de prijzen verhoogd?

Viaplay heeft besloten een prijsverhoging door te voeren op haar producten, waardoor de Odido abonnementsprijzen met ditzelfde bedrag omhoog zijn gegaan

Wat zijn de nieuwe maandkosten van Viaplay?

Viaplay Basis: van € 17,99 p/mnd naar € 19,99 p/mnd

Viaplay Basis + ESPN Compleet: van € 24 p/mnd naar € 26 p/mnd

Kan ik mijn punten nog steeds inwisselen voor de vernieuwde Extra Viaplay Basis?

Ja, voor alsnog blijft Viaplay Basis beschikbaar voor 3 punten als onderdeel van de Extra’s in het mobiele Unlimited Premium abonnement.

Viaplay heeft ook een abonnement zonder reclame (Viaplay Standaard), Odido ook?

Viaplay Standaard is op dit moment nog niet beschikbaar bij Odido. Zodra dit eventueel beschikbaar komt, zal dit terug te zien zijn op onze website en in onze bestelflow. 

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7914 reacties
  • 4 februari 2025

Genoteerd! 

Waarom wordt Viaplay zonder advertenties niet aangeboden?

Voor die € 2,00 neem ik rechtstreeks een abonnement bij Viaplay.

De € 6,49 korting is ook al jaren hetzelfde.

Met vriendelijke groet,

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • 23 februari 2025

Hi ​@Walfrido Simileer, ik kan me voorstellen dat je volop van Viaplay wilt genieten zonder advertenties! Op dit moment was het nog niet technisch mogelijk om dit aan te bieden. Zodra deze optie ook bij ons beschikbaar is, zal ik dit topic updaten!

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 februari 2025

Wat krijg ik precies als ik via Odido mijn ESPN compleet upgrade naar ESPN & Viaplay? Krijg ik dan een toegangscode voor de app van viaplay? Ook lees ik iets over toegang tot F1TV. Ik kan hier zelf onvoldoende informatie over terugvinden.

Vanaf 3 maart 2025 krijg je advertentie erbij, € 19,99.

Voor € 2,00 meer kan je rechtstreeks bij Viaplay een abonnement advertentie vrij afsluiten. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen