Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 16 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabel dagelijks bij zodra er een update is, zodat je weet wat de levertijd is voor jouw iPhone als je vandaag besteld.

Heb je al een lopende bestelling voor de iPhone 16 Pro Max? Scrol dan verder naar het kopje ‘Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?’.  

Levertijden iPhone 16 Pro Max

De levertijden zijn voor het laatst bijgewerkt op 20-11-24 om 12:30 uur.

Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?

Heb je al een bestelling lopen voor de iPhone 16? Klik op onderstaande link om naar onze website te gaan. Hier vind je 4 PDF-bestanden per iPhone model. Zoek het door jou gekozen toestel en kijk welke levertijd er voor jou geldt.

Bekijk hier je besteldatum en levertijd

Veel gestelde vragen over de bestelling.

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Als er staat dat hij meegegeven is aan de bezorger en ik binnen 3 dagen wat moet horen is hij dan verzonden? Zou ik namelijk gek vinden aangezien ik hier veel data voorbij zie komen en ik hem echt veel later heb besteld 😅

Hangt van je model en je regio af en of hij verzonden of opgehaald wordt. 

Datum bestelling: 

Tijdstip bestelling:

Type: 

Kleur:

Opslag:

Regio:

Datum bestelling: 26-09-2024

Tijdstip bestelling: 09:06

Type:  iPhone 16 Pro Max 

Kleur: Black

Opslag: 256GB

Regio: Utrecht

Oeh! 

Datum bestelling: 14-09-2024

Tijdstip bestelling: 23:10

Type: Pro Max

Kleur: Desert Titanium

Opslag: 512 GB

Regio: Rotterdam

Als er staat dat hij meegegeven is aan de bezorger en ik binnen 3 dagen wat moet horen is hij dan verzonden? Zou ik namelijk gek vinden aangezien ik hier veel data voorbij zie komen en ik hem echt veel later heb besteld 😅

Hangt van je model en je regio af en of hij verzonden of opgehaald wordt. 

Datum bestelling: 

Tijdstip bestelling:

Type: 

Kleur:

Opslag:

Regio:

Datum bestelling: 26-09-2024

Tijdstip bestelling: 09:06

Type:  iPhone 16 Pro Max 

Kleur: Black

Opslag: 256GB

Regio: Utrecht

Sorry ik begreep je vraag verkeerd. Ja dat is inderdaad al behoorlijk vreemd, maar goed, de levertijden hebben vandaag ook weer een update gehad, zo ook die van de Black 256 GB. 

Oeh! 

Dat staat er bij mij nu ook! Hopen dat het echt zo is! 

Update, ik heb de track en trace en die van mij komt morgen 

Update, ik heb de track en trace en die van mij komt morgen 

Spannend!! Gefeliciteerd alvast. Laat nog even weten of het gelukt is. 👍🏻👍🏻

Edit:

Ook nu net een mail ontvangen met de Track en Trace! 
🔥🎉🥳

Datum bestelling: 20-9
Tijdstip bestelling: 14:16 uur
Opslag: 256
Regio: Arnhem 

Gisteren een mail gehad dat ze er druk mee bezig zijn.  
Echter kan ik nergens meer informatie krijgen omdat ik hem ophaal in de winkel. Hoop dat dit snel goed komt. 

Ik denk dat ik hem nooit meer krijg 😅

eerst mijn levertijd geschat op 4-6 weken, en nu ineens 6-8. Zou toch denken dat het op basis van de eerste levertijden al op een wachtlijst staat. Vooralsnog maar weer teleurgesteld in Odido. 

vannochtend bovenstaande geschreven. En toen ik thuis kwam van werk werd ik gebeld dat ik hem op kon halen. 
direct opgehaald in de winkel. Hoop dat de rest hem ook snel ontvangt !

Oeh! 

Dat staat er bij mij nu ook! Hopen dat het echt zo is! 

Jeeeeee telefoon is ontvangen!! 
🔥🔥🔥

Mijn iphone 16 pro max desert titanium 256GB, wordt morgen bezorgd. Besteld op 16-09. Tijd email 18:48.

Ik kan niet wachten. Hopelijk krijgt iedereen zijn telefoon zsm.

Vet! Welke regio?

Amsterdam😊

Hoe gaaf ik dat ook voor jou persoonlijk vind, dat is toch wel moeilijk uit te leggen aan de mensen die op 13, 14 en 15 september hebben besteld en dit exacte model nog níét ontvangen hebben. 
Wat was jouw bestelnummer als ik vragen mag?

@Marciano van Odido  hoe kan het zijn dat dit mogelijk is? Waar is de logica? 

Ik vind dit wel bijzonder. Ik ben één van die gevallen die nog steeds niet zijn telefoon heeft ontvangen. Aangezien ik aangegeven heb om bij de winkel op te halen, kan ik mijn bestelstatus ook niet inzien.  

Datum bestelling: 13-09-2024

Tijdstip bestelling: 15:08

Regio: Amsterdam

Mijn iphone 16 pro max desert titanium 256GB, wordt morgen bezorgd. Besteld op 16-09. Tijd email 18:48.

Vet! Welke regio?

Amsterdam😊

Hoe gaaf ik dat ook voor jou persoonlijk vind, dat is toch wel moeilijk uit te leggen aan de mensen die op 13, 14 en 15 september hebben besteld en dit exacte model nog níét ontvangen hebben. 

Ik vind dit wel bijzonder. Ik ben één van die gevallen die nog steeds niet zijn telefoon heeft ontvangen. Aangezien ik aangegeven heb om bij de winkel op te halen, kan ik mijn bestelstatus ook niet inzien.  

Aiii… dat is inderdaad wel bizar… ik zou even bellen, want je had toch echt allang aan de beurt geweest moeten zijn lijkt me. 

Vet! Welke regio?

Amsterdam😊

Aiii… dat is inderdaad wel bizar… ik zou even bellen, want je had toch echt allang aan de beurt geweest moeten zijn lijkt me. 

Foutje in mijn bericht. Opslag is ook 256GB (dus hetzelfde).

Heb al meerdere keren gebeld, en ook in de chat gesproken met iemand. Ze kunnen niet veel hoor ik steeds. Moet maar afwachten elke keer. Nu al 6.5 week verder.

Vet! Welke regio?

Amsterdam😊

Foutje in mijn bericht. Opslag is ook 256GB (dus hetzelfde).

Heb al meerdere keren gebeld, en ook in de chat gesproken met iemand. Ze kunnen niet veel hoor ik steeds. Moet maar afwachten elke keer. Nu al 6.5 week verder.

Oké, ja als ze zeggen dat de bestelling in hun systeem geregistreerd staat dan kun je niet heel veel inderdaad dan geduld hebben. Gezien mijn situatie zou ik wel geduld hebben, want ik dacht erover om via Belsimpel te bestellen, maar echt een paar dagen later kreeg ik bericht dat de telefoon onderweg was.
Overigens, de regio kan ook wel stevig invloed hebben. Misschien dat Amsterdam net iets langer duurt dan Rotterdam (waar ik woon).  

Reageer