Skip to main content
  • 1,295 Topics
  • 7,690 Reacties
1296 Topics
Simkaart activeren in het buitenland onmogelijk gemaakt sinds Odido
Help mij want ik ben ondertussen radenloos! Zit sinds 3,5 jaar in het buitenland, 3 jaar geleden ooit mijn telefoon en Simkaart kwijt geraakt. Maar omdat ik mijn nummer en contacten wilde behouden ben ik afgelopen 3 jaar netjes mijn abbonement blijven betalen todat ik ooit weer terug zou komen in NL voor een nieuwe Simkaart. Nu is het zo dat mijn ouders mij zijn komen opzoeken hier in het buitenland, dus ik had mooi een nieuwe Simkaart aangevraagd bij Tmobile, uitgelegd dat het voor mij voor in het buitenland was en dat het bij mijn ouders thuis moest worden afgeleverd door de Post. Mijn ouders zijn hier 2 weken geleden aangekomen, simkaart in ontvangst genomen MAAR omdat blijkbaar opeens Odido heeft overgenomen gaat het hele feest niet door voor mij! - Ik kan niet eens inloggen op Odido, want ik kan mijn account niet verifieren, doordat ik geen NL nummer heb. - Ik heb geen NL nummer omdat ik mijn simkaart niet kan activeren. - Ik kan mijn simkaart niet activeren omdat ik niet kan inloggen etc. - Ik kan op geen enkele manier inloggen, geen factures bekijken, geen hulp vragen en nog het belangrijkst; Ik kan Odido niet eens opzeggen! Op geen enkele manier kan ik Odido bereiken vanuit het buitenland, dus had uit eindelijk een bericht gestuurd naar de "zakelijke internet" afdeling en mijn probleem voorgesteld. Na een week tijd kreeg ik een reactie in slecht Nederlands! ; "wij kunnen helaas jou simkaart niet activeren, je moet daavoor verbonden zijn op nederlandse netwerk, tot gauw!" Mijn simkaart wil ik gewoon geactiveerd hebben! Ik wil kunnen inloggen op mijn Odido account! Ik wil kunnen opzeggen! Het is voor mij onmogelijk om naar NL te komen, om mij in een Odido winkel te identificeren, zit aan de andere kant van de wereld. 3 jaar lang heb ik door betaald zonder enige service gebruikt te hebben, zodat ik ooit weer mijn NL nummer kon gaan gebruiken, als Odido het niet opeens had overgenomen had Tmobile het gewoon kunnen regelen voor mij, zoals zij beloofd hadden dat het zou kunnen. Graag help mij zo snel mogelijk, aangezien ik hier al weken mee worstel en jullie mij geen enkele hulp of hoop bieden! Alvast bedankt, Mvg Rick,

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen