Goedemorgen @Zizii, wat leuk dat je in het buitenland bent, heb je een beetje lekker weer daar? Wel zo fijn als je internet het ook doet. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je een betalingsregeling bij ons hebt getroffen. Bij een betalingsregeling wordt altijd automatisch een Roaming blokkade op je abonnement gezet, zodat extra kosten voorkomen kunnen worden. Nu zijn we hier niet de moeilijkste in en ik heb zojuist de blokkade voor Roaming voor je verwijderd. Geef het systeem ongeveer een half uurtje om dit te verwerken, start daarna je toestel opnieuw op. Dan zou je weer internet moeten hebben! Verbind daarna desnoods handmatig met een netwerk van een andere provider via de instellingen van je toestel.
Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Beste Odido,
Dit probleem speelt bij mij ook. Ik ben nu niet in de staat om te bellen, omdat ik geen service heb. Kunnen jullie deze blokkade eraf halen?
Ik hoor het graag. Bedankt!
Goedemorgen @Iris.Bosma.26, welkom op de Community en ik hoop dat je een goed verblijf hebt in het buitenland! Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad een blokkade op international roaming. Ik heb de blokkade meteen voor je verwijderd. Je moet nu weer (handmatig) verbinding kunnen maken met een van de netwerken daar. Laat je het me weten of het is gelukt? Ben je buiten de EU? Kijk dan vooral op deze pagina in Mijn Odido of je wellicht een databundel moet aanschaffen. Ik hoor het graag van je en ik wens je nog een hele mooie tijd daar!