Skip to main content

Sinds T-mobile Odido is geworden heb ik geen netwerkdiensten meer, mijn Samsung Galaxy S10lite geeft aan geen simkaart te hebben.

Aan/uit,restart, simkaart in ander slot etc helpt niet. Ik heb niets buiten, telefonisch gewoon nergens bereikbaar. Gelukkig doet het internet het nog wel... Wat ook van jullie is! En wat een combi (met korting) pakket zou moeten zijn. 

Ik heb niets heb veranderd. Nooit een ander 06 nummer gehad.

Graag zou ik weer kunnen bellen en gebeld worden, met mijn nummer. En er moet gekeken worden naar het geheel, want duidelijk is dit niet goed gegaan. Met dat de kosten dus ook.

De bot helpt niet, en ik kan jullie niet bellen..

 

Hallo @Kccs 

Je zou in je Odido account een nieuwe simkaart kunnen bestellen of als je langs een Odido winkel kunt gaan, kunnen ze hem misschien gratis voor je vervangen.


Heb al 2 dagen geen netwerk meer. Zit nu alleen  nog op Belgische netwerk en dat wordt zeer kostelijk. Graag snel oplossen aub


Hi @DinadeWerk, je moet natuurlijk gewoon een goede netwerkverbinding hebben en daar help ik je graag bij! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er direct voor je in! 😄


[persoonlijke gegevens verwijderd door moderator]


Hi @DinadeWerk, ik heb je gegevens uit je reactie verwijderd. Deze stonden namelijk openbaar. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Laten we daar verder praten om je probleem op te lossen! 😄


Waar vind ik dat privé bericht 


@DinadeWerk Als je op de naam van Marciano klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen.


Reageer