Ik ben in België en heb geen service! Help!
Hallo
Staat roaming enn mobiele data aan?
Heb je je telefoon al opnieuw opgestart?
Heb je handmatig een andere netwerkprovider gekozen?
Heb je misschien een openstaande factuur of een betalingsregeling waardoor gebruik buiten NL is geblokkeerd? Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.
Ik heb alles geprobeerd niks doet het heb wel een betalingsregeling maar die is betaald
Ja is opnieuw opgestart
roaming staat aan
ik heb ook handmatig een netwerk provider gekozen
ik heb wel een betaalregeling maaar die is betaald
De betalingsregeling is helemaal voldaan of enkel een paar termijnen daarvan? Dan is hierdoor gebruik buiten NL geblokkeerd, wacht even totdat een moderator reageert en vul de privé velden in je community profiel in.
Bijna helemaal, ik heb een regeling. Zou het fijn vinden als dit opgelost word en de blokkade word opgeheven
Goedemiddag
Zo niet, verbind dan handmatig met een netwerk van een andere provider via de instellingen van je toestel. Dat helpt ook vaak!
Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.