Hallo, ik krijg geen verificatie sms berichten meer binnen, in dit geval van Vinted. Ook het verificatie bericht voor een account aanmaken bij Odido zelf krijg ik niet binnen. Telefoon is al herstart en andere sms berichten komen wel binnen. Oorspronkelijk liep mijn zakelijk abonnement via T-Mobile en nu dus via Odido. Hoe kunnen we dit oplossen?
Hallo
Dat is niet prettig, het beste kan je contact opnemen via 0800 – 7112 .
Dit is het nummer voor zakelijke klanten, moderators op de community hebben geen inzicht in zakelijke abonnementen. Zij kunnen je dus ook niet verder helpen.
Ga ik dat doen, dankjewel voor je reactie!
Hallo
Geen dank, graag gedaan.
Kan en wil je even laten weten of het opgelost is
Helaas zit ik met hetzelfde probleem eSIM op een iPhone 16 pro. De iMessage lijkt het prima te doen maar je ontvangt geen verificatie. En opnieuw opstarten uitzetten aanzetten voor de zekerheid geblokkeerd verwijderen helpt ook niet. En met een andere telefoon met een ander nummer provider dus wel.
Hi
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een iPhone doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden.
Laat je weten of het hiermee is verholpen? Ik wil sowieso graag met je meekijken of alles bij je abonnement goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
met land en mobiel geprobeerd.
Data lijkt wel te werken ik kan gewoon via whatsapp communiceren.
net de netwerkinstellingen zoals jij zij hersteld. Lijkt niets te doen
Gek geboeg hoor ik wel de Applewatch overgaan. Niet de telefoon en ook al gaat het nummer over het komt niet eens in de gebeld door lijst.
net nog naar een andere plaats geweest de oude berichten etc komen ook niet magisch binnen
update (door de Applewatch die het wel doet)
bellen via wifi toestaan
opnemen op andere toestellen toestaan
let op mogelijk afhankelijkheid van Apple Watch !
Nog te testen of buitenshuis met oude Nokia zonder Apple Watch om te zien of het ooook alleen op de iPhone werkt.
prettig weekeind
update
telefoon buiten de deur zonder Apple Watch en het probleem is weer terug. Geen ontvangst van telefonie of sms maar wel data en kunnen bellen?
applewatch flight mode en uitzetten bt wifi en g4/data en het werkt weer wel op de ifeun (ook met wifi uit).
volgende stap is die dus telefoon opnieuw opstarten. Eventueel reset verbindingen en Checken, Applewatch opnieuw opstarten en verbinden en checken.
lukt dan nog niet uh Applewatch verwijderen dan reset verbinding Applewatch opnieuw toevoegen.
blijft raar.
Hi
In dat geval, raad ik je aan om het probleem via deze pagina te melden, zodat een netwerkspecialist de situatie op jouw locatie kan onderzoeken en verklaren: https://www.odido.nl/netwerk/dekking
Vul je postcode/locatie in het daarvoor bestemde veld en klik daaronder op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens is het belangrijk dat je in het formulier met name één exacte datum en tijdstip invult waarop dit probleem zich voordoet of heeft voorgedaan. Onze netwerkspecialisten kunnen aan de hand daarvan namelijk de verbinding tussen jouw simkaart en de netwerkmast(en) op dit exacte tijdstip verder voor je onderzoeken. Ze nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken. Daar komt dan meer duidelijkheid en een oplossing uit.
Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik ben er voor je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.