Skip to main content
  • 1,425 Topics
  • 8,419 Reacties
1426 Topics
Bereik slecht, datasnelheid naar beneden
Hallo, Ik ben al jaren klant van T-Mobile en naar volle tevredenheid. De mobiele verbinding was altijd erg goed: vaak volle bak bereik en snelheden met 5G van rond de 250Mbps op mijn @Work Unlimited abonnement. Waar ik met T-Mobile vrijwel altijd 4 strepen bereik had, zoals in Hoogezand, Sappemeer en Veendam, is het bereik teruggevallen naar 1 en hooguit twee strepen op mijn iPhone 14 Pro Max. Ook de mobiele snelheden blijven op 5G achter. Ik haal nu een snelheid van 115 Mbps download en een schamele 17,5 Mbps upload, terwijl dit eerst rond de 50 Mbps upload was. Ik merk deze problemen sinds T-Mobile veranderd is in Odido. Er moet dus meer veranderd zijn dan alleen de naam in het balkje. Ik had een nieuwe bestelling gedaan voor een overstap van zakelijk naar privé, maar daar kan ik nog van af zien. Ik wilde Odido daarover bellen, maar al dagen geen gehoor. Ook niet via X of Facebook. Odido beloofde een ‘menselijkere klantenservice’, maar heeft het niveau omlaag getrokken naar slechtste provider van de grote drie. Dat terwijl ik eerst zo tevreden was, dat ik T-Mobile aanraadde bij vrienden en familie. Een netwerkklacht indienen gaat ook al niet, want na een paar karakters kan ik niet verder typen in het formulier. Samenvatting: alles stuk, snelheid slecht en klant ontevreden. Voor de community: hebben jullie ook problemen in Midden-Groningen? En hopelijk leest er hier ook een moderator mee die werk gaat maken van mijn opmerkingen hierboven.
[Realme GT Neo 2] Dataverbinding valt steeds weg
Hallo! Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een vervelend probleem dat ik momenteel ervaar met mijn Realme GT Neo2 (RMX3370). Wanneer ik verbonden ben met het netwerk van Odido, valt de dataverbinding constant weg. Hier zijn de details van het probleem: Wanneer ik via wifi ben verbonden, is er geen enkel probleem. Zodra ik overschakel naar de dataverbinding van Odido, verdwijnt niet lang daarna het 5G (of 4G) icoontje in de statusbalk en valt de dataverbinding vervolgens weg. In de statusbalk zie ik nog steeds de verticale streepjes die aangeven dat ik een verbinding heb, maar ik kan geen internettoegang krijgen. Soms komt de dataverbinding vanzelf weer terug. In veel gevallen duurt dat echter heel lang en valt de dataverbinding vervolgens ook heel snel weer weg. Een tijdelijke oplossing is het geforceerd verbreken van de verbinding met het netwerk door het aan- en uitzetten van de vliegtuigmodus. Na deze handeling wordt de dataverbinding hersteld, maar kort daarna valt deze opnieuw weg. Achtergrondinformatie: Telefoon: Realme GT Neo2 (RMX3370) Software Versie: realme UI 4.0 / Android 13 Dit probleem is ontstaan toen ik van abonnement switchte van de ene telecomprovider naar de andere (T-Mobile --> Youfone). In de veronderstelling dat dat de oorzaak van het probleem was, heb ik niet lang daarna mijn abonnement bij Youfone weer opgezegd en ben ik weer teruggegaan naar T-Mobile. Dat heeft het probleem echter niet opgelost. Heeft iemand anders dit probleem ervaren of heeft iemand suggesties voor mogelijke oplossingen? Ik heb al enkele basisstappen geprobeerd, zoals het herstarten van mijn telefoon, maar het probleem blijft zich voordoen. Alvast bedankt voor jullie hulp!
Multisim werkt niet meer (Apple Watch Ultra)
Beste T-Mobilers, Afgelopen jaar heb ik een Apple Watch Ultra aangeschaft via T-Mobile. Dit heb ik gedaan terwijl ik een Apple Watch SE Cellular had met een actieve Multisim van T-Mobile. Alles werkte perfect. Ook na binnenkomst en installatie van de Apple Watch Ultra ging alles goed (24 november geinstalleerd met werkende Multisim). Tot en met half december. Daarna stopte de connectie met mijn Multisim (deze werkt vanaf dan niet meer). Nu ben ik al sinds dat moment bezig om dit opgelost te krijgen. Ik heb er al een aantal uur telefoongesprekken met jullie op zitten (waarbij ik telkens degene ben die contact met jullie op moet nemen). Tot op heden niemand die het op heeft kunnen lossen. Keer op keer wordt er een case aangemaakt in het systeem en krijg ik te horen dat ik twee weken moet wachten op een reactie (erg lang voor iemand die al zo lang bezig is met het zoeken naar een oplossing). Nu werd ik eindelijk gebeld gisteren (23 februari) door een juffrouw van de klantenservice en die ging het voor mij oplossen. Ik moest een E-Sim van haar downloaden. Ik had hier al niet zo veel vertrouwen in omdat ik helemaal geen E-Sim wil, maar een Multisim (dat ook gemeld bij haar, maar ik moest van haar de stapjes volgen). Dat deed ik en vervolgens bleek dat mijn huidige Simkaart niet meer werkte (bellen kon niet meer - dus verbinding met die juffrouw was ik kwijt). Alleen 5G werkte gek genoeg nog. Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld en die vertelde me dat ik naar de winkel moest gaan voor een nieuwe Simkaart (ellende). Dus dat ook maar gedaan, omdat het niet anders kon. In de winkel heb ik een nieuwe Simkaart geinstalleerd en geactiveerd. Dus nu kan ik weer bellen. Ook in de winkel geprobeerd de Multisim te activeren (weer een nieuwe Multisim aangeschaft waar de medewerkers bij waren), helaas ook weer mislukt en een foutmelding gekregen (zie schermafdruk). Ik heb er weinig vertrouwen in dat er iemand is die mij kan of wilt helpen. Op welke manier kan dit nu eindelijk opgelost worden? Het kan toch niet zo zijn dat men telkens aangeeft ‘er wordt contact met u opgenomen’ en dat ik dat maar af moet wachten? Ik wil dit zo snel mogelijk opgelost hebben. Kan iemand mij anders vertellen welke weg ik moet bewandelen om mijn abonnement te annuleren (kostenloos) + het horloge kan retourneren?

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen