Skip to main content
Beantwoord

sim geblokkeerd

  • 9 juni 2025
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Hallo,

Mijn simkaart is geblokkeerd ondanks dat ik een uitstel heb aangevraagd. Dit duurt nog 17 dagen maar het zou fijn zijn als ik nog zou kunnen internetten en bellen tot die tijd. Aangezien ik er wel voor ga betalen. Graag zou ik dus weer gebruik willen maken van mijn simkaart

 

mvg, 
Rob

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Robkuijl, welkom op onze community! Wel zo fijn als je simkaart zo snel mogelijk gedeblokkeerd kan worden, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je vanuit ons uitstel van betaling hebt ontvangen, wel zo fijn. Ik zie dat de blokkade er nog steeds op staat. Geen zorgen, deze heb ik gelijk voor je verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou alles weer naar behoren moeten werken! 

Wat goed is om te weten: zorg ervoor dat je de betalingen van je openstaande facturen op tijd voldoet. Anders wordt de blokkade automatisch teruggeplaatst en dat zou zonde zijn. Je kunt de betaling direct in orde maken via de iDeal knop in je Mijn Odido account of je kunt het bedrag handmatig naar ons bankrekeningnummer NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. 

Laat je weten of alles weer naar behoren werkt? Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4313 reacties
  • Antwoord
  • 11 juni 2025

Goedemorgen ​@Robkuijl, welkom op onze community! Wel zo fijn als je simkaart zo snel mogelijk gedeblokkeerd kan worden, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je vanuit ons uitstel van betaling hebt ontvangen, wel zo fijn. Ik zie dat de blokkade er nog steeds op staat. Geen zorgen, deze heb ik gelijk voor je verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou alles weer naar behoren moeten werken! 

Wat goed is om te weten: zorg ervoor dat je de betalingen van je openstaande facturen op tijd voldoet. Anders wordt de blokkade automatisch teruggeplaatst en dat zou zonde zijn. Je kunt de betaling direct in orde maken via de iDeal knop in je Mijn Odido account of je kunt het bedrag handmatig naar ons bankrekeningnummer NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. 

Laat je weten of alles weer naar behoren werkt? Ik hoor het graag van je! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen