Ik kan geen SMS versturen hier in Frankrijk naar een NL nummer en ook niet naar een BE nummer. Ik heb een Apple iPhone 16 Pro met een e-sim. Herstart ook al meerdere keren geprobeerd en daarmee is het ook niet opgelost. Help :-)
Hoi
Kun je daarna je toestel opnieuw opstarten en handmatig verbinding maken met een netwerk van een andere provider in Frankrijk? Als het goed is, zou het dan wel moeten werken! Zo niet, dan kijk ik graag met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Ik mis alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer ter verificatie in je profiel. Zou je die voor mij kunnen invullen en een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna meteen met je meekijken!
Hoi
Kun je daarna je toestel opnieuw opstarten en handmatig verbinding maken met een netwerk van een andere provider in Frankrijk? Als het goed is, zou het dan wel moeten werken! Zo niet, dan kijk ik graag met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Ik mis alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer ter verificatie in je profiel. Zou je die voor mij kunnen invullen en een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna meteen met je meekijken!
Ander netwerk geprobeerd handmatig. F-Bouygues Telecom werkte wel. De automatische Orange F deed het niet vreemd dat de automatische netwerk niet werkt. Is daar een verklaring voor dat Orange F niet werkt?
Dank je wel voor de hulp :-)
Hey
Uiteraard, geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Maak er nog een hele mooie vakantie van in Frankrijk!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.