Skip to main content
Beantwoord

Pas in Turkije werkt niet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemiddag, ik zit in Turkije en ik wil graag mijn reis internet gebruiken die ik net heb aangeschaft maar dit lukt  niet. De robot chat kan mij ook niet helpen helaas. Wat kan ik doen? 
groetjes, 

Chioma 

Beste antwoord door ChiomaEzu

Pharwin van Odido schreef:

Goedemiddag ​@ChiomaEzu, wat heerlijk dat je in Turkije bent, heb je een beetje lekker weer daar? Ik snap heel goed dat je gebruik wilt maken van de aangeschafte pas, laten we samen naar een oplossing kijken. Had je na de aankoop ook een bevestiging ontvangen met dat het is gelukt? Kun je anders voor de zekerheid je toestel opnieuw opstarten en/of handmatig verbinding maken met een netwerk van een andere provider. Dit kan via de instellingen van je toestel. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Hi Pharwin,

het is gelukt :) ik moest alleen van provider hier wisselen. 
nu lekker genieten, thanks 

met vriendelijke groet,

Chioma 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@ChiomaEzu, wat heerlijk dat je in Turkije bent, heb je een beetje lekker weer daar? Ik snap heel goed dat je gebruik wilt maken van de aangeschafte pas, laten we samen naar een oplossing kijken. Had je na de aankoop ook een bevestiging ontvangen met dat het is gelukt? Kun je anders voor de zekerheid je toestel opnieuw opstarten en/of handmatig verbinding maken met een netwerk van een andere provider. Dit kan via de instellingen van je toestel. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 13 juni 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi Pharwin,

het is gelukt :) ik moest alleen van provider hier wisselen. 
nu lekker genieten, thanks 

met vriendelijke groet,

Chioma 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@ChiomaEzu, fijn dat het is gelukt, daar ben ik erg blij me! Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik wens je nog een hele fijne vakantie toe in Turkije! ☀️

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen