Geen service in buitenland Ik ben gister naar Turkije gevlogen en heb sindsdien geen enkele mobiele service. Ik heb de chatbot om hulp gevraagd, maar die adviseerde mij te bellen, wat ook niet lukt. Ik heb al van alles geprobeerd, zoals het inschakelen van de vliegtuigmodus, het verwijderen en opnieuw plaatsen van de simkaart, het in- en uitschakelen van roaming, het herstarten van mijn telefoon en het handmatig aanpassen van de netwerkselectie. Ik heb geen betalingsachterstanden of blokkades. Ik heb een Unlimited Plus-abonnement waarin duidelijk staat: - Internet: Onbeperkt in Nederland en 50 GB in de EU, Zwitserland, de Verenigde Staten en Turkije.- Bellen + Sms: Onbeperkt in Nederland en van de EU, Zwitserland, de Verenigde Staten en Turkije naar de EU, Zwitserland, de Verenigde Staten, Turkije en Nederland, plus 120 minuten en onbeperkt sms'en van Nederland naar de EU, Zwitserland, de Verenigde Staten en Turkije. Ondanks deze dekking heb ik geen service. Hoe kan dit en hoe valt dit op te lossen?