Skip to main content
  • 1,362 Topics
  • 8,058 Reacties
1363 Topics
Urgente klacht: Onopgelost eSIM-probleem met ernstige gevolgen
Geachte heer/mevrouw, Hierbij wil ik een officiële klacht indienen over de gang van zaken rondom de verlenging van mijn Odido-abonnement en de overstap naar een nieuwe telefoon, een iPhone 15 Pro Max. Op 01-07-2024 ontving ik een bericht van Odido met een aanbod om mijn abonnement te verlengen. Ik besloot hierop in te gaan, omdat ik mijn oude telefoon aan mijn dochter wilde geven. Mijn oude telefoon had geen fysieke simkaart, maar een eSIM. Tijdens het overzetten van mijn gegevens naar mijn nieuwe iPhone bleek de eSIM echter niet mee over te gaan. Ik ben toen naar de Odido-winkel in Purmerend gegaan, waar een medewerker probeerde een nieuwe eSIM te activeren.Dit lukte helaas niet. Om mij toch van telefonie en internet te voorzien, kreeg ik een prepaid simkaart met 10GB data.Tevens werd er een ticket aangemaakt om het probleem met de eSIM zo snel mogelijk op te lossen. Ondanks meerdere bezoeken aan de winkel (twee keer) en meer dan tien telefoontjes naar de klantenservice, is mijn probleem na een week nog steeds niet opgelost. Ik ben zeer ontevreden over de service van Odido en het gebrek aan serieuze aandacht voor mijn klacht. Door dit probleem heb ik een week lang geen toegang gehad tot mijn accounts op WhatsApp en andere apps, wat ook gevolgen heeft gehad voor mijn werk. Ik overweeg daarom om al mijn diensten bij Odido, inclusief glasvezel en televisie,op te zeggen. Ik verzoek u dringend om mijn klacht met spoed in behandeling te nemen en het probleem met mijn eSIM op te lossen. Maryam Met vriendelijke groet,

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen