Skip to main content
7877 Topics
[Info] Verkrijgbaar bij T-Mobile: Fairphone 4, het duurzame alternatief
Een schitterende smartphone met geweldige specs en tegelijkertijd duurzaam bezig zijn? Dat is mogelijk met de Fairphone 4! Fairphone 4 De Fairphone 4 zijn duurzame telefoons van een Nederlandse onderneming en zijn bedoeld om langer mee te gaan. Dit wordt bewerkstelligd door modulaire telefoons aan te bieden. Dit houdt in dat je snel en eenvoudig defecte onderdelen kunt vervangen, gewoon aan de keukentafel thuis. Daarnaast biedt Fairphone ook nog eens vijf jaar garantie op jouw groene telefoon! Deze garantie kun je activeren op de website van Fairphone. Doe dit binnen negentig dagen na je aankoop en uiterlijk voor 31 december 2022, zodat je volop gebruik kan maken van deze garantie. Een ander mooi feitje is dat de Fairphone 4 e-waste neutraal is. Voor elke verkochte Fairphone 4 wordt een ander apparaat gerecyclet of refurbished. De Fairphone 4 is geschikt voor ons 5G-netwerk, heeft een dual sim-functionaliteit en is beschikbaar in de kleuren grijs en groen. Deze toestellen zijn beschikbaar met 6 GB werkgeheugen plus 128 GB opslag en met 8 GB werkgeheugen en 256 GB opslagruimte. Voor welke Fairphone 4 kies jij? Je kunt de Fairphone 4 vanaf maandag 11 oktober bij T-Mobile bestellen in onze webshop of bij een winkel bij jou in de buurt. Well, what do you say? Will it be a Fairphone 4 you? [Update 11 oktober: De Fairphone 4 is nu te bestellen in de webshop of een T-Shop bij jou in de buurt!]
EufySecurity livestream vertraagd
Beste, wij hebben sinds 18 september 3 camera’s en een homebase van EufySecurity. Via de WiFi kan ik een perfecte livestream kijken via mijn iPhone, maar op mobiele data geeft hij een foutmelding met de homebase. Volgens EufySecurity zou dit liggen aan bepaalde instellingen van je router of mobiele telefoon. EufySecurity is Engels, heeft hierbij ook een e-mail gestuurd, maar ik kom niet uit de volgende stappen. Hoe verander je de volgende instellingen op zowel je router als je iPhone? zie bericht hieronder: We are sorry that you are not able to stream the camera when using mobile data. As this is an unusual case, sorry to have to ask this, but please confirm the following information: 1. Please let us know if your router has some Access control and firewall settings? If yes, please turn it off. (With regards to the requirements of the network for our home base, we use TCP port 80 and 443 and UDP 0~65535 port) 2. Please go to the SIM card/network settings on your mobile phone and see if you have set the IPV6? You can check it in the phone settings>SIM card information>Access Port name(APN)> APN Protocol. Please be noted that currently, our system only supports IPV4. If possible, please try to turn off the IPV6 to see if anything different. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan aanpassen? Op mijn telefoon kan ik geen IPV6 of IPV 4 vinden. En via t-mobile ingelogd op mijn modem , maar geen instellingen te vinden over bovengenoemde punt.
diefstal middels afsluiten externe abo's met 1 enkele klik
Vandaag een sms bericht, Spongebob gamecraze abo afgenomen, kosten 5 euro per week. Na contact met klantenservice t mobile is de dienst opgezegd en de 5 euro gaan retour middels een aanvraag onderzoek per email. Ik had geen idee waar dit vandaan kwam, totdat ik de openstaande apps op mn telefoon afsloot. Daar stond YouTube nog open (ivm afspelen muziek over de autoradio) en daar zag ik een achtergrond van het vieze smerige spel met hun klik link. Dus er kan met 1 klik een abo worden afgesloten via je mobiele provider zonder ook maar akkoord te hoeven klikken, of gegevens in te vullen. Zo smerig zie je ze zelden. T Mobile, onderneem hier actie op. Een externe dienst mag NOOIT zonder een akkoord middels extra bevestiging een dienst afsluiten. Een klik is geen elektronische handtekening of bevestiging. Ik snap dat jullie niet de oorzaak van het probleem zijn. Maar als provider van miljoenen mensen in Nederland heb je wel de plicht om hier actie op te ondernemen. Dus in dit geval ging de 'oplichting' via YouTube. A.u.b. geen reacties als 'moet je maar niet op die link klikken' of 'je bent zelf verantwoordelijk voor je acties'. Daarmee schieten we niks op. Daarnaast stond YouTube open, want anders speelt het niet af, en zal de klik per ongeluk bij het oppakken van de telefoon geschiedt zijn. Abo's afsluiten zonder elektronische handtekening / bevestiging is niet rechtsgeldig. Groet, Dennis Donders
[REVIEW] OnePlus Nord 2 5G
Op het eerste gezicht lijkt de OnePlus Nord 2 erg op zijn voorganger. Ook onder de motorkap heeft er geen revolutie plaatsgevonden. Toch is niet alles hetzelfde gebleven. Zo zijn er bijvoorbeeld twee camera’s met de noorderzon vertrokken. Blijft er genoeg over voor een telefoon in het midden van de markt? Blinkt hij zelfs ergens in uit? Kortom: is de Nord 2 de nieuwe ster aan het OnePlus-firmament? A star is born Zodra je het doosje in ontvangst hebt genomen, kun je meteen uit de startblokken. Met een 65-Watt-oplader (binnen een halfuur vol!), transparant hoesje en een screenprotector die er al op zit, heb je direct een compleet pakket. Alleen voor oortjes zul je zelf moeten zorgen, maar misschien wil je ook wel een hoesje dat meer van jezelf is. Het uiterlijk van de telefoon is vrij doorsnee. Linksboven in het scherm een selfiecamera, achterop een bescheiden verhoging met drie camera’s. De achterkant is weliswaar van glas, maar voelt toch wat plasticachtig aan. Weinig bijzonders dus, maar het gaat vooral om de binnenkant. Draadloos opladen is er niet bij, net als het uitbreiden van de opslag. Je zult het moeten doen met wat je koopt, dus als je een echte ‘shutterbug’ bent, is de 256GB-versie wel een aanrader. Voor de meerprijs krijg je er ook nog 4GB werkgeheugen bij, meer dan je op basis van het prijskaartje zou verwachten. De Nord 2 kan onderdak bieden aan twee simkaarten en is verder van alle moderne gemakken als een vingerafdrukscan en gezichtsherkenning voorzien. eSim ontbreekt wel. Kijk voor een 5G-speedtest onderaan. Thuis kan hij overweg met WiFi 6. Hij is uitgerust met Android 11 en OxygenOS 11.3, het no-nonsense OnePlus-sausje met alleen de gebruikelijke Google-apps (en Netflix), dus geen apps die onnodig ruimte in beslag nemen. Je kunt rekenen op twee jaar Android-upgrades en drie jaar beveiligingsupdates. Beeld en geluid Het scherm behoort tot de degelijke middenmoot die je in deze prijsklasse mag verwachten. Met 2400x1080 pixels is het keurig HD. Dat is niet het QHD(+) uit het topsegment, maar ruim voldoende om van een filmpje te kunnen genieten. Dan komt het diepzwarte van het OLED-scherm goed tot zijn recht. Ook buiten in het zonlicht komt het scherm prima uit de verf en is alles nog duidelijk leesbaar. Alleen het rood oogt wat flets. Voor de refresh rate van 90Hz geldt hetzelfde als voor de resolutie: het is geen 120, maar ook geen 60.De geluidskwaliteit hoort zeker wel tot die van de betere toestellen. Het geheel klinkt mooi ruimtelijk, zonder dat dat ten koste gaat van de verstaanbaarheid van spraak. Zelfs de lage tonen komen er voor een telefoon niet slecht vanaf. Zoals gezegd zitten er geen oortjes bij, maar hou er wel rekening mee dat ze draadloos moeten zijn, want een 3,5mm-aansluiting is er niet. Ster van de show De camera’s stijgen boven de prijsklasse uit. Hij moet het met twee stuks minder doen dan zijn voorganger, maar er blijft meer dan genoeg over voor prachtige foto’s. De diepe kleuren zijn natuurgetrouw en ook bij 2x zoom is het resultaat haarscherp. Pas bij 5x zoom mis je logischerwijs wat detail. De ultragroothoeklens geeft je precies dat beetje extra wat je anders zou missen, al vervormt het beeld wel iets. De portretstand heeft soms moeite om de voor- en achtergrond van elkaar te onderscheiden, maar de frontcamera komt niets te kort met een royale 32 megapixel. Dat hier een camera minder is, is dus niet erg, vooral omdat je zo maar een klein stukje van het scherm mist. De nachtstand heeft wel wat meer licht nodig dan andere toestellen, maar dat mag de pret niet drukken, zeker niet als dit het resultaat is van een nachtelijke fotosessie: Conclusie Met de OnePlus Nord 2 koop je in de eerste plaats een beproefd recept: een fraaie middenklasse telefoon die je misschien niet van de ene verbazing in de andere laat vallen, maar waar je wel op kunt vertrouwen. De camera’s gaan zelfs een stapje verder en stellen je in staat om jaloersmakende kiekjes te schieten. Bovendien betaal je niet voor functies die vooral leuk zijn, maar weinig toevoegen. Zo ben je dus verzekerd van een degelijk toestel zonder gekkigheid dat zijn prijs meer dan waard is. V Camera’s V Prijs/kwaliteitverhouding V Oplader, hoesje en screenprotector meegeleverd V Razendsnel opladen V 5G, Dual sim X Geen SD-kaartslot en 3,5mm-aansluiting X Draadloos opladen niet mogelijk TMTVreviews

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen