Skip to main content

Bij Odido maken ze reclame dat ze allemaal anders doen. Dat ze de klant centraal zetten. Mij  eerste ervaringen met Odido zijn verre van positief. 

Ik zat met mijn mobiele aansluiting bij dochter onderneming Simpel. En dat was prima. Thuis had ik al Odido en ook dat werkte prima. Door de twee diensten samen te voegen zou ik veel meer voordeel krijgen. Dat was de belofte. Maar helaas na 1.5 week weet ik nog niet waar ik aan toe ben.

Gewoon menselijk contact opnemen is zo goed als onmogelijk. Toch wel bijzonder voor een communicatiebedrijf. Er is een chatbot actief die je niet kan helpen en als je trachten te bellen dan kom je terecht in een oud belmenu van T-Mobile en wordt de verbinding verbroken. Het is dus niet mogelijk om op een normale manier contact te krijgen en je problemen kenbaar te maken.

Als dit de nieuwe manier is van Odido dan slaan ze plank wel compleet mis. Laat dan maar eens zien dat je het anders doet dan je concurrenten. Graag kom ik in contact met een medewerker die mij kan helpen met wanneer ik mijn klantvoordeel (combi van 06 en vast). En nog twee vragen.

Hoi Geutesj, allereerst van harte welkom op de Community! Leuk dat je van Simpel bent overgestapt naar Odido. Niet fijn dat je eerste ervaring niet zo positief is. Dat gaan we veranderen! Je kunt ook altijd contact opnemen via Facebook en Twitter/X. Daar staan we dagelijks van 8:00 tot 23:59 uur voor je klaar. Hier op de Community uiteraard ook.

Als je al een thuis-abonnement had, dan kun je uiteraard gebruikmaken van Klantvoordeel. Is je mobiele abonnement al gestart of zit je toevallig nog in je opzegtermijn van Simpel? En staan beide abonnementen op hetzelfde adres? Zo ja, dan kijk ik graag met je mee. Stuur me dan even een privébericht met de volgende gegevens:

• Mobiel: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN.
  • Thuis: klantnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN.

Ik zie je berichtje graag verschijnen dan heb je binnen no time Klantvoordeel geactiveerd. En stel je volgende vragen ook alvast maar hoor! 😄

Reageer