Nadat ik mijn abonnement heb aangepast naar een lager bundel wil ik mijn abonnement weer aanpassen naar mijn originele abonnement. De abonnement is duurder geworden. Eerst 3x gebeld. Werd een case aangemaakt. Het was inderdaad raar en mocht niet. De case werd gesloten zonder dat ik wat heb gehoord. Weer gebeld. De telefoniste vond het raar dat ik niet ben gebeld toen de case was afgesloten. Ze maakte weer een case aan en zou mij bellen met het antwoord. Weer niks gehoord. Abonnement prijs was €13,20 10gb&200min. Nu is dat €15,40. Beetje vreemd.
Hallo
Heb je dit abonnement ooit afgesloten tijdens de Gogogo weken? Dan raak je de korting kwijt als je een ander pakket kiest.
Ook kan het de inflatiecorrectie zijn? Mensen die van Tele2 kwamen kregen die correctie in juli
Dag Chris,
Ik heb het pakket gewijzigd na de inflatie correctie. Abonnement heb ik afgesloten bij tele2. Was het toen gogogo dat weet ik niet. Maar wel een beetje gek dat odido mij dit niet kan vertellen. Ondertussen ben ik een maand verder. Waar kan ik vinden dat je je korting kwijtraakt als je abonnement aanpast als je die hebt afgesloten tijdens de gogogo. Alvast bedankt.
Als je tijdens de gogogo weken korting kreeg voor een databundel/belkosten is(was het altijd zo) dat als je heen en weer schuift de extra korting kwijtraakt.
Of dat in jou geval ook zo was kan alleen een moderator zien.
Kijk je rekening eens goed na wie weet staat er iets wat je over het hoofd heb gezien.
Vul je klantnummer en geboortedatum in je forum account in(wij zien dat niet) dan kunnen de moderators je sneller helpen.
Groetjes en fijn weekend.
Dag Chris,
Op de rekening staat niks geks. Ik heb mijn klantnummer en geb toegevoegd. Ben benieuwd of ik nu wel reactie krijg van odido.
Hi Othman, heb je inmiddels al een collega gesproken? Anders kijk ik graag met je mee. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN!
Ik heb helaas nog niks gehoord. Ik heb je een prive bericht gestuurd. Alvast bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.