Skip to main content

Hallo,

Wij zijn nu al een tijdje geleden verhuisd, het internet+tv is correct mee verhuisd maar mijn telefoon abonnement staat nog op het oude adres. Hierdoor klopt het adres op de facturen niet en loop ik korting mis.

Ik heb al eerder gebeld met de klanten service maar die kwam er niet uit. De chat bot is ook geen hulp en blijft maar verkeerde dingen voorstellen en als die me door wilt verbinden is er nooit iemand beschikbaar.

Iedere keer als ik het adres probeer te wijzigen dan staat het nieuwe adres er al.

Heeft iemand enig idee wat nu?

 

Hey TurboTaco, je wil natuurlijk gebruik blijven maken van Klantvoordeel en dat ga ik voor je regelen! Probeer je je adres te wijzigen in de app? Probeer het dan ook eens via de webversie. Lukt het hier ook niet, stuur me dan een privébericht met de volgende gegevens:

  • Mobiel: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN.
  • Thuis: postcode + huisnummer, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je klantnummer

Dan duik ik er direct voor je in! 😄


Reageer