Ik probeer nu al 2 weken om mijn toestelkrediet van mijn smart Watch af te lossen ivm een hypotheekaanvraag. Ik het met 5 verschillende medewerkers van de Servicedesk gebeld en allemaal vertellen ze een ander verhaal:
- ik weet het niet; er zou een knop iDeal in de portal staan; die staat er niet, we komen er op terug.
- We factureren het bij de volgende factuur en dan wordt het afgelost. Eerder kon niet…
- eerder kon wel; dan moest ik het overboeken en zou het in orde komen.
- kan helemaal niet via een overboeking, het abonnement van de smartwatch moet worden opgezegd; dan pas kan het worden afgelost. We storten het geld terug en we zeggen het op; dan krijg je een e-mail met een betaalverzoek.
- Ik ga de credit afdeling de opdracht geven om het te regelen, je krijgt een bevestiging, die nooit komt.
het enige wat ik wil is mij toestelkrediet voor mijn smartwatch aflossen. Iets dat waarmee geadverteerd wordt dat dat heel makkelijk zou moeten kunnen…niets blijkt minder waar helaas…
Kan iemand mij helpen op het op te lossen alsjeblieft?