Skip to main content

Op 22 september 2023 direct abonnementsverlenging + telefoonkrediet (201017926) van 19 september 2023 geannuleerd i.v.m. andere afspraken met werkgever. 

Telefoon (ongeopend) teruggezonden welke op 27 september 2023 ontvangen is, getuige handtekening voor ontvangst (verzekerd verzonden). 

Nog altijd geen herstel van oude abonnement, noch bevestiging annulering. Daarmee is in ieder geval de wettelijke termijn van 14 dagen overschreden. Ook betaal ik nu ten onrechte het ‘nieuwe’ abonnementsbedrag wat straks weer teruggestort dient te worden.

Telefonische helpdesk komt niet verder dan ‘we kunnen niet helpen'. 

Toch graag een correct oplossing in dezen: ik heb alles netjes geregeld, verwacht ik dan ook van jullie.

 

Hi @GEer2023, allereerst van harte welkom op de Community! Geen zorgen, dit komt helemaal goed. Ik weet uit ervaring dat een retourprocedure even kan duren en op dit moment loopt deze nog. Zodra deze verwerkt is wordt de verlenging geannuleerd en het geld teruggestort. Stuur mij alvast een privébericht met je Track & Trace-code, volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Mocht je eind volgende week nog niets hebben gehoord, dan start ik een onderzoek om de retourprocedure (sneller) af te handelen! 😊

Groetjes,

Marciano


Hallo,

Op 15 oktober heb ik een verzoek ingediend om.het internetpakket te upgraden. Nu ben ik niet zo zeer van het ongeduldige soort en wil dan ook slechts  even weten wat de gemiddelde wachttijd tot volledige afronding van zo'n aanvraag

Alvast dank voor een evt reactie

 

Groet

Mark


Hoi @MTJ72, gaat het om een Odido Thuis-abonnement? Start dan even een nieuw topic via deze link. Mijn collega's van Thuis helpen je dan graag verder. Je zit nu namelijk in een mobiel topic van iemand anders! 😄


Inmiddels 3 november 2023. Nog niks bevestigd, ondanks vriendelijke prive message. Graag actie!


Hi @GEer2023, bedankt voor je geduld! Ik zie inderdaad nog geen update in de case over je retourprocedure. Zoals beloofd heb ik direct een nieuwe case aangemaakt voor onze Repair Specialisten om hiermee aan de slag te gaan. Ik verwacht binnen 7 kalenderdagen een update van ze, dus rond maandag de 13e. Ik laat het nieuwe casenummer hier achter, zodat ik deze straks ook snel bij de hand heb: 66951629.

 


Inmiddels twee maanden verder. Huidige status: nog altijd niets gebeurd. Na een vriendelijke dame aan de telefoon te hebben gehad en NOGMAALS de PostNl gegevens te hebben doorgegeven, heb ik een mailtje gehad met daarin een foute PostNL-code en de mededeling dat de zending niet kan worden gevonden. De VERZEKERDE zending kan wel degelijk worden gevonden, als jullie maar de juiste code invullen. 

Hoe gaan jullie dit nu oplossen? Kwestie van de juiste code en postcode invoeren en je ziet het zelf ook. De telefoon is door jullie ontvangen, ik snap niet dat het zoveel moeite moet kosten om een bestelling annuleren met een zelfs nog ongeopende telefoon. 


Hi, het duurde inderdaad langer dan ik gewend ben, maar goed nieuws - jouw toestel is zojuist (om 12:22 uur) ontvangen en verwerkt! Binnen 14 dagen ontvang je je bijbetaling terug en wordt de verlenging geannuleerd. De gemaakte kosten worden dan uiteraard ook gecorrigeerd.


Reageer