Skip to main content
7511 Topics
Meerdere mobiele nummers en 2stapsverfificatie
Ik ontving onderstaand verzoek voor 1 van mijn 3 mobiele nummers (al is dit niet te zien in jullie mail). Voor de andere 2 nummers niet helaas. Voor deze 2 nummers heb ik andere mailadressen zodat ik op deze manier toch weet over welk nummer jullie het hebben. Het nummer dat bij het mailadres hoort waar jullie het verzoek naartoe gemaild hebben, wil ik echter niet gebruiken om achter 1 inlog te beheren zoals in onderstaande mail in het groen te lezen valt, maar het mobiele nummer eindigend op 447 (met een ander mailadres). Kunnen jullie dit voor mij regelen? Beste heer …..., Laatst stuurden we je een e-mail over de update van jouw My T‑Mobile. Heb je die goed ontvangen? We vroegen je om een nieuwe login met e-mailadres aan te maken in My T Mobile. Daarna kun je: • Tweestapsverificatie (2FA) aanzetten. Met een extra stap bij het inloggen, zijn je gegevens beter beveiligd. • Je mobiele abonnementen achter één inlog beheren. Je regelt het makkelijk via ‘Abonnement toevoegen’. We vragen een minuut van jou Vanaf nu gaat het inloggen namelijk via een e-mailadres. Het enige wat jij hoeft te doen is een nieuwe login met je e-mailadres als gebruikersnaam aanmaken, je wachtwoord blijft gewoon hetzelfde. Als je wilt, kun je dit ook via de app doen. Zo werkt het 1. Op My T-Mobile log je in met je huidige gegevens. 2. Daarna kies je het e-mailadres waar je voortaan mee wilt inloggen en bevestig je dit met de code die je van ons ontvangt. Naar My T-Mobile Niet helemaal zeker of dit klopt? Je kunt natuurlijk ook zelf naar My T‑Mobile gaan, daar inloggen en je gebruikersnaam aanpassen. Ik wil meer weten Vriendelijke groeten, T-Mobile
Probleem met verlengen met mobiel inbegrepen
Beste T-Mobile community, Ik heb onlangs mijn abonnement voor de derde keer verlengd, en heb eigenlijk voor het eerst een best wel onaangename ervaring gehad. Omdat ik een beetje in de knoop zit met wat nu mijn rechten zijn en wat ik het beste kan doen met de situatie, wil ik het graag delen in de hoop dat iemand tips heeft over wat ik nu het beste kan doen. Het is als volgt gegaan: ik heb online mijn abonnement verlengd voor 1 jaar, met nieuwe telefoon, en aangegeven deze in de winkel op te willen halen. Ik kon het niet thuis laten bezorgen deze keer. Ik kreeg een SMS-herinnering voor het ophalen, en ben naar de winkel gegaan. In de T-Mobile store werd mij vervolgens verteld dat de verlenging niet in het systeem te vinden was maar dat dat geen probleem was, want dat zouden ze wel oplossen. Volgens de verkoopster was mijn vorige bundel (stel bij & stel samen) veel voordeliger dan de “nieuwe” variant, en als ik de telefoon in één keer zou betalen zou ik die bundel kunnen behouden. De verkoopster zei dat ik de bon goed moest bewaren voor als er iets was, aangezien ik de telefoon nog niet in handen had gehad. Enigszins overdonderd door het hele gebeuren heb ik ingestemd, wat natuurlijk niet al te slim is. Thuis aangekomen kom ik erachter: (1) dat het scherm van het mobieltje pijn doet aan mijn ogen na gebruik langer dan een paar minuten. Inmiddels enkele dagen verder is dit nog steeds zo, tot op het punt dat ze zichtbaar rood en opgezwollen zijn - behoorlijk vervelend dus. Bij navraag is mij verteld dat ik hem niet mag ruilen, omdat ik hem in de winkel heb meegekregen en dus had moeten weten dat dit zo was. (2) dat ik volgens het contract wat naar mij toegemaild is mijn oude bundel niet heb behouden, maar gewoon het nieuwe abonnement heb gekregen. Ook staat er in mijn contract dat het voor twee jaar is, niet 1 jaar, zoals ik had aangegeven. Ik heb dus voor niets het mobieltje helemaal in een keer betaald, en heb een ander contract gekregen dan waar ik om had gevraagd. Ik snap dat veel hiervan valt onder de noemer “had je maar beter op moeten letten,” en ik baal er ook flink van dat ik dat niet heb gedaan. Helaas zit ik nu met een ander abonnement dan waar ik om had gevraagd, en een mobieltje wat ik niet kan gebruiken, en ik weet even echt niet wat ik er nu moet doen. Heeft iemand raad? Heel erg bedankt alvast, Jan

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen