Hoi,
Ik ben nu in California, USA. Waar ik voorheen (4x eerder in de afgelopen 12 maanden) met tele2 altijd een sms kreeg om een bundel te kopen (laatste keer in mei 2023) krijg ik nu (2 november 2023) helemaal geen sms om een bundel te kopen. Zoals we weten is Tele2 nu Odido. Het netwerk verbindt me wel met AT&T. Maar ik krijg geen welkomst-sms met tarieven en bundel opties, zoals ik dat wel altijd bij Tele2 kreeg.
Ik heb ook een sms met GROEN L gestuurd naar 1280 (zoals ik dat voorheen deed) en hierop ook nog steeds niks gehoord, gekregen of kunnen internetten via bundel.
Met handmatig instellen t-mobile USA en AT-T krijg ik de melding dat ik wel aangemeld ben op netwerk, maar ik heb nog steeds geen bundel ontvangen
1) werkt het sowieso niet meer voor oud-Tele2 gebruikers in de USA?
2) ik heb nu sms GROEN L verstuurd, is niks mee gebeurd. Als ik nu in NL aankom wordt het geld dan toch afgeschreven?
Ps. Heb dit bericht ook bij ander topic over Tele2 USA geschreven, maar er kwam geen antwoord, misschien omdat het topic van iemand anders was. Excuses voor de doublure
Dit is de sms die ik altijd voorheen (mei 2023) kreeg; en nu dus niet:
Welcome in the United States of America! Can you smell the freedom?
Voordelig internetten kan hier met een GROENE Verre Landen Bundel. Sms naar 1280:
GROEN XS (150MB voor EUR 6),
GROEN S (350MB voor EUR 10),
GROEN M (1000MB voor EUR 20) of
GROEN L (2000MB voor EUR 30).
Na bevestiging via sms is je bundel 31 dagen geldig.
Zonder bundel betaal je EUR 0,10 per MB. Je dataroaming buitenbundellimiet staat standaard op EUR 10 per maand (=100MB). Zodra deze limiet bereikt is laten we het weten.
Bellen (lokaal of naar Nederland) kost EUR 1,75 per minuut en gebeld worden EUR 1,27 per minuut. Sms'en kost EUR 0,75 per bericht.
Een fijn verblijf! Tele2
Voor ik deze trip naar de USA ging heb ik op 31 oktober 2023 de tarieven opgevraagd bij Odido en ik kreeg deze sms:
Voordelig internetten kan hier met een GROENE Verre Landen Bundel. Sms naar 1280:
GROEN XS (150MB voor EUR 6),
GROEN S (350MB voor EUR 10),
GROEN M (1000MB voor EUR 20) of
GROEN L (2000MB voor EUR 30).
Na bevestiging via sms is je bundel 31 dagen geldig.
Zonder bundel betaal je EUR 0,10 per MB. Je dataroaming buitenbundellimiet staat standaard op EUR 10 per maand (=100MB). Zodra deze limiet bereikt is laten we het weten.
Bellen (lokaal of naar Nederland) kost EUR 1,75 per minuut en gebeld worden EUR 1,27 per minuut. Sms'en kost EUR 0,75 per bericht.Tot gauw, Odido