Skip to main content
10000 Topics
Problemen glasvezel week na installatie
Goedemiddag, Afgelopen december hebben we een aanvraag gedaan voor glasvezel in onze woning. Aangezien we op 3 hoog wonen in een 100 jaar oud huis was het een hele klus om de glasvezel geinstalleerd te krijgen. Uiteindelijk is de installatie dan toch voltooid op maandag 31-3. Na het aansluiten van de nieuwe apparatuur hebben we een week lang kunnen genieten van een werkende glasvezelverbinding. Vanmorgen werden we echter wakker zonder internet. Na in Mijn Odido gekeken te hebben viel mij op dat de installatie er nog niet in stond. (er stond dat de installatiedatum nog onbekend was) Hierop heb ik gebeld om te kijken of dit recht gezet kon worden. Mevrouw heeft toen handmatig de installatie op voltooid gezet, en mij doorverbonden met een collega die mij kon helpen met de verbinding. Deze meneer wist me te vertellen dat er een netwerkmigratie in gang gezet was, en dat er een monteur moet komen. De eerst mogelijke afspraak is zodag in de ochtend. Ik blijf echter met een aantal vragen achter waar ik telefonisch niet echt duidelijk antwoord op kreeg: Alle apparatuur is aanwezig, aangesloten en heeft bovendien al een week gewerkt. Waarom moet er nu weer iemand langskomen. Is dit niet iets dat ik zelf kan doen of wat op afstand gedaan kan worden? Waarom wordt deze netwerkmigratie in gang gezet als er nog geen afspraak is gemaakt? Nu zit ik de rest van de week zonder verbinding. Waarom wordt dit niet geregeld bij het aansluiten van de glasvezelverbinding, of op zijn minst vermeld dat dit nog geregeld moet worden? Wel werd me een voucher voor unlimited mobiel internet aangeboden. Naast dat ik al een unlimited mobiel abonnement heb, is dit voor mij niet dekkend aangezien ik meerdere apparaten heb die bekabeld op internet aangesloten zitten en die geen wifi hebben. Hebben jullie enig idee hoe ik dit verder kan oplossen?
klacht en wil een oplossing
Geachte Odido Klantenservice, Ik heb al drie weken lang 3 mb internet bij Odido, maar de situatie die ik heb moeten doorstaan, is volstrekt onacceptabel en moet onmiddellijk worden opgelost. Sinds drie weken heb ik te maken met extreem slecht internet (slechts 3 MB download), wat mij ernstig belemmert in mijn dagelijks gebruik en werk. Wat echter nog veel frustrerender is, is de manier waarop ik ben behandeld door uw medewerker Shannon en de totale onverschilligheid van Odido in het oplossen van dit probleem. Na talloze telefoongesprekken, waarvan de meeste onproductief waren, kreeg ik eindelijk van Shannon te horen dat ik in aanmerking zou komen voor een korting van 25 euro per abonnent. Deze korting zou ze overleggen met de financiële afdeling, en ze zou me terugbellen zodra dit geregeld was. Tot mijn grote ergernis is dit nooit gebeurd. Nadat de verbinding plotseling werd verbroken, heb ik opnieuw contact opgenomen met Odido en werd me verteld dat Shannon op pauze was en me direct na haar pauze zou terugbellen. Dit gebeurde echter niet. Ik heb haar een uur later opnieuw gebeld, waarna ze via de chat aan een andere medewerker aangaf dat ze bezig was met schoolwerk, wat absoluut niet acceptabel is voor een professional in haar functie. Pas na vier uur kreeg ik weer contact met Shannon, die wederom niet terugbelde zoals afgesproken. Dit gedrag is niet alleen onprofessioneel, maar het toont ook een totaal gebrek aan respect voor de klant. Het lijkt erop dat haar persoonlijke prioriteiten (pauzes en schoolwerk) belangrijker zijn dan haar verantwoordelijkheden tegenover de klanten van Odido. Deze gang van zaken is niet alleen uiterst frustrerend, maar ook volstrekt onacceptabel, vooral gezien het feit dat ik 150 euro per maand betaal voor een dienst die ik niet krijg zoals beloofd. Ik ben inmiddels zo gefrustreerd dat ik overweeg om mijn contract met Odido op te zeggen. Echter, voordat ik deze stap zet, eis ik een passende oplossing en compensatie voor de geleden schade en de maandenlange gebrekkige dienstverlening. Ik verwacht niet alleen de beloofde korting van 25 euro per abonnee, maar een substantiële compensatie voor de drie weken zonder fatsoenlijk internet, alsmede voor de tijd die ik heb verspild aan het onterecht wachten op een terugbelafspraak die nooit werd nagekomen. Ik wil hierbij aangeven dat ik mijn contract met Odido wil voortzetten, maar alleen als er binnen de komende vijf werkdagen een bevredigende oplossing wordt geboden. Mocht dit niet het geval zijn, zal ik genoodzaakt zijn juridische stappen te ondernemen. Ik verwacht spoedig uw reactie en een oplossing voor deze situatie. Met vriendelijke groet,

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen