Skip to main content
10000 Topics
Aansluiting glasvezel Leidschendam
Hoi, Situatie: Glasvezel in de straat aangelegd en gerealiseerd juni 2023. Bericht met verzoek doorgeven persoonsgegevens voor aansluiting indien gewenst gekregen en gegevens doorgestuurd. Niets op gehoord, bij informeren bleek dat t wachten was op goedkeuring en ondertekening installatie formulier door verhuurder (goedkeuring was er al wel voor opvragen contactgegevens aan bewoners) Bleek na mijn navraag (alles per mail) dat t installatieformulier naar oude email adressen waren verstuurd en die namen niet de moeite terug te mailen waar ze wel moesten zijn dus gebeurde er niets.(verhuurder was van eigenaar/naam veranderd) IK ben ertussen gaan zitten en verbond de twee partijen (opendutchfiber en vastgoedmanagers) met elkaar. Dit leek goed te gaan en vastgoedmanagers mailden me dat er contact was geweest met OpenDutchFiber en ze de toestemming hadden gekregen. Mijn vraag dan ook aan ODF ,met de mails eronder , of alles nu in orde was en wanneer ik een installatieafspraak kon verwachten. Hierop niets meer vernomen, dus gebeld , eerst een hoop onzin moeten aanhoren waarna ik alles rustig heb uitgelegd waarop antwoord Michel van ODF “u moet maar even wachten” Na een stevig gesprek kon hij me eindelijk vertellen dat dit installatiedocument ondertekend was en in hun bezit en de installateur vanzelf contact met me zou opnemen ??!! wilde niet vertellen welke installateur dit is ??!! Gevraagd of hij me dit aub als antwoord op mijn mail zou willen mailen, dit beloofde hij. Inmiddels gekregen en weet niet wie ik kan raadplegen voor aansluiting.
tv app werkt niet goed met apple tv
Henk Elzinga 1 review NL 14 uur geleden geüpdatet Storing tv app Odido Vandaag voor de zoveelste keer gebeld met odido in verband met een storing van de tv app van odido. Ik schat dat ik nu ongeveer 5 x gebeld heb. Ik gebruik Apple TV waarop de app is geïnstalleerd. Het probleem is dat de terugkijkfunctie en de gratis series niet meer werken en het beeld op de tv blijft af en toe stilstaan. Ik werd overigens keurig te woord gestaan door een dame van de klantenservice, die mij probeerde te helpen. Maar ze kon niets aan de app veranderen. Omdat ik al een aantal keren over dit probleem had gebeld vroeg ik, hoeveel meldingen hiervan van mij over dit probleem in het systeem stonden. Bleek dat er, dus helemaal geen melding in het systeem stond over mijn klacht. Ik ben dus steeds met een kluitje in het riet gestuurd na elke keer dat ik het app probleem onder de aandacht bracht en dit is dus gewoon schandalig. Ik heb nog even op internet gezocht en zag, dat er honderden klachten bij tros radar over dit probleem waren binnen gekomen. En de klantenservice van Odido weet van niets en dat is natuurlijk geen wonder als je niets noteert. Ik ga er dan ook vanuit dat er niets wordt ondernomen Datum van ervaring: 22 januari 2024 Bewerk Antwoord van Odido Een uur geleden Hoi Henk, dank voor het delen van je ervaring. We dienen deze melding absoluut serieus te nemen, mijn excuus dat de gesprekken niet zijn gelogd in ons systeem. Ik ben gelijk benieuwd hoe deze eerdere gesprekken zijn afgesloten met mijn collega's. We kunnen de app niet zomaar ''veranderen'' maar willen je altijd helpen. Ook wat betreft de app dien je altijd van je favoriete programma's te genieten. Ik wil daarom niet opgeven en dit samen met jou oplossen. Hiervoor heb ik wel wat meer informatie én contact met jou nodig. Zo gaan we hier stap voor stap doorheen. Stuur mij een DM via X/Twitter (@odidonederland) of een privébericht via Facebook (Odido NL). Leg in dit bericht precies uit waar je exact tegenaan loopt, met welke zenders dit is en wat je al hebt geprobeerd. Zo kun we deze stappen uitsluiten. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community (https://community.odido.nl). Deel in dit gesprek gelijk jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Als je ook een link of screenshot van je review deelt, kan ik sneller aan de slag. Super bedankt! Tot snel, Cheyenne van Odido. Reactie HP Elzinga 9611SH12-29091959-3126 De voorlaatste keek werd mij zelfs beloofd dat ik teruggebeld zou worden in verband met de storing. Na de resets is niet direct te zien of de storing verholpen is. Vandaar dat er veel tijd tussen de meldingen zit als dat al terug te lezen is. Wat is er aan de hand: De storing zit alleen in die tv app. Andere apps zoals Apple Music; Apple TV; hbo; Netflix; Apple TV werken naar behoren. Welke problemen ondervind ik met de tv app. een paar keer per dag stopt het beeld. Er verschijnt dan een grijs beeld met daar in een cirkel eindigend in een pijl met de tekst “ oeps er is iets verkeerd gegaan” of “Afspeel fout” Deze storing is onregelmatig soms 2 x per uur, ik heb hier al een paar jaar last van; Door op ok te drukken loopt het beeld gewoon verder. Storing in het menu terugkijken.Deze storing is recentelijk. Klik ik op het menu terugkijken crasht de boel en kom je terug in de Odido app, die vervolgens je weer het menu aanbiedt. Storing gratis series, via de app kom je in het tv menu. Je kiest gratis series en vervolgens crasht de boel en kom je terug in de Odido app.Ook deze storing is recentelijk. misschien zijn er meer problemen maar dat heb ik niet uitgeprobeerd. Wat heb ik gedaan om het op te lossen. Ik heb gebeld met odido tv klantenservice. Standaard wordt gevraagd die boel te resetten. Appje even opnieuw erin zetten en dan houdt het eigenlijk wel op. Ik heb ivm met de storing een nieuwe tv gekocht. Ik heb de streamsnelheid verhoogd naar 400 Recentelijk heb ik een nieuwe modum gekregen. Laatste opmerking: Het ontbreekt niet aan de goede wil bij Odido, maar kennelijk is er niet genoeg kunde om dit op te lossen. MVG HP Elzinga
Wie kan mij informeren of mijn nieuwe modem en beiden wifiplus punten de laatste firmware hebben?
Beste Forum leden, mogelijk rare vraag? maar ik ben er op geattendeerd (door een andere Odido klant) en ik nu als "Odido new be" op dit forum in te schrijven vanwege de vele adviezen en mooie tips. Daarbij gelijk het advies nodig en een aantal vragen als het mag? Als eerste werkt de verbinding super en constant, mijn gevoel zegt dat ik er blij van ga worden na veel gezeur bij Ziggo de laatste 2 jaar na een wijkcentrale update. Nu heb ik wel enkele vragen als het mag…. 1: Wie kan mij informeren of mijn nieuwe Zyxel T-54 modem en 2 wifiplus 5600 punten de laatste firmware hebben? 2: Mocht er nog niet de nieuwe firmware opdraaien hoe zet ik dit in werking? Ik maak uit veel communicatie op dat dit niet standaard bij release van firmware op deze Zyxel apparaten geplaatst wordt. 3: Verder een laatste vraag? kan ik het modem en de 2 wifiplus punten als mesh als één geheel wifi netwerk laten werken? Dus Wifi van modem en 2 stuks 5600 zijn één mesh netwerk.Nu heb ik het modem in de meterkast hangen, (deze kan naar woonkamer voor een beter wifi dekkend bereik beneden) en vanuit daar met UTP kabel de eerste 5600 aangesloten (1e verdieping) en op zolder draadloos de 2e 5600 gekoppeld aan de eerste via Wifi, ik heb nu niet het idee dat de Wifi van de T54 beneden in het mesh netwerk valt van de twee 5600's? Ik heb voor de zekerheid een 3e 5600 in bestelling staan, optie 3: is dat ik dan modem T54 in meterkast laat, de 3e 5600 bedraad aans het Modem T54 beneden in de woonkamer plaats en daarop de andere 5600's draadloos met WPS (na Reset natuurlijk) als Mesh aan elkaar verbindt. Het wifi van de T54 zet ik dan uit. Is optie 3: mogelijk als het toch zo is dat het wifi van de T54 niet mee draait in het mesh netwerk? Graag als het kan advies hoe het mesh wel beter gaat functioneren alvorens ik de mijn tripple set Lynksys Velop Node's te koop ga zetten/ga opruimen… Dank alvast voor adviezen en reacties. Groetjes Michel.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen