Hi,
Ik had samen met mijn huisgenoot klik en klaar besteld op 26-02. De modem is nooit geleverd en vorige week hebben we elke dag meerdere keren met de klantenservice gebeld om dit op te lossen. Uiteindelijk bleek het niet goed te zijn gegaan bij odido en heb ik een nieuw abonnement afgesloten afgelopen vrijdag (dit keer glasvezel vast). Wederom zijn er beloftes gedaan die niet nagekomen worden, namelijk dat het deze week met spoed opgelost ging worden. Blijkt nu dat de monteur pas op 22-03 langs kan komen. Ik heb vanavond gebeld voor vouchercodes en tijdelijk dan zo internet. Heb net een odido prepaid simkaart aangeschaft, maar de codes werken niet. Ik stuur netjes de sms naar 2244, maar er komt geen reactie. Dit betekend dat ik dus weer last minute voor morgen een een werkplek moet regelen. Kan er zsm gezorgd worden zodat ik internet heb? Dit alles kost mij klauwen met geld en heel veel stress afgelopen weken, aangezien ik veel thuis moet werken en dat dus niet kan, hoewel het telkens wel weer beloofd wordt