Skip to main content
Beantwoord

Wachtwoord opvragen werkt niet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb zojuist een abonnement afgesloten bij Odido en wil graag een Odido account aanmaken omdat ik mijn status wil volgen. Echter kan ik geen account aanmaken omdat ik al een account heb volgens de website. Als ik dan op wachtwoord vergeten klik komt er vervolgens ook geen mail binnen. Ik heb wel ooit een abonnement bij tele2 gehad, zou dat er iets te maken mee kunnen hebben?

Kan iemand mij verder helpen zodat ik een nieuw account aan kan maken of dat ik via de mail wel een reset link ontvang?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@tantesok, wat leuk! Van harte welkom! Ik kijk graag met je mee. Als er inderdaad al een oud bestaand account is, koppel ik deze los zodat je dit e-mailadres kan blijven gebruiken voor de inlog van Mijn Odido. Zou je eerst jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel willen plaatsen? Als deze er allemaal staan, laat het dan in dit topic weten. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20541 reacties
  • 10 maart 2025

Hallo ​@tantesok 

Heb je een andere emailadres die je kan gebruiken? Een nieuwe email account aanmaken is zo gebeurd.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2626 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2025

Hi ​@tantesok, wat leuk! Van harte welkom! Ik kijk graag met je mee. Als er inderdaad al een oud bestaand account is, koppel ik deze los zodat je dit e-mailadres kan blijven gebruiken voor de inlog van Mijn Odido. Zou je eerst jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel willen plaatsen? Als deze er allemaal staan, laat het dan in dit topic weten. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 maart 2025

@Cheyenne van Odido Ik heb alle gegevens in mijn profiel geplaatst. Ik heb nu de gegevens van mijn nieuwe adres en rekeningnummer er in gezet. Mocht je de gegevens van mij oude adres en rekeningnummer nodig hebben kan ik dat aanpassen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 12 maart 2025

Hey ​@tantesok, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik zie inderdaad dat er nog een oude Tele2 koppeling in het systeem staat. Deze krijg ik niet verwijderd. Daarom heb ik het doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen dit voor je gaan oplossen. Dit kan wel wat tijd in beslag nemen, houd rekening met 14 werkdagen. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen