Skip to main content

Geen internet met Zyxel t-56 modem

• 11 maart 2025
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Ik heb ook een nieuwe modem nodig want mijn aanknop lampje blijft ook knipperen met t-56 van zyxel. Alles al geprobeerd en niets helpt! Geen internet en verbinding. 

Uitgelichte reactie

12 maart 2025

Toppie ​@Sannephiline, ik heb meteen gezorgd dat je een nieuw modem krijgt. We vragen dit modem van jou wel terug, vergeet deze niet retour te sturen via de instructie die we je sturen per e-mail. We informeren je ook snel over de levering van je nieuwe modem. Laat je het resultaat weten? Dankjewel!

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Sannephiline, absoluut! Je hebt dan last van de bekende verstoring en ik zorg graag dat er een nieuw modem naar je toekomt. Wel zie ik dat de laatste 4 cijfers van je bankrekening niet overeenkomen met die op het contract. Zou je de juiste in je Community profiel willen zetten? Laat het weten wanneer het geregeld is, dan maak ik het in orde!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 12 maart 2025

Ik heb het aangepast! Dank!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Toppie ​@Sannephiline, ik heb meteen gezorgd dat je een nieuw modem krijgt. We vragen dit modem van jou wel terug, vergeet deze niet retour te sturen via de instructie die we je sturen per e-mail. We informeren je ook snel over de levering van je nieuwe modem. Laat je het resultaat weten? Dankjewel!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen