Skip to main content

Hallo ik heb van jullie een mail dat ik een nieuwe modem krijg ,maar ik heb al een nieuwre modem van  jullie gekregen ,het is een Zyxel T -56 . Dus ik heb geen nieuwe nodig .

Met vriendelijke groet .

Richard Basten

Hi ​@Basten, ik help je verder! Is de e-mail waar je aan refereert een bericht dat je het modem mag omruilen? Of dat je echt een nieuw modem krijgt? In het eerste geval mag je deze e-mail gewoon negeren. In het tweede geval kijk ik voor de zekerheid toch graag met je mee. Wil je dan wel jouw Community aanvullen met jouw persoonlijke gegevens? Het gaat om jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Bedankt alvast!

Hoi .

De mail is dat ik nieuwe modem krijg maar heb al een zyxel t56 .

Ik heb wel per ongeluk  op de ik wil een nieuwe modem button gedrukt..

Met vriendelijke groet .

Richard Basten

Hey ​@Basten, ah ik snap hem. Maar dit komt omdat de monteur een modemswap heeft uitgevoerd en dat modem staat niet in ons systeem, daar is wat misgegaan. Je kan het nieuwe modem als nog ontvangen en de T-56 die je nu hebt staan retourneren, dan staat het in ons systeem ook goed. Dat gaat namelijk op serienummer van het modem. Ik zie alleen nog geen verzendorder terug in mijn systeem. Dus er is nog niks opgestuurd.

Reageer