Skip to main content
10000 Topics
glasvezel activatie
Sinds gisteren hebben ze onze patch geïnstalleerd gisteravond, en we konden gelijk gebruik maken van onze glasvezel gaven ze aan echter brandt het alarm op de mediaconverter gelijk Odido gebeld om onze diensten te activeren maar dat kon helaas niet omdat er alarm op het kastje brandt met geen signaal, waardoor ze de storing hebben gemeld bij de netbeheerder van het glasvezel en vanochtend weer contact gehad en gaven ze aan dat de glasvezel het vandaag gaat doen en dat de monteur dit vandaag gaat maken, echter is het nu 19 uur en wederom is de monteur weer niet geweest om in de wijkkast te activeren de glasvezel, we hebben veel ervaringen met die delta netbeheerder die heel erg laks zijn en niet snel oppakken, Maar nu lees ik op de wenste van deltanetwerk dat de provider Odido de diensten moet activeren en dat hun er niet voor staan dat lijkt mij toch ook het signaal? nu staat er ook voor donderdag nog monteur ingepland van guidion maar die hoeft niet door te gaan omdat we zelf alles goed hebben geïnstalleerd zal het daar mee te maken hebben dat we onze diensten nog geen gebruik van kunnen maken? Mij is verteld dat Odido dat ook zelf kan doen en binnen 15 min werkend internet heb, graag wil ik dat Odido deze problemen bij de netbeheerder eens snel gaan aanpakken en dat ze druk gaan opvoeren we zijn al een maand verder met die deltanetwerk daarvoor al problemen met delta gehad en nu hier weer,

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen