Skip to main content
10000 Topics
Al meer dan 11 weken geen internet!! Odido kan (en wil) het niet oplossen. Wie kan mij wel helpen?!
Hallo allemaal, Sinds 23 juli heb ik geen internet verbinding meer, daarvoor (vanaf aansluiting) was het al slecht omdat het vaak uitviel. Het probleem zit niet in de ONT/het Modem en de netwerkbeheerder (Delta) moet de FTU doormeten. Ik heb al 6 (!) Guidion monteurs gehad die allemaal hetzelfde hebben teruggekoppeld aan Odido: Delta moet fysiek komen voor een lijnmeting. Delta is nog nooit geweest. Ik kan hoog springen, ik kan laag springen. Het resultaat is dat er dus voor de zesde keer een Guidion monteur is geweest die heeft aangegeven dat Delta moet komen. Dit probleem speelt grofweg: Minuut 1: DATA aanwezig + PON aanwezig op ONT, het modem is verbonden met het internet (groen wereldbolletje)Minuut 2: PON valt weg op ONT, Data valt weg op ONT. Het modem is daardoor helemaal niet meer verbonden met het internet (geen wereldbolletje).Minuut 3: Zelfde als minuut 2.Minuut 4: PON komt weer terug op ONT, Data komt een paar seconden later weer terug op ONT. Het modem heeft geen verbinding maar laat wel een rood wereldbolletje zien.Minuut 5: Zelfde als minuut 1. Ik word al 3 maanden van het kastje naar de muur gestuurd door Odido. Ik heb meer dan 30 keer (!) gebeld met de klantenservice van Odido, gechat via Messenger, gebeld met Delta Klantenservice, gebeld met Delta Netwerk, gebeld met Delta Glasvezel aanleg en gebeld met Guidion. Niks helpt. '’We zijn er druk mee bezig'’ en '’Delta is op de hoogte'’ is het enige dat Odido kan aangeven'’. Vervolgens krijg ik een e-mail dat '’de melding is opgelost'’. Ik kan er dan wéér achteraan gaan bellen dat het niet is opgelost waarna ze een nieuw ticket maken (dat later weer wordt '’opgelost'’). Ondertussen mag ik wel vrolijk doorbetalen en is het nog maar de vraag of ik het geld terugkrijg van de afgelopen 3 maanden dat ik geen verbinding heb gehad. Odido belooft heel veel, maar als ik de vele topics hier lees vrees ik dat ik kan fluiten naar mijn geld en ik dus betaald heb voor lucht. Daarbij heeft het mij 6 vrije dagen gekost om de Guidion monteurs te ontvangen. Dat is meer dan een week vakantie, zonde!!! Kortom, wie weet wat ik nog meer kan proberen? Ik weet zelf geen opties meer, behalve fysiek langsgaan bij de Odido winkel in de stad. Maar ik vrees dat de medewerkers daar net zo weinig mogen als degene aan de telefoon. Mijn advies: NOOIT een abonnement afsluiten bij Odido. Je zit veel beter rechtstreeks bij de netwerkbeheerder, zoals Delta of KPN . P.S. de medewerkers van Odido zijn allemaal zeer vriendelijk en proberen mij zo goed en kwaad als dat ze mogen in hun functie van Odido te helpen. Dus daar ligt het niet aan. Dat mag ook gezegd worden! Maar tja, op alleen vriendelijkheid heb ik geen internetverbinding…..
Defecte modem
Mijn modem gaf na opnieuw opstarten een groen knipperend powerlampje en wilden niet meer doorstarten.Op donderdag 12 december gevraagd of ik een nieuwe modem zou kunnen krijgen. Ik zou door de storingsdienst terug gebeld worden. Daar ik geen bevesting had gehad op vrijdag 13 december weer gebeld en mijn vermoede bleek juis ze konden niets terug vinden van mijn gesprek van de vorige dag. Weer gevraagd om een nieuwe modem hier kreeg ik het zelfde antwoord maar dat het druk was bij de storingsdienst zou weer teruggebeld worden. Ik kan begrijpen dat het druk was maar geen reactie of bevestiging van het gesprek geeft mij de indruk dat ik niet serieus wordt genomen. Ik had een onderbuik gevoel toen maar op internet gezocht, daar dezelfde modem kunnen kopen voor 29 euro op internet. Deze aangesloten en werkte gelijk had alles weer. Woensdag 18 december maar weer gebeld daar kreeg ik wel te horen dat ze zagen dat ik op 13 december gebeld was. Er werd mij weer gezegd dat de storingsdienst mij zou terug bellen maar dat het druk was maar zou een aantekening meesturen dat ik uitelijk vrijdag 20 december er contact met mij opgenomen zou worden of een nieuwe modem opgestuurd zou worden. Vrijdag 20 december niets vernomen helaas en de hoop opgegeven dat er nog contact met mij opgenomen zou worden. Bij KPN mij maar aangemeld en daar gebruik gemaakt van automatisch opzeggen vond het wel welletjes na 3 keer bellen. Vandaag 30 december nog steeds niets vernomen trouwens.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen