Alle informatie over bundels, extra's en andere diensten.
Recent actief
wat is de reden dat elke week (laatste 3 weken) het bellen vanuit zwitserland duurder wordt? het begon met 0,22 en js nu 0,25 (los van het feit dat ik al 25.- euro moet betalen voor 2 gb terwijl ik normaal in europa (lees eu) 26 gb p/mnd heb als onderdeel van mijn abonnement
Weet iemand of het mogelijk is vervroegd op te zeggen?Mogen ze hiervoor kosten rekenen zoja wat?En kan ik ook met degelijke redenen deze kosten ontlopen? Alvast bedankt
Ik probeer enkele weken mijn bundel te upgraden. Echter inloggen op de app of online gaat niet. Denk zo een 100 keer inloggegevens gewijzigd en codes ingevoerd geen succes. Aanzetten/uitzetten waar en wanneer je maar wilt is dus onmogelijk. Door dit gedoe heb ik dus onnodig hoge kosten
Hoezo moet je extra kosten betalen als je een langere tijd in het buitenland zit maar wel binnen je mb verbruik blijft? T-mobile geeft zelf aan dat je binnen de eu gebruik kunt maken van je MB’s
In de privacy instellingen alleen per mail benaderen ingesteld.Als je weer opnieuw inlogt staat alles weer aan.Ik wil dat het irritante gebel van T-Mobile ophoudt.Steeds weer een ander nummer wt belt.Ik wil weten hoe ik recht van verzet indien, en dus niet via de instellingen want dat helpt niet.
Hallo,ik wil graag mijn account van dit forum verwijderen.Kunnen jullie dit regelen, bedankt alvast.Mvg Timo
Waar kan ik de voorwaarden vinden waarmee ik akkoord ga als ik een MB-aanvuller koop, of wanneer ik kies voor “internet op lage snelheid“?
Hallo,Ik wil bij deze het verzoek indienen om mijn account te verwijderen.Groeten,MichelMiVo
Ik kan geen sms'jes 9ndvangen of premium dienstenKan 9ok niet
Goedenavond, Ik ben laatst mijn telefoon verloren en mag eind Juni verlengen. Moet je dan een nieuwe simkaart kopen of krijg je die er dan gewoon bij? Mvg
Het lukt mij niet om Deezer te activeren. Het zit wel in mijn bundel. Nu krijg ik bij invoer 06 nummer geen Sms.
Ik heb een Tele2 abonnement.Tele2 is toch overgenomen door T-Mobileneem ik aan?Is het dan mogelijk om de Welkom sms-berichten Buitenland uit te zetten aub ?
Line is een populaire messaging app die ik al 10 jaar heb gebruikt. Maar nu kan ik geen verificatie codes meer ontvangen van het bedrijf. Zulke verificatie code is nodig indien je de app opnieuw geinstalleerd hebt om in te loggen.Er zijn twee mogelijkheden om de verificatie code aan te vragen als deze niet ontvangen wordt.Druk op Resend code Call me insteadMaar het lukt niet met allebei om zulke codes te moge ontvangen. Er verschijnt geen foutmelding dus neem ik aan dat de verzonden code wordt geblokkeerd. Ik las een review van een gebruiker op deze website dat de optie “Call me instead” is verboden in Nederland. Heeft dat iets mee te maken met Artikel 9 van de GDPR zoals deze van toepassing is op Telesales?Maar hoe zit dat met het ontvangen van verificatie codes in Nederland? Line is bevestigd in Japan dus zulke codes zullen vandaar worden verzonden neem ik aan.Hierbij een afbeelding van de app waar je de verificatie code moet invullen.
Beste, Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen vandaag en deze wou ik activeren. Ik heb op mijn oude toestel een esim en die heb ik per ongeluk verwijderd. Nu is de klantenservice niet bereikbaar tot aanstaande dinsdag en ik zie het niet echt zitten om zolang zonder mobiel te moeten doen. Is er een andere oplossing? Want via de activerings pagina kom ik helaas niet verder. Alvast bedankt, Paul
Ik heb thuis ip camera's met een geheugenkaart die ik via een app kan bekijken alleen via de wifi.Nu zou ik ook graag mijn camera beelden willen bekijken via de app op mijn mobiel via internet als ik niet thuis ben.Nu heb ik gelezen dat je in de router poorten moet open zetten om het te laten werken?Graag zou ik info willen hoe dit moet?Met vriendelijke groet, Groothedde
Enige tijd geleden met nieuwe provider in zee gegaan, zij regelden de opzegging bij T-Mobile. Overzetten met behoud van nummer ging probleemloos, ook in mijn account van T-Mobile stond keurig vermeld dat het abonnement is stopgezet. Gisteren zag ik dat voor de komende periode geld was afgeschreven door T-Mobile, deze afschrijving heb ik onmiddellijk gestorneerd. Vandaag kreeg ik een e-mail met verkapte dreigementen om alsnog te betalen.Overigens heeft in mijn regio de mobiele verbinding er een paar dagen uitgelegen. Volgens de voorwaarden van T-Mobile zijn daar vergoedingsmaatregelen voor. Nooit iets van gehoord. Derhalve i.p.v. dat T-Mobile geld van mij te goed heeft is het omgekeerde het geval.
Hi, wat houdt travel en surf in? Ik zit momenteel in de USA en zou graag data willen aangezien ik veel reis en ik dus niet alrijd WiFi heb. Wat zijn de kosten?
Beste, Wij hebben in begin 2021 in de T-mobile winkel een verlenging van een mobiele abonnement doorgevoerd inclusief telefoon. Er was enige twijfel tussen een Samsung en een Apple, maar de verkoper heeft ons overgehaald de Samsung telefoon te nemen in verband met de gratis earbuds die Samsung middels een promotie zou leveren. Onze promotie is begin april 2021 goedgekeurd. Tot op heden hebben wij nog geen earbuds mogen ontvangen. Wij hebben tientallen keren contact gezocht met Samsung maar zonder resultaat. Wij hebben contact opgenomen met het ACM en die raden ons het volgende aan: ‘Komt u er niet uit met de fabrikant? Spreek dan ook de verkoper aan. Hij heeft u het product verkocht, u hebt met hem een koopovereenkomst gesloten. De actie van de fabrikant was onderdeel van die koopovereenkomst. Vaak adverteert de verkoper hier ook mee. U mag verwachten dat de verkoper zijn best doet om een oplossing te krijgen.’ Ik heb daarom op 23 maart contact opgenomen met T-Mobile en een verzoek ge
Hi, This is very frustrating...I have already moved away from NL for months and have reported this to your customer services. I have ended both Thuis and Mobile subscriptions and accounts, with no new bills showing since January 2022 (see below screenshots). When I moved, I returned the router hardware provided with Thuis via PostNL.So why am I still getting charged 10,95euros per month?
Dag allemaal,vandaag is mijn mobiele abo geactiveerd. Op 28 april wordt het Thuis abo aangesloten. nu stond er in mijn inlogpagina dat ik een mobiel nummer moet toevoegen aan Thuis voor de klantvoordelen. Alleen doet dit het niet 🥴 Moet ik dan wachten tot de 28e? Of hoe kan ik dit anders doen. De chat heb ik geprobeerd maar de chatbot is waardeloos. Sorry, Ben er een beetje chagrijnig van geworden. Ik kan nu niet praten (stem kwijt) en wil dus chatten, maar ik moet van de Bot steeds bellen 😩
Soms krijg ik een op mijn mobiel een advertentie op een website van t-mobile. Deze is erg irritant, aangezien je website automatisch naar advertentie scrollt. Er zit in de advertentie meerdere invoervelden, en die komen Erg irritant is dat als je weer weg scrollt, je daarna weer naar de advertentie wordt gebracht. Mijn verzoek deze advertentie aan te passen of niet meer te verwijderen in deze vorm.
Hi Ik wil graag hulp bij het verwijderen van mijn T mobile account (incl alle daarbij behorende gegevens)Hopelijk is er iemand die me daarbij kan helpen.
iPhone 12 Pro bij de winkel ingeleverd voor reparatie : faceID werkt niet meer.Na een week een bericht dat de verkeerde telefoon was aangemeld door de medewerker in de shop. Ik had inderdaad een blauw toestel ingeleverd maar de medewerker had met een heel ander IMEI nummer ingevoerd.Na anderhalve week krijg ik een prijs-opgaaf : 692,42 euro ! Want er zou vocht in het toestel zitten.Ik heb gewoon 2 jaar garantie. Ik krijg fotos te zien waar ik niets aan kan zien. Een botte brief zonder verdere uitleg en of ik het geld wil betalen.Als ik het niet wil moet ik 36,30 onderzoek betalen. VOCHT ? No way.Ik ben van plan de rechtsbijstand erop te zetten als ik zo de reacties op emerce.nl en bnnvara lees.What to do ? (En dat na jaren zakelijke klant te zijn)
Kan ik ook een tijdelijk internet en bellen voor canada krijgen?
Zou sympathiek zijn van T mobile als zij simkaarten kunnen uitdelen zodat deze mensen nog een beetje contact kunnen onderhouden met het thuisfront.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.