Goedendag,
Graag een oplossing voor het niet via *21*123456789# kunnen doorschakelen.
Ik heb al heel veel geprobeerd en de klanten service lukt het ook niet
met vriendelijke groet,
M. van Langeraad
Goedendag,
Graag een oplossing voor het niet via *21*123456789# kunnen doorschakelen.
Ik heb al heel veel geprobeerd en de klanten service lukt het ook niet
met vriendelijke groet,
M. van Langeraad
Hi
Goed dat je het aanegeeft. Zou je het volgende eens kunnen proberen?
Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
Laat je even weten of het zo lukt? Als het niet werkt, zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee.
Goedendag,
Graag een oplossing voor het niet via *21*123456789# kunnen doorschakelen.
Ik heb al heel veel geprobeerd en de klanten service lukt het ook niet
met vriendelijke groet,
M. van Langeraad
Goedendag,
Graag een oplossing voor het niet via *21*123456789# kunnen doorschakelen.
Ik heb al heel veel geprobeerd en de klanten service lukt het ook niet
met vriendelijke groet,
M. van Langeraad
Goedmorgen,
Het bovenstaande is allemaal al geprobeerd. Ook hebben we al contact gehad met de service desk. het begint direct al met **21*123456789# dat de foutcode MMI code foutief.
Het is echt heel vervelend , met een ander mobiele telefoon lukt het wel.
met vriendelijke groet,
M. van Langeraad
Hi
Ik heb gereageerd op je privébericht.
Hallo,
Ook hier het probleem met een zakelijk nummer van t-mobile.
Ik heb ooit het doorschakelen aangezet via een oude Nokia.
Tegenwoordig hebben we smartphones en wil ik het dooschakelen graag weer uit hebben.
Dit krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar met alle bovengenoemde stappen en ook de klantenservice komt er niet uit. Ook ik krijg de melding verbindingsprobleem of ongeldige mmi code.
Ik heb van verschillende personen gelezen dat jij de oplossing schijnt te hebben.
Alvast bedankt
Hi
Ik zie dat het om een zakelijk nummer gaat en daarbij heb ik niet genoeg toegang en kan ik geen wijzigingen doorvoeren. Je kan het beste opnieuw contact opnemen met de zakelijke klantenservice en vragen of ze je case willen doorzetten naar de technische afdeling. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112.
Ik hoop dat je zo verder komt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.