Skip to main content

Zoals titel, Ik heb het e-mail adres voor my t-mobile gewijzigd (mobiel account). Dit is allemaal goed gelukt, het nieuwe e-mail adres staat goed in my t-mobile. Ook heb ik mail van service@t-mobile.nl op het juiste nieuwe e-mail adres gekregen wat dit bevestigd.

Echter alle notificaties van het forum/community hier komen nog binnen op het oude, verkeerde e-mail adres. Kan een t-mobile medewerker er voor zorgen dat het e-mail adres voor de community hier ook goed word ingesteld? 

Het e-mail adres op de community kan niet door jezelf worden aangepast, een moderator kan dit wel voor je doen. Heb even geduld, een moderator zal je bericht z.s.m. beantwoorden.


Dank je wel Gerrit! 


Hi @Shilka 

Ik kan dit voor je wijzigen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin je huidige e-mailadres en je nieuwe e-mailadres? Dan kan ik het direct wijzigen. 


Privébericht is gestuurd.


En het is geregeld, dank je wel!