Skip to main content

Ik probeer enkele weken mijn bundel te upgraden. Echter inloggen op de app of online gaat niet. Denk zo een 100 keer inloggegevens gewijzigd en codes ingevoerd geen succes. Aanzetten/uitzetten waar en wanneer je maar wilt is dus onmogelijk. Door dit gedoe heb ik dus onnodig hoge kosten 

Goedemorgen @Dayishetkwijt  Welkom in de community op deze zonnige zondag.heb je al in je spammail gekeken? 

Anders Misschien even langs een shop gaan? Klik hier voor openingstijden

Of wachten op de hulp van de moderators. Het is weekend dus het kan even duren.

MVG en succes 

 


Hallo @Dayishetkwijt 

Wat is de foutmelding die je ziet wanneer je probeert in te loggen? Inloggen doe je met je emailadres en misschien ook eens via een andere apparaat proberen?


Ik krijg de hele tijd oeps er ging iets fout


@Dayishetkwijt 

Je logt in met het privé emailadres? Ook nog geprobeerd via een andere apparaat?


Hi @Dayishetkwijt 

Goed dat je dit aangeeft. Ik heb je oude account verwijderd want die leek verlopen te zijn. Zou je opnieuw een My T-Mobile account kunnen aanmaken en laten weten of het nu wel werkt? Op deze pagina kun je de stappen volgen om een account aan te maken.

Ik hoor graag of het lukt!