Skip to main content

Hallo,

Ik heb mijn pincode 3x foutief ingevoerd, dus moet nu mijn pukcode hebben.

Als ik me probeer in te loggen op my t-mobile krijg ik de melding dat mijn account niet meer actief is.

Als ik een nieuw account aan wil maken en mijn nieuwe abonnement wil toevoegen, krijg ik een sms code toegestuurd via sms, maar deze kan ik dus niet zien, omdat ik niet in mijn telefoon kom.

Ik kan ook niet bellen en het kaartje van de simkaart kan ik ook niet vinden.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

Alvast bedankt!

Heb toch mijn pukcode gevonden, dus probleem is al opgelost!

 

Mvg Ralph


Hoi ik heb het zelfde probleem als hier boven.

Maar ik heb mijn pukcode niet meer.


Hoi ik heb het zelfde probleem als hier boven.

Maar ik heb mijn pukcode niet meer.

Als je inlogt in je My T-Mobile omgeving dan kan je via deze pagina als het goed is alles vinden over je simkaart. Zo staat hier je simnummer, kan je de simkaart blokkeren maar ook de Pukcode bekijken of telefoonnummer wijzigen.

 


Hoi geruit bedankt,

Helaas was er nog geen account aangemaakt,. 

En om een account te gebruiken sturen ze een SMS naar je tefoon.

Maar die doet het niet 

GA de klanten service zo bellen nogmaals bedankt.