Skip to main content
  • 840 Topics
  • 9,293 Reacties
840 Topics
Slechte service en onverantwoordelijkheid
Ik heb de Samsung S24 Ultra 512 ruim een week geleden besteld tijdens aanbiedingen waarbij ik een gratis smartwatch bij de telefoon Krijg, maar de bestelling werd niet afgeleverd en werd geannuleerd door ODIDO! Nu, na verschillende gesprekken met de klantenservice van ODIDO, is het laatste wat ik heb ontdekt dat ik geen gratis smartwatch zal ontvangen bij mijn bestelling en dat ze niets kunnen doen om te hulpen. Hoewel ik eerder contact had opgenomen met de klantenservice en ze beloofden me dat ik het smartwatch toch zou krijgen en het enige dat ik hoefde te doen was wachten tot de telefoon terugkeerde naar hun magazijn en wachten tot de bestelling door hen werd geannuleerd en vervolgens opnieuw bestellen via de klant dienst. Ik heb zojuist contact opgenomen met de klantenservice om me te helpen met mijn nieuwe bestelling, om de smartwatch toch te claimen met de telefoon, maar het enige wat ze zeiden is dat ze me niet kunnen helpen en dat de aanbieding al is verlopen en dat het niet hun schuld is dat mijn bestelling niet is afgeleverd. en nu heb ik mijn bestelling geannuleerd omdat ze zeiden dat ik het horloge aan het eind van de dag niet zou krijgen. Hoe beschamend is het voor een groot bedrijf als het uwe om zijn fout niet toe te geven en de klant de schuld te geven! Het is heel duidelijk dat het jouw schuld is, want ik ben al klant en heb gevraagd om het contract te verlengen, wat betekent dat je al mijn gegevens hebt, maar je hebt deze niet naar het bezorgbedrijf AMP gestuurd, waardoor ze weigerden de telefoon af te leveren en het dan met hen terugsturen. Het is echt een slechte ervaring. Ik zit al meer dan een week in een spiraal, alleen maar omdat ik erover nadacht om een nieuwe telefoon van ODIDO te kopen! Bovendien heb ik al alle gegevens ingevuld die nodig zijn, maar het bezorgbedrijf heeft bij bezorging geen gegevens over mij. Als u nog steeds iets kunt doen om de fout te herstellen, hoor ik jullie: Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
eSIM problemen. Help mij
Geachte Odido, Ik schrijf u met grote frustratie over mijn recente ervaringen met uw dienstverlening, met betrekking tot het aanvragen en activeren van een eSIM. Op 2 maart 2024 heb ik bij uw bedrijf een eSIM aangevraagd, met nummerbehoud. Mijn bestelnummer is 209323286 en het telefoonnummer waar het om gaat is XXX. Tot op heden heb ik echter geen werkende eSIM kunnen ontvangen, ondanks meerdere pogingen en contact met uw klantenservice. Na het ontvangen van de eSIM en het scannen van de QR-code, ontdekte ik dat deze niet werkte. Na contact opgenomen te hebben met uw klantenservice, kreeg ik te horen dat ik moest wachten tot het einde van de maand, wanneer mijn nummer zou worden overgezet. Dit was teleurstellend, maar ik begreep dat dit proces tijd kon kosten. Echter, een week geleden, toen mijn oude abonnement was gestopt, probeerde ik opnieuw de eSIM te activeren, zonder succes. Opnieuw nam ik contact op met uw klantenservice, waar ik te horen kreeg dat ik de eSIM nog niet mocht activeren. Dit gebrek aan duidelijke communicatie was frustrerend, maar ik hoopte dat het probleem snel opgelost zou worden. Helaas, een week later, ben ik nog steeds zonder internet en belmogelijkheden, maar heb ik wel een factuur ontvangen voor een dienst die ik niet kan gebruiken. Vandaag probeerde ik opnieuw contact op te nemen met uw klantenservice om opheldering te krijgen, maar tot mijn verbazing werd de verbinding verbroken voordat mijn probleem zelfs maar volledig was besproken. Dit niveau van service is volstrekt ontoereikend en teleurstellend. Ik verwacht als betalende klant een minimum aan respect en service. Ik verzoek dan ook dringend om een directe oplossing voor mijn eSIM-activatieprobleem en een passende compensatie voor de periode waarin ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn diensten. Ik hoop oprecht dat u mijn klacht serieus neemt en zo snel mogelijk actie onderneemt om dit probleem op te lossen. Mocht u verdere informatie nodig hebben, dan ben ik beschikbaar op e-mail op XXX. [Persoonlijk gegevens verwijderd door moderator. Deze staan openbaar!]
Geen terugbetaling omdat ze de dubbele betaling kwijt zijn
Vanaf dag 1 dat ik in contact ben geweest met Odido is alles misgegaan. Bij de bestelling heb ik meerdere keren moeten bellen om te checken of ze de bestelling hebben doorgevoerd. Ik had al aangegeven dat er haast bij zat omdat ik de zakelijke telefoonnummer snel moet gebruiken ivm nieuwe klanten. Vervolgens heb ik twee keer moeten betalen, zowel online als aan de deur vanwege een fout in het systeem en kreeg ik de vraag of ik het geld voor 1 week kon missen en dat dit direct terugbetaald zou worden. Nou ondertussen zijn we 4 weken verder en heb ik mijn geld van 271 euro nog steeds niet terug. Vandaag dus iemand aan de telefoon gehad (service) die alleen aan het haperen was en niet eens weet hoe hij met klanten moet omgaan. Hij vertelde me dat ze de betalingen niet kunnen vinden terwijl ik duidelijk alle betaalbewijzen heb meegestuurd en zolang ze de betalingen niet kunnen vinden, zullen ze niets terug betalen. Dit is toch te gek voor worden. Zij maken er mijn probleem van en ben ik dus mijn geld kwijt en dan vervolgens nog wel het lef hebben om maandelijks de abonnementskosten eraf te schrijven. Stelletjes dieven! Vervolgens werd er aan de telefoon gezegd dat ik gerust juridische stappen mag nemen, alsof ik het niet zou doen! Wacht dus inderdaad gerust af, want ik heb jullie al genoeg tijd gegeven en aangezien jullie makkelijk aangeven dat ik 'gerust juridische stappen mag nemen’ dan ga ik dat ook zeker doen. Ik ben echt woedend! Niet te geloven hoe slecht jullie met klanten om gaan en blijkbaar ben ik niet de enige die wacht op een terugbetaling. Als jullie niet snel jullie zaakjes op orde krijgen, dan zullen jullie nog meer klanten verliezen. Ik ga er in ieder geval naar kijken hoe ik mijn 2 telefoonabonnement en tv/internet abonnement kan ontbinden, want dit is niet hoe jullie met klanten om gaan.
Spijt van bestelling; wil annuleren
Hallo, Uit de hectiek van werk en geklokkeerde te;lelefoon oplossen in winkel thuis gekomen heb ik spijt vd bestelling die ik daar heb gedaan. Was gestressed doordat ik mijn werk onderbrak, de voorman dat niet beviel en ik de telefoon nodig heb om bereikbaar te zijn voor vrouw en kinderen. Vanmorgen kreeg ik bericht van Odido dat mijn telefoon was afgesloten omdat er malware op was gevonden. Heb gisteren wat veel sms’jes verstuurd en ontvangen en ik vermoed dat dat gezien werd als veroorzaakt door malware [wat dat ook precies moge zijn[, In de winkel heb ik mijn adrresboek overgeschreven, omdat ik deze niet digitaal over mocht zetten, wegens gevaar v besmetting. Toen weer naar het werk gegaan, omdat het erg druk was in de winkel en ik lang zou moeten wachten. Toen ik weer terug was, lukte het niet de telefoon te wissen / naar fabrieksinstellingen te gaan, omdat ik geen iCloud wachtwoord wist [nog nooit gebruikt, vzv ik weet], De baliemedewerker zei dat telefoons zo snel verouderen dat een 13 versie de beste keuze was. Om direct weer bereikbaar te zijn, raadde ze me aan een toestel van 10e euro te kopen en daar de nieuwe simkaart in te doen. Ook omdat de njeuwe simkaart niet zou passen in de 4 die ik nog thuis had liggen. Toen in vredesnaam haar voorstel voor een bestelling aanvaard, omdat ik niet het overzicht had hoe nu verder. Wil bestelling nu annuleren; kan ik dat nog doen en hoe doe ik dat? Emil Möller
Telefoon van 75 jarige kwijt door PostNL, Odido helpt niet
ijn moeder heeft een bestelling voor een telefoon bij uw bedrijf, met de verwachting dat deze op 1 maaart zou worden bezorgd. Ondanks het feit dat mijn moeder de hele dag thuis was om de bezorging in ontvangst te nemen, is er geen bezorger verschenen. Later ontvingen we een e-mail waarin stond dat de telefoon bij een Primera-winkel zou liggen. Mijn moeder, die slecht ter been is en afhankelijk is van een rollator, heeft meerdere malen tevergeefs geprobeerd de telefoon op te halen bij de genoemde Primera-locatie. Op 8 maart belde mijn moeder me om te melden dat de postbode aan de deur stond. de postbode vroeg haar om in de brievenbus te kijken of de telefoon daar was achtergelaten, maar helaas was dit niet het geval. Na contact te hebben opgenomen met uw klantenservice, werd ons verteld dat er een onderzoek zou worden gestart en dat we binnen twee weken een update zouden ontvangen. Op 22 maart heb ik zelf contact opgenomen met uw klantenservice om de stand van zaken te controleren, waarbij mij werd verteld dat er nooit een melding was gemaakt van ons probleem. Ik heb de medewerker geïnformeerd over het eerdere gesprek en verzocht om het gespreksverslag op te zoeken. Na een korte pauze werd mij verteld dat het nu te laat is om een onderzoek te starten en dat er niets meer voor ons kan worden gedaan omdat we te laat zouden zijn met melden. Dit is onacceptabel. Mijn moeder, een 75-jarige vrouw, heeft recht op de telefoon die zij heeft besteld en betaald. Bovendien is de manier waarop deze kwestie is afgehandeld buitengewoon teleurstellend en onprofessioneel. Ik verzoek u vriendelijk om deze kwestie onmiddellijk aan te pakken en een passende oplossing te bieden. Dit kan onder meer een spoedige levering van de telefoon zijn, een volledige terugbetaling plus een andere vorm van compensatie voor het ongemak dat mijn moeder heeft ervaren.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen