Hoi, het ontbreekt aan zaken als of het een nieuw abonnement, telefoon of een verlenging is en wanneer dar precies is aangegaan.
Het handigst is dat je dan even teruggaat naar de winkel. Die kunnen je alles uitleggen over annuleringen voor jouw specifieke zaak.
Hou, het ontbreekt aan zaken als of het een nieuw abonnement, telefoon of een verlenging is en wanneer dar precies is aangegaan.
Het handigst is dat je dan even teruggaat naar de winkel. Die kunnen je alles uitleggen over annuleringen voor jouw specifieke zaak.
dank voor je snelle reactie,
ik heb al jaar of 10 een abonnement bij Odido, heb ondertussen ook de thuisdiensten van Odido en verleng altijd vanzelf, zonder toestel
omdat het altijd druk is als ik in de winkel kom owat niet vaak is overigens] en het vandaag en morgen erg druk is / zal zijn in de winkel, voel ik me opgelaten als ik morgen met deze lastige materie in de winkel kom
Hoi
Wat heb je nu precies in de winkel gekocht en wat was de exacte aankoopdatum?
een iPhone13, die is besteld en zou eind volgende week aankomen
datum van het hele verhaal is vandaag
bestelling heeft bestelnummer 211136819.
Oh, als je hem nog niet ontvangen hebt kun je even de klantenservice bellen. Die kan je dan helpen. 0800-0092.
die zijn dinsdagochtend pas weer bereikbaar, is dat ok / op tijd?
Met de paasdagen zijn ze gesloten. Maar morgen gewoon open.
ok, dan bel ik de servicedesk morgen, thx
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.