Goede middaag,
Order nr 211165291
Ik heb tijdens de deals een samsung "S24 Ultra" gekocht. De deal zorgt ervoor dat ik gratis een watch bij de bestelling krijg.
Vandaag was dan eindelijk de levering via AMP.
De koerrier namens AMP had echter storing aan zijn apparatuur (en had dit vaker gaf hij aan) waardoor hij helaas de aflevering niet kon afronden en het toestel mee terug nam. De bestelling wordt geannuleerd zei meneer en als we willen kunnen we opnieuw via odido bestellen.
Echter zou dit betekenen dat we niet langer in aanmerking komen voor de deal.
Hoe lossen we dit op Odido? Ik wil graag ontvangen waar ik recht op heb.
Ik kom er met jullie klantenservice niet aan uit, ik zit in een oneindige loop van doorverbinden en AMP kan het al helemaal niets interesseren.
De bestelling is nog niet geannuleerd, maar het advies van het bezorgbedrijf “AMP” was: bestelling annuleren en opnieuw bestellen, maar dan geef ik de schuld aan het vrije uur en werd de wachttijd ook erg lang!
Ik hoor het graag. Alvast bedankt