Hoi, paar vraagjes. Waarom wordt een product niet direct geleverd terwijl er in de shop staat dat deze direct leverbaar is? Was namelijk een argument om bij jullie te kopen. En waarom hebben jullie geen bestelhistorie/bestelstatus bij je account staan? Dit is toch gangbaar bij een webshop, nu moet je het doen met een SMS-je. Ik hoor het graag.
Direct leverbaar en bestelstatus
Beste antwoord door Johrick van Odido
Hi
Welkom op de Odido Community! 😎 Ik kan mij voorstellen dat je wat vragen hebt, ik ga deze voor je beantwoorden! Het kan soms voorkomen dat het toestel wel op direct leverbaar staat maar er op dat moment toch geen voorraad blijkt te zijn. We doen er dan alles aan om de bezorging als nog snel plaats te laten vinden. Ook kan het voorkomen dat er op de achtergrond nog wat checks gedaan moeten worden of dat een bezorgpartner niet snel een koerier heeft, ook dit kan invloed hebben op de bezorging.
Geen zorgen, we hebben gelukkig wel een bestelstatus pagina! Deze kun je vinden op onze website, Bekijk de status van je Odido bestelling | Odido. Hier kun je je gegevens invullen en kun je zien hoe het ervoor staat met je bestelling. Heb je gekozen voor bezorging in 1 van onze winkels? Dan kun je geen bestelstatus inzien en zullen mijn collega’s je op de hoogte houden, inderdaad via sms. Laat je het mij weten als je nog meer vragen hebt? 😊
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.