Beantwoord

Aanvraag eSIM niet beschikbaar

  • 30 March 2024
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Beste,

 

Ik ben overgestapt naar een andere telefoon en zou deze graag gaan Gebruiken. Voordat ik deze in gebruik kan gaan nemen heb ik een nieuwe eSIM nodig. In Mijn Odido staat er bij eSIM bestellen "geen producten beschikbaar”. 

Ik lees op dit forum dat er blijkbaar een storing is met het aanschaffen van een eSIM via Mijn Odido. Is het wel mogelijk voor de klantenservice om dit voor mij te doen? Als dat kan, dan zou ik wel graag zeker willen weten dat het ook mogelijk is om (vanwege de storing) die te activeren. Ik kan niet hebben dat ik dadelijk zonder werkende eSIM zit.

Als iemand mij kan helpen dan hoor ik dat graag. Mocht het aan te raden zijn dat ik nog even wacht totdat de storing is verholpen, dan hoor ik dat ook graag.

 

icon

Beste antwoord door basdicou 1 April 2024, 11:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Bas, allereerst van harte welkom op de Community! Ik wilde direct met je meekijken en ik zie dat je zaterdag contact hebt gehad met mijn collega en dat je inmiddels een eSIM hebt. Is alles gelukt of kan ik nog iets voor je doen? Ik hoor het graag van je! 😄

Hallo! @Marciano van Odido 

 

Ik had gebeld en kreeg te horen dat er storing was. Dat ik daarom dus geen esim kon bestellen.  De esim die ik heb is nog van mijn vorige telefoon ik zit dus nog zonder nieuwe sim in mijn nieuwe telefoon 

In de app staat nog steeds esim onbeschikbaar.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Bas, ah duidelijk! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag of ik de eSIM direct voor je kan bestellen! 

Reageer