ijn moeder heeft een bestelling voor een telefoon bij uw bedrijf, met de verwachting dat deze op 1 maaart zou
worden bezorgd. Ondanks het feit dat mijn moeder de hele dag thuis was om de bezorging in ontvangst te nemen,
is er geen bezorger verschenen. Later ontvingen we een e-mail waarin stond dat de telefoon bij een
Primera-winkel zou liggen. Mijn moeder, die slecht ter been is en afhankelijk is van een rollator,
heeft meerdere malen tevergeefs geprobeerd de telefoon op te halen bij de genoemde Primera-locatie.
Op 8 maart belde mijn moeder me om te melden dat de postbode aan de deur stond.
de postbode vroeg haar om in de brievenbus te kijken of de telefoon daar was achtergelaten,
maar helaas was dit niet het geval. Na contact te hebben opgenomen met uw klantenservice,
werd ons verteld dat er een onderzoek zou worden gestart en dat we binnen twee weken een update zouden ontvangen.
Op 22 maart heb ik zelf contact opgenomen met uw klantenservice om de stand van zaken te controleren,
waarbij mij werd verteld dat er nooit een melding was gemaakt van ons probleem. Ik heb de medewerker geïnformeerd
over het eerdere gesprek en verzocht om het gespreksverslag op te zoeken.
Na een korte pauze werd mij verteld dat het nu te laat is om een onderzoek te starten en dat er niets
meer voor ons kan worden gedaan omdat we te laat zouden zijn met melden.
Dit is onacceptabel. Mijn moeder, een 75-jarige vrouw, heeft recht op de telefoon die zij heeft besteld en betaald. Bovendien is de manier waarop deze kwestie is afgehandeld buitengewoon teleurstellend en onprofessioneel.
Ik verzoek u vriendelijk om deze kwestie onmiddellijk aan te pakken en een passende oplossing te bieden.
Dit kan onder meer een spoedige levering van de telefoon zijn,
een volledige terugbetaling plus een andere vorm van compensatie voor het ongemak dat mijn moeder heeft ervaren.