Ik heb de Samsung S24 Ultra 512 ruim een week geleden besteld tijdens aanbiedingen waarbij ik een gratis smartwatch bij de telefoon Krijg, maar de bestelling werd niet afgeleverd en werd geannuleerd door ODIDO!
Nu, na verschillende gesprekken met de klantenservice van ODIDO, is het laatste wat ik heb ontdekt dat ik geen gratis smartwatch zal ontvangen bij mijn bestelling en dat ze niets kunnen doen om te hulpen.
Hoewel ik eerder contact had opgenomen met de klantenservice en ze beloofden me dat ik het smartwatch toch zou krijgen en het enige dat ik hoefde te doen was wachten tot de telefoon terugkeerde naar hun magazijn en wachten tot de bestelling door hen werd geannuleerd en vervolgens opnieuw bestellen via de klant dienst.
Ik heb zojuist contact opgenomen met de klantenservice om me te helpen met mijn nieuwe bestelling, om de smartwatch toch te claimen met de telefoon, maar het enige wat ze zeiden is dat ze me niet kunnen helpen en dat de aanbieding al is verlopen en dat het niet hun schuld is dat mijn bestelling niet is afgeleverd. en nu heb ik mijn bestelling geannuleerd omdat ze zeiden dat ik het horloge aan het eind van de dag niet zou krijgen. Hoe beschamend is het voor een groot bedrijf als het uwe om zijn fout niet toe te geven en de klant de schuld te geven!
Het is heel duidelijk dat het jouw schuld is, want ik ben al klant en heb gevraagd om het contract te verlengen, wat betekent dat je al mijn gegevens hebt, maar je hebt deze niet naar het bezorgbedrijf AMP gestuurd, waardoor ze weigerden de telefoon af te leveren en het dan met hen terugsturen. Het is echt een slechte ervaring. Ik zit al meer dan een week in een spiraal, alleen maar omdat ik erover nadacht om een nieuwe telefoon van ODIDO te kopen!
Bovendien heb ik al alle gegevens ingevuld die nodig zijn, maar het bezorgbedrijf heeft bij bezorging geen gegevens over mij.
Als u nog steeds iets kunt doen om de fout te herstellen, hoor ik jullie:
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.